Ψηφοφορία για τις Καλοκαιρινές Μάχες Οχυρών

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος knightmaregr
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Τι ώρες είναι προτιμότερο να δηλωθούν οι καλοκαιρινές μάχες οχυρών;


  • Σύνολο ψηφοφόρων
    47
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

knightmaregr

Βετεράνος
Γεια χαρά Καουμπόηδες και Καουμπόισσες,

το καλοκαίρι έχει ήδη μπει και στους περισσότερους κόσμους ήδη έχουν δηλώσει παύση στις μάχες οχυρών, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τις μάχες οχυρών στο Awesomia.
Και επειδή έχουν ανοίξει σχεδόν τα πάντα και ο καθένας θα επιθυμεί να κάνει τις βόλτες του, θα γίνει μια πολύ σύντομη ψηφοφορία για τις ώρες που επιθυμείτε να διεξάγονται οι μάχες οχυρών για όλο το καλοκαίρι.

Η ψηφοφορία θα κλείσει αυτόματα σε 5 ημέρες απ' την ημερομηνία της δημοσίευσης, έχοντας δύο επιλογές για τον κάθε παίκτη.
 
Θυμαμαι κ αλλες χρονιες που ειχε Euro ή Mουντιαλ βαζανε στο φορουμ κατι σαν στοιχηματικη(π.χ. προβλεψη αποτελεσματος ή ακριβες σκορ) με επαθλα(σβολια, ομολογα, ενισχυσεις) ...

τωρα που ξεκινησε το Euro θα μπει κατι αντιστοιχο?
 
Θυμαμαι κ αλλες χρονιες που ειχε Euro ή Mουντιαλ βαζανε στο φορουμ κατι σαν στοιχηματικη(π.χ. προβλεψη αποτελεσματος ή ακριβες σκορ) με επαθλα(σβολια, ομολογα, ενισχυσεις) ...

τωρα που ξεκινησε το Euro θα μπει κατι αντιστοιχο?
τώρα αργήσαμε, να το κανονίσουμε γιά του χρόνου στο μουντιάλ, αν γίνει. ;)
 
Αν το δουνε εγκαιρα, μπορει να γινει κ φετος κ του χρονου ;)
 
ρε μελιοδα αν νιωθεις οτι εχεις ρεντα στις προβλεψεις, πανε παιξε στοιχημα, και αμα τα οικονομησεις επενδυσε τα μισα στην ιννο...παιχνιδι αγριας δυσης ειναι οχι ο οπαπ :P

οσο για το τοπικ, ασχολιαστες οι ωρες και το ενδιαφερον που θα μπουν οι μαχες...ειστε σωστοι? βαλτε τη μια εβδομαδα μαχη το βραδυ, μικρη σημασια εχει αν μπει 20:00-21:00-22:00 και την αλλη εβδομαδα το μεσημερι...
 
Πίσω
Κορυφή