Νέα Έκδοση Χαρακτηριστικα εκδοσης 2.28

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

cord

Ex-The West Team
Changelog_2_28.png

Εχουμε προγραμματισει την ενεργοποιηση της εκδοσης 2.28 την Τεταρτη 19 Αυγουστου.
Παρακαλουμε να εχετε υποψη πως η ημερομηνια, ωρα και το περιεχομενο της εκδοσης ενδεχεται να αλλαξουν.


char_veltioseis.png

  • Ολα τα παιχνιδια στο Λουνα Παρκ θα ειναι διαθεσιμα ταυτοχρονα
    Το Λουνα Παρκ αλλαξε πολιτικη και απο την εκδοση 2.28 ολες οι ατραξιόν θα ειναι ανοιχτες καθε μερα! Ετσι, οι παιχτες θα μπορουν να επιλεγουν ποιο παιχνιδι/α θελουν να παιξουν οταν επισκεπτονται το Λουνα Παρκ.

  • Αφαιρεση του ηχου στο παιχνιδι της Ιπποδρομιας στο Λουνα Παρκ
    Ηταν λιγο δυνατα ετσι κι αλλιως. Και μην ανησυχειτε, το αλογο ειναι καλα! Πηγε σε φαρμα.

  • Νεες συνταγες δημιουργιας
    Εχουμε ετοιμασει μερικες νεες συνταγες υψηλων επιπεδων για ολα τα επαγγελματα.
    new_recipes.png

  • Αβαταρ Ινδιανικου τυπου για τον διαγωνισμο
    Το σχετικο αβαταρ ειναι διαθεσιμο και θα προστεθει στον νικητη του διαγωνισμου.
 

cord

Ex-The West Team
2_28_duel_changes.png

Για να καταπολεμησουμε το μηδενικο κινητρο μονομαχιας εχουμε εφαρμοσει μια σειρα απο αλλαγες.
Θα παρακολουθουμε στενα τη συμπεριφορα της μονομαχιας και τις αποψεις των παιχτων και θα κανουμε ρυθμισεις οπου χρειαστει.​


  • Τα επίπεδα μονομαχίας θα φτάνουν στο 450
    Μόλις το επίπεδο μονομαχίας σας φτάσει το 450, δεν θα συνεχίζει πλέον να αυξάνεται. Όπως και το κανονικό επίπεδο φτάνει το 150, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε εμπειρία μονομαχίας αφού έχετε φτάσει στο όριο του επιπέδου μονομαχίας, συμβάλλοντας στην κατάταξη της μονομαχίας. Αυτό θα επιτρέψει στους μονομάχους υψηλού επιπέδου να μπορούν να μονομαχήσουν ένα ευρύτερο φάσμα στόχων σε όλο τον κόσμο, ώστε να μην περιορίζονται σε μια άσκοπα μικρή δεξαμενή πιθανών στόχων.


  • Χάνοντας μια μονομαχία θα αφαιρείται το ένα τρίτο της εμπειρίας μονομαχίας που θα αποκτούνταν για τη νίκη αυτή.
    Για παράδειγμα, ο παίκτης Α νικάει τον παίκτη Β. Αν ο παίκτης Β είχε κερδίσει, θα είχε αποκτήσει εμπειρία 90 κανονική και 30 μονομαχίας. Για την ήττα, δεν κερδίζει καμία κανονική εμπειρία και χάνει 10 εμπειρία μονομαχίας. Αυτό θα αποτρέψει τα επίπεδα μονομαχίας να αυξάνονται εκθετικά σε βάρος των μονομάχων εμπειρίας, οι οποίοι στη συνέχεια εκτίθενται σε άλλους μονομάχους με πολύ περισσότερες ικανότητες και ιδιότητες. Θα εξασφαλίσει επίσης ότι οι μη-μονομάχοι θα διατηρούν ένα επίπεδο μονομαχίας κοντά στο κανονικό επίπεδο του χαρακτήρα τους.

    Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι κατατάξεις μονομαχίας θα συνεχίσουν να βασίζονται στην εμπειρία μονομαχίας, εξαιρουμένων των προκυπτωνένων απώλειών. Με άλλα λόγια, η αλλαγή αυτή δεν έχει καμία επίπτωση στην κατάταξη μονομαχίας.


  • Ενεργοί χαρακτήρες χωρίς εκκίνηση μονομαχίας τις τελευταίες σαράντα πέντε ημέρες, θα χάνουν 3% της τρέχουσας εμπειρίας μονομαχίας τους κάθε εβδομάδα.
    Μία φορά την εβδομάδα, χαρακτήρες οι οποίοι δεν είχαν κάνει μονομαχία ως επιτιθέμενοι τις τελευταίες 45 ημέρες (30 για τον beta), θα χάνουν 3% της εμπειρίας μονομαχίας τους, υπό την προϋπόθεση ότι εξακολουθούν να είναι ενεργοί. Αυτό θα φθίνει αργά το επίπεδο μονομαχίας των πρώην μονομάχων εμπειρίας, ο οποίοι θα κάνουν ολική αναδιανομή των ικανοτήτων/ιδιοτήτων τους προκειμένου να παίξουν διαφορετικά το παιχνίδι (π.χ. για μάχες οχυρών).


  • Το κίνητρο μονομαχίας δεν θα πέφτει ποτέ κάτω από το 10%.
    Όταν το κίνητρο μονομαχίας σας ΠvΠ (Παίκτη εναντίον Παίκτη) πέφτει στο 10%, δεν θα μειωθεί περαιτέρω και ποτέ δεν θα φτάσει στο 0%. Θα εξακολουθείτε να είστε σε θέση να κανετε μονομαχίες χωρίς περιορισμούς. Αυτό θα αυξήσει σταδιακά το επίπεδο μονομαχίας του μονομάχων μηδενικού κίνητρου για παλιότερους κόσμους.


  • Η λιποθυμία από εργασίες δεν θα παρέχει πλέον προστασία από μονομαχίες.
    Αν λιποθυμήσετε σε κάποια δουλειά, δεν θα λαμβάνετε πλέον 48 ώρες προστασία από μονομαχία. Αυτό γίνεται για την εξισορρόπηση των επιπτώσεων της διάσπασης κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ (Παίκτη εναντίον Παίκτη) και ΠvΛ (Παίκτη εναντίον Ληστή) και την αύξηση του χαμηλότερου δυνατού κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ.


  • Η προστασια μονομαχιας θα επεκταθει στις 72 ωρες.
    Αν λιποθυμήσετε σε μονομαχια, οι αλλοι παιχτες δεν θα μπορουν να σας προκαλεσουν για 72 ωρες αντι για 48.


  • Η προστασια μονομαχιας θα ειναι ακυρωσιμη μετα απο 24 ωρες με τη προκληση αλλου παιχτη σε μονομαχια με ενα μειωμενο κοστος.
    Μετά την παρέλευση των πρώτων 24 ωρών της προστασίας μονομαχίας σας, οι στόχοι θα επανεμφανιστούν στο μενού μονομαχίας και θα είναι διαθέσιμοι. Η προκληση μονομαχιας θα κοστίζει μόνο 1 ποντο ενέργειας αντί 12 και ακυρώνει την προστασία μονομαχίας σας αμέσως, επιτρέποντας στους άλλους παίκτες να σας μονομαχούν.

  • Οι κατατάξεις πόλεων θα επηρεάζονται τώρα από την εμπειρία μονομαχίας
    Το στοιχείο της μονομαχίας στις καταταξεις πόλεων θα πρέπει τώρα να επηρεάζεται τόσο με την απόκλιση νικης-ηττας οσο και με τη συλλογική εμπειρία μονομαχίας της πόλης. Η αναβαθμιση θα αντανακλά άμεσα τις αλλαγές αυτές. Οι πόντοι κατάταξης θα είναι πιο συγκρίσιμοι με ποντους απο μαχες. Οι ποντοι κατασκευής θα αναθεωρηθούν αργότερα.


  • Οι Νεκροθεφτες να εμφανιζουν τωρα μια "αξια τιμης" που θα αντανακλα την ικανοτητα των αντιπαλων που θα προκαλειτε.
    Όταν ένα μέλος πόλη ολοκληρώνει μια μονομαχία εναντίον ενός άλλου παίκτη, τα στατιστικά των δύο παικτών συγκρίνονται. Αν ο επιτιθεμενος έχει σημαντικά ισχυρότερες δεξιοτητες από τον αμυνομενο, τοτε η πόλη του χάνει ένα ποντο τιμής και αν ισχυει το αναποδο τοτε κερδιζει εναν ποντο τιμης. Οι τιμες αυτες δεν εχουν αναδρομική ισχύ! Όλες οι πόλεις ξεκινούν από το 0.

    Επί του παρόντος, η τιμή αυτή αποτελεί μόνο ένα στατιστικό στοιχείο. Εξετάζουμε τις δυνατότητες, το αν και το πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί ως λειτουργία του παιχνιδιού.


  • Οι παίκτες που δεν θα έχουν ξεκινήσει μια μονομαχία τις τελευταίες 30 μέρες δεν θα εμφανιζονται στο μενού μονομαχίας
    Οι μη μονομαχοι δεν θα εμφανιζονται, σαν να ήταν υπό την προστασία μονομαχίας, σε ύπνο ή ανενεργοί για τους παίκτες με λιγότερο από 50% κίνητρο μονομαχίας. Θα μπορούν να δεχτούν μονομαχια ομως από το προφίλ παικτών, απο το σαλουν της πόλης, απο τις θέσεις τους πάνω στον χάρτη και απο το κτιριο του σερίφη.


diorthoseis.png
  • Κίτρινες και πράσινες συνταγές μερικές φορές δεν δίνουν ποντους.
    Υπό ορισμένες συνθήκες, είναι πιθανό ορισμένες κίτρινες και πράσινες συνταγές να μην αποφερουν πόντους. Αυτό έχει διορθωθεί.

  • Ζητημα για επαναληψιμες σειρες αποστολων Πασχα και Φιλιας
    Για κάποιους παίκτες ήταν δυνατόν να αποδεχτουν και να ολοκληρωσουν το τελικό στάδιο των επαναληψιμων σειρων χωρίς να πλοιρούν τις προϋποθέσεις. Αυτό οδήγησε στο πρόβλημα κατα το οποιο ήταν αδύνατο να ολοκληρωθουν οι σειρες αυτες. Αυτό το ζήτημα έχει διορθωθεί πλεον.

  • Εμφανιση λαθους σε καποιες απο τις σελιδες του καταστηματος UP
    Το λαθος αυυτο συνεβαινε οταν το ποντικι πηγαινε πανω (mouse hover) σε καποια αντικειμενα στο καταστημα. Τωρα ολα λειτουργουν οπως πρεπει.


Θα θελαμε να ακουσουμε και τη δικη σας γνωμη, εδω
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή