cord
Ex-The West Team
Το νέο σύστημα εργασίας
:: Γιατί αλλάξαμε το σύστημα πάλι?
Με τις τελευταίες αλλαγές του συστήματος εργασίας προσθεσαμε συγκεκριμένες επιλογές ωρών εργασίας με σκοπό την απλοποίηση της ροής εργασίας και να απαλλαγούμε από το όχι και τόσο λειτουργικό αναπτυσσόμενο μενού, καθώς και να ανταμείψουμε περισσότερο την δραστηριότητα. Παρά το ότι το σύστημα έγινε πολύ πιο απλό και εμείς, αλλά και πολλοί επίσης από εσάς δεν ήταν πραγματικά ευχαριστημένοι με αυτό. Διαβάσαμε όλα τα σχόλια των παιχτών, και συζητήσαμε αρκετά για πάρα πολλά σχέδια.
Επανερχόμαστε με μια νέα δέσμη βελτιώσεων για το σύστημα εργασίας, η οποία τώρα είναι ένας καλός συμβιβασμός μεταξύ των δικών σας και δικών μας επιθυμιών, νομίζουμε.
Είμαστε, φυσικά, ανυπόμονοι για τα σχόλιά σας και ανοικτοί για περαιτέρω βελτιώσεις!
Οι αλλαγές
Θα υπάρξουν τρεις διαφορετικοί χρόνοι εργασίας, 15 δευτερόλεπτα, 30 λεπτά και 2 ώρες (ίδιο για όλες τις δουλειές, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να συγκρίνετε διάφορες δουλειές)
Η δουλειά των 15 δευτερολέπτων είναι πάντα η πιο καλή να κάνετε, αν προσπαθείτε να πάρετε εμπειρία και χρήματα γρήγορα, κοστίζει περισσότερη ενέργεια όμως.
Οι δύο μεγαλύτεροι χρόνοι εργασίας ειναι κλειδωμένοι για τους νέους παίκτες και ξεκλειδώνουν στο επίπεδο 10 και 20 αντίτιστοιχα.
Ο δείκτης αξίνας (ή δείκτης δουλειάς).
Πάνω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, μπορείτε να δείτε 5 εικονίδια αξίνας.
Αυτά τα εικονίδια δείχνουν πόσο καλοί είστε σε μια συγκεκριμένη δουλειά.
Οι αξίνες κυμαίνονται από χάλκινες 1 έως χρυσές 5 ανά πεντάδες.
Αφού οι 5 χάλκινες συμπληρωθούν, θα προχωρήσετε στην πρώτη αργυρή αξίνα.
Όσο περισσότερους πόντους δουλειάς έχετε για μια συγκεκριμένη δουλειά τόσο πιο ψηλά θα είναι ο δείκτης αξίνας, η μπάρα του οποίου δεν χρησιμεύει για σύγκριση δουλειών, αλλά μόνο για να δείχνει πόσο καλός είναι κάποιος παίχτης στη συγκεκριμένη δουλειά.
Η μπάρα ακριβώς από κάτω δείχνει πόσους πόντους χρειάζεται κανείς για το επόμενο επίπεδο αξίνας.
Υπάρχει επίσης ένας νέος υπολογισμός κινήτρου. Κάτω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, βλέπετε δυό κυκλικές μπάρες. Η δεξιά δείχνει το κίνητρo σας για τη συγκεκριμένη δουλειά. Κάθε πράσινη βούλα αντιστοιχεί σε 25%. Έτσι αν έχετε για παράδειγμα τρεις πράσινες βούλες, το κινητρό σας θα είναι 75%. Όταν θα πηγαίνετε το ποντίκι σας πάνω στην κυκλική μπάρα θα βλέπετε την ακριβή τιμή του κινητρου. Κάθε μέρα τα μεσάνυχτα, γίνεται επαναφορά 25% κινητρο σε ΟΛΕΣ τις δουλειές. Για εργασία 2 ωρών χάνετε 25% κινητρο.
Ο υπολογισμός επικινδυνότητας δεν έχει αλλάξει, απλά εφανίζεται σε μια κυκλική μπάρα τώρα. Το σύστημα υπολογίζει μια τιμή από το ύψος ζημιάς και την πιθανότητα κινδύνου και την εμφανίζει με βούλες. Όσο περισσότερες βούλες, τόσο πιο επικίνδυνη είναι μια δουλειά.
Οι υπολογισμοί για εμπειρία, χρήματα και τύχη θα παραμείνουν ίδιοι.
:: Ξεκλείδωμα δουλειών
Όπως είχαμε πει αρκετό πριν, θέλουμε να εισάγουμε τη δυνατότητα να ξεκλειδώνονται οι θέσεις εργασίας μέσω του επιπέδου του χαρακτήρα με την έκδοση 2.04. Αυτό το χαρακτηριστικό θα ενσωματωθεί και είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατι θα δώσει σε όλους τους παίχτες τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλες τις αποστολές. Πριν, το πρόβλημα ήταν πως κάποιος έπρεπε να αναδιανείμει τις ικανότητες και ιδιότητες του ξανά και ξανά για να μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές. Ακόμη και στα αρχικά στάδια του παιχνδιού υπήρχαν αποστολές (θυμάστε την αποστολή με το κυνήγι γαλοπούλας?) που μπορούσαν να ολοκληρωθούν από μικρό ποσοστό παιχτών που είχαν τοποθετήσει τις ικανότητες και ιδιότητες τους "κατάλληλα".
Ετσι, τώρα κάθε δουλειά θα ξεκλειδώνεται σε συγκεκριμένο επίπεδο. Παρόλα αυτά, οι πόντοι δουλειάς θα επηρεάζουν τις τιμές δουλειάς σας, όπως εμπειρία, μισθό, και τύχη. Με το να διανέμετε τις ικανότητες και ιδιότητες σας για συγκεκριμένες δουλειές θα είστε σε θέση να ανεβάσετε τις τιμές αυτές σημαντικά. Οπότε, θα αξίζει ακόμη η διανομή ικανοτήτων και ιδιοτήτων για δουλειές. Επιπλέον, η πιθανότητα εύρεσης αντικειμένου δουλειάς θα είναι μικρότερη αν ξεκλειδώσετε μια δουλειά αλλά δεν έχετε καθόλου πόντους δουλειάς γι' αυτή.
Για να δώσουμε τη δυνατότητα στους παίχτες που θέλουν να ειδικευτούν σε συγκεκριμένο τρόπο κατανομής ικανοτήτων και ιδιοτήτων, να φτάσουν συγκεκριμένες δουλειές νωρίτερα από άλλους παίχτες, θα κρατήσουμε επιπρόσθετα το σύστημα που επιτρέπει το ξεκλείδωμα δουλειών εφόσον έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός πόντων δουλειάς.
Έτσι, το ξεκλείδωμα μια δουλειάς μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
1. Φτάνοντας στο απαιτούμενο επίπεδο.
2. Συγκεντρώνοντας τους απαραίτητους πόντους δουλειάς.
:: Συχνές Ερωτήσεις
Ε: Πως οι βελτιωσεις στο συστημα δουλειων επηρεαζουν τις αποστολες?
A: Μετα απο ελεγχο ολων των αποστολων παλι, αλλαξαμε πολλες απο τις απαιτησεις. Ετσι τωρα, υπαρχουν αποστολες που ζητουν παλι συγκεκριμενη ωρα δουλειας σε συγκεκριμενη δουλεια. Ακομη κι ετσι, κρατησαμε ακομη λιγες αποστολες που ζητουσαν χ φορες δουλεια στην ψ δουλεια ωστε να υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλια στις απαιτησεις των αποστολων.
Ε: Τι γινεται με τις καθημερινες αποστολες?
A: Εχουν επισης προσαρμοστει
Ε: Οι αργυρες και χρυσες δουλειες θα λειτουργουν με τον ιδιο τροπο?
A: Ναι!
:: Γιατί αλλάξαμε το σύστημα πάλι?
Με τις τελευταίες αλλαγές του συστήματος εργασίας προσθεσαμε συγκεκριμένες επιλογές ωρών εργασίας με σκοπό την απλοποίηση της ροής εργασίας και να απαλλαγούμε από το όχι και τόσο λειτουργικό αναπτυσσόμενο μενού, καθώς και να ανταμείψουμε περισσότερο την δραστηριότητα. Παρά το ότι το σύστημα έγινε πολύ πιο απλό και εμείς, αλλά και πολλοί επίσης από εσάς δεν ήταν πραγματικά ευχαριστημένοι με αυτό. Διαβάσαμε όλα τα σχόλια των παιχτών, και συζητήσαμε αρκετά για πάρα πολλά σχέδια.
Επανερχόμαστε με μια νέα δέσμη βελτιώσεων για το σύστημα εργασίας, η οποία τώρα είναι ένας καλός συμβιβασμός μεταξύ των δικών σας και δικών μας επιθυμιών, νομίζουμε.
Είμαστε, φυσικά, ανυπόμονοι για τα σχόλιά σας και ανοικτοί για περαιτέρω βελτιώσεις!
Οι αλλαγές
Θα υπάρξουν τρεις διαφορετικοί χρόνοι εργασίας, 15 δευτερόλεπτα, 30 λεπτά και 2 ώρες (ίδιο για όλες τις δουλειές, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να συγκρίνετε διάφορες δουλειές)
Η δουλειά των 15 δευτερολέπτων είναι πάντα η πιο καλή να κάνετε, αν προσπαθείτε να πάρετε εμπειρία και χρήματα γρήγορα, κοστίζει περισσότερη ενέργεια όμως.
Οι δύο μεγαλύτεροι χρόνοι εργασίας ειναι κλειδωμένοι για τους νέους παίκτες και ξεκλειδώνουν στο επίπεδο 10 και 20 αντίτιστοιχα.
Ο δείκτης αξίνας (ή δείκτης δουλειάς).
Πάνω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, μπορείτε να δείτε 5 εικονίδια αξίνας.
Αυτά τα εικονίδια δείχνουν πόσο καλοί είστε σε μια συγκεκριμένη δουλειά.
Οι αξίνες κυμαίνονται από χάλκινες 1 έως χρυσές 5 ανά πεντάδες.
Αφού οι 5 χάλκινες συμπληρωθούν, θα προχωρήσετε στην πρώτη αργυρή αξίνα.
Όσο περισσότερους πόντους δουλειάς έχετε για μια συγκεκριμένη δουλειά τόσο πιο ψηλά θα είναι ο δείκτης αξίνας, η μπάρα του οποίου δεν χρησιμεύει για σύγκριση δουλειών, αλλά μόνο για να δείχνει πόσο καλός είναι κάποιος παίχτης στη συγκεκριμένη δουλειά.
Η μπάρα ακριβώς από κάτω δείχνει πόσους πόντους χρειάζεται κανείς για το επόμενο επίπεδο αξίνας.
Υπάρχει επίσης ένας νέος υπολογισμός κινήτρου. Κάτω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, βλέπετε δυό κυκλικές μπάρες. Η δεξιά δείχνει το κίνητρo σας για τη συγκεκριμένη δουλειά. Κάθε πράσινη βούλα αντιστοιχεί σε 25%. Έτσι αν έχετε για παράδειγμα τρεις πράσινες βούλες, το κινητρό σας θα είναι 75%. Όταν θα πηγαίνετε το ποντίκι σας πάνω στην κυκλική μπάρα θα βλέπετε την ακριβή τιμή του κινητρου. Κάθε μέρα τα μεσάνυχτα, γίνεται επαναφορά 25% κινητρο σε ΟΛΕΣ τις δουλειές. Για εργασία 2 ωρών χάνετε 25% κινητρο.
Ο υπολογισμός επικινδυνότητας δεν έχει αλλάξει, απλά εφανίζεται σε μια κυκλική μπάρα τώρα. Το σύστημα υπολογίζει μια τιμή από το ύψος ζημιάς και την πιθανότητα κινδύνου και την εμφανίζει με βούλες. Όσο περισσότερες βούλες, τόσο πιο επικίνδυνη είναι μια δουλειά.
Οι υπολογισμοί για εμπειρία, χρήματα και τύχη θα παραμείνουν ίδιοι.
:: Ξεκλείδωμα δουλειών
Όπως είχαμε πει αρκετό πριν, θέλουμε να εισάγουμε τη δυνατότητα να ξεκλειδώνονται οι θέσεις εργασίας μέσω του επιπέδου του χαρακτήρα με την έκδοση 2.04. Αυτό το χαρακτηριστικό θα ενσωματωθεί και είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατι θα δώσει σε όλους τους παίχτες τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλες τις αποστολές. Πριν, το πρόβλημα ήταν πως κάποιος έπρεπε να αναδιανείμει τις ικανότητες και ιδιότητες του ξανά και ξανά για να μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές. Ακόμη και στα αρχικά στάδια του παιχνδιού υπήρχαν αποστολές (θυμάστε την αποστολή με το κυνήγι γαλοπούλας?) που μπορούσαν να ολοκληρωθούν από μικρό ποσοστό παιχτών που είχαν τοποθετήσει τις ικανότητες και ιδιότητες τους "κατάλληλα".
Ετσι, τώρα κάθε δουλειά θα ξεκλειδώνεται σε συγκεκριμένο επίπεδο. Παρόλα αυτά, οι πόντοι δουλειάς θα επηρεάζουν τις τιμές δουλειάς σας, όπως εμπειρία, μισθό, και τύχη. Με το να διανέμετε τις ικανότητες και ιδιότητες σας για συγκεκριμένες δουλειές θα είστε σε θέση να ανεβάσετε τις τιμές αυτές σημαντικά. Οπότε, θα αξίζει ακόμη η διανομή ικανοτήτων και ιδιοτήτων για δουλειές. Επιπλέον, η πιθανότητα εύρεσης αντικειμένου δουλειάς θα είναι μικρότερη αν ξεκλειδώσετε μια δουλειά αλλά δεν έχετε καθόλου πόντους δουλειάς γι' αυτή.
Για να δώσουμε τη δυνατότητα στους παίχτες που θέλουν να ειδικευτούν σε συγκεκριμένο τρόπο κατανομής ικανοτήτων και ιδιοτήτων, να φτάσουν συγκεκριμένες δουλειές νωρίτερα από άλλους παίχτες, θα κρατήσουμε επιπρόσθετα το σύστημα που επιτρέπει το ξεκλείδωμα δουλειών εφόσον έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός πόντων δουλειάς.
Έτσι, το ξεκλείδωμα μια δουλειάς μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
1. Φτάνοντας στο απαιτούμενο επίπεδο.
2. Συγκεντρώνοντας τους απαραίτητους πόντους δουλειάς.
:: Συχνές Ερωτήσεις
Ε: Πως οι βελτιωσεις στο συστημα δουλειων επηρεαζουν τις αποστολες?
A: Μετα απο ελεγχο ολων των αποστολων παλι, αλλαξαμε πολλες απο τις απαιτησεις. Ετσι τωρα, υπαρχουν αποστολες που ζητουν παλι συγκεκριμενη ωρα δουλειας σε συγκεκριμενη δουλεια. Ακομη κι ετσι, κρατησαμε ακομη λιγες αποστολες που ζητουσαν χ φορες δουλεια στην ψ δουλεια ωστε να υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλια στις απαιτησεις των αποστολων.
Ε: Τι γινεται με τις καθημερινες αποστολες?
A: Εχουν επισης προσαρμοστει
Ε: Οι αργυρες και χρυσες δουλειες θα λειτουργουν με τον ιδιο τροπο?
A: Ναι!