Το νέο σύστημα εργασίας

cord

Ex-The West Team
Το νέο σύστημα εργασίας

newjobsystem.png


:: Γιατί αλλάξαμε το σύστημα πάλι?

Με τις τελευταίες αλλαγές του συστήματος εργασίας προσθεσαμε συγκεκριμένες επιλογές ωρών εργασίας με σκοπό την απλοποίηση της ροής εργασίας και να απαλλαγούμε από το όχι και τόσο λειτουργικό αναπτυσσόμενο μενού, καθώς και να ανταμείψουμε περισσότερο την δραστηριότητα. Παρά το ότι το σύστημα έγινε πολύ πιο απλό και εμείς, αλλά και πολλοί επίσης από εσάς δεν ήταν πραγματικά ευχαριστημένοι με αυτό. Διαβάσαμε όλα τα σχόλια των παιχτών, και συζητήσαμε αρκετά για πάρα πολλά σχέδια.
Επανερχόμαστε με μια νέα δέσμη βελτιώσεων για το σύστημα εργασίας, η οποία τώρα είναι ένας καλός συμβιβασμός μεταξύ των δικών σας και δικών μας επιθυμιών, νομίζουμε.
Είμαστε, φυσικά, ανυπόμονοι για τα σχόλιά σας και ανοικτοί για περαιτέρω βελτιώσεις!


Οι αλλαγές
Θα υπάρξουν τρεις διαφορετικοί χρόνοι εργασίας, 15 δευτερόλεπτα, 30 λεπτά και 2 ώρες (ίδιο για όλες τις δουλειές, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να συγκρίνετε διάφορες δουλειές)
Η δουλειά των 15 δευτερολέπτων είναι πάντα η πιο καλή να κάνετε, αν προσπαθείτε να πάρετε εμπειρία και χρήματα γρήγορα, κοστίζει περισσότερη ενέργεια όμως.
Οι δύο μεγαλύτεροι χρόνοι εργασίας ειναι κλειδωμένοι για τους νέους παίκτες και ξεκλειδώνουν στο επίπεδο 10 και 20 αντίτιστοιχα.

Ο δείκτης αξίνας (ή δείκτης δουλειάς).
Πάνω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, μπορείτε να δείτε 5 εικονίδια αξίνας.
Αυτά τα εικονίδια δείχνουν πόσο καλοί είστε σε μια συγκεκριμένη δουλειά.
Οι αξίνες κυμαίνονται από χάλκινες 1 έως χρυσές 5 ανά πεντάδες.
Αφού οι 5 χάλκινες συμπληρωθούν, θα προχωρήσετε στην πρώτη αργυρή αξίνα.
Όσο περισσότερους πόντους δουλειάς έχετε για μια συγκεκριμένη δουλειά τόσο πιο ψηλά θα είναι ο δείκτης αξίνας, η μπάρα του οποίου δεν χρησιμεύει για σύγκριση δουλειών, αλλά μόνο για να δείχνει πόσο καλός είναι κάποιος παίχτης στη συγκεκριμένη δουλειά.
Η μπάρα ακριβώς από κάτω δείχνει πόσους πόντους χρειάζεται κανείς για το επόμενο επίπεδο αξίνας.

Υπάρχει επίσης ένας νέος υπολογισμός κινήτρου. Κάτω αριστερά στο παράθυρο δουλειάς, βλέπετε δυό κυκλικές μπάρες. Η δεξιά δείχνει το κίνητρo σας για τη συγκεκριμένη δουλειά. Κάθε πράσινη βούλα αντιστοιχεί σε 25%. Έτσι αν έχετε για παράδειγμα τρεις πράσινες βούλες, το κινητρό σας θα είναι 75%. Όταν θα πηγαίνετε το ποντίκι σας πάνω στην κυκλική μπάρα θα βλέπετε την ακριβή τιμή του κινητρου. Κάθε μέρα τα μεσάνυχτα, γίνεται επαναφορά 25% κινητρο σε ΟΛΕΣ τις δουλειές. Για εργασία 2 ωρών χάνετε 25% κινητρο.

Ο υπολογισμός επικινδυνότητας δεν έχει αλλάξει, απλά εφανίζεται σε μια κυκλική μπάρα τώρα. Το σύστημα υπολογίζει μια τιμή από το ύψος ζημιάς και την πιθανότητα κινδύνου και την εμφανίζει με βούλες. Όσο περισσότερες βούλες, τόσο πιο επικίνδυνη είναι μια δουλειά.

Οι υπολογισμοί για εμπειρία, χρήματα και τύχη θα παραμείνουν ίδιοι.


:: Ξεκλείδωμα δουλειών

Όπως είχαμε πει αρκετό πριν, θέλουμε να εισάγουμε τη δυνατότητα να ξεκλειδώνονται οι θέσεις εργασίας μέσω του επιπέδου του χαρακτήρα με την έκδοση 2.04. Αυτό το χαρακτηριστικό θα ενσωματωθεί και είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατι θα δώσει σε όλους τους παίχτες τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλες τις αποστολές. Πριν, το πρόβλημα ήταν πως κάποιος έπρεπε να αναδιανείμει τις ικανότητες και ιδιότητες του ξανά και ξανά για να μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές. Ακόμη και στα αρχικά στάδια του παιχνδιού υπήρχαν αποστολές (θυμάστε την αποστολή με το κυνήγι γαλοπούλας?) που μπορούσαν να ολοκληρωθούν από μικρό ποσοστό παιχτών που είχαν τοποθετήσει τις ικανότητες και ιδιότητες τους "κατάλληλα".
Ετσι, τώρα κάθε δουλειά θα ξεκλειδώνεται σε συγκεκριμένο επίπεδο. Παρόλα αυτά, οι πόντοι δουλειάς θα επηρεάζουν τις τιμές δουλειάς σας, όπως εμπειρία, μισθό, και τύχη. Με το να διανέμετε τις ικανότητες και ιδιότητες σας για συγκεκριμένες δουλειές θα είστε σε θέση να ανεβάσετε τις τιμές αυτές σημαντικά. Οπότε, θα αξίζει ακόμη η διανομή ικανοτήτων και ιδιοτήτων για δουλειές. Επιπλέον, η πιθανότητα εύρεσης αντικειμένου δουλειάς θα είναι μικρότερη αν ξεκλειδώσετε μια δουλειά αλλά δεν έχετε καθόλου πόντους δουλειάς γι' αυτή.
Για να δώσουμε τη δυνατότητα στους παίχτες που θέλουν να ειδικευτούν σε συγκεκριμένο τρόπο κατανομής ικανοτήτων και ιδιοτήτων, να φτάσουν συγκεκριμένες δουλειές νωρίτερα από άλλους παίχτες, θα κρατήσουμε επιπρόσθετα το σύστημα που επιτρέπει το ξεκλείδωμα δουλειών εφόσον έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός πόντων δουλειάς.
Έτσι, το ξεκλείδωμα μια δουλειάς μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
1. Φτάνοντας στο απαιτούμενο επίπεδο.
2. Συγκεντρώνοντας τους απαραίτητους πόντους δουλειάς.


:: Συχνές Ερωτήσεις

Ε: Πως οι βελτιωσεις στο συστημα δουλειων επηρεαζουν τις αποστολες?
A: Μετα απο ελεγχο ολων των αποστολων παλι, αλλαξαμε πολλες απο τις απαιτησεις. Ετσι τωρα, υπαρχουν αποστολες που ζητουν παλι συγκεκριμενη ωρα δουλειας σε συγκεκριμενη δουλεια. Ακομη κι ετσι, κρατησαμε ακομη λιγες αποστολες που ζητουσαν χ φορες δουλεια στην ψ δουλεια ωστε να υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλια στις απαιτησεις των αποστολων.

Ε: Τι γινεται με τις καθημερινες αποστολες?
A: Εχουν επισης προσαρμοστει

Ε: Οι αργυρες και χρυσες δουλειες θα λειτουργουν με τον ιδιο τροπο?
A: Ναι!
 

DeletedUser6152

Guest
??????????

Εχω μονο 1 απορια.
Ποιος κερδιζει απο το χανουμε 25% κινητρο σε καθε 2 ωρες δουλειας?
Μηπως θα αυξησετε το ποσοστο κινητρου που δινουν τα τσιγαρα απο το επαγγελμα του
κομπογιαννίτη ή πιστευει η εταιρια οτι θα αγοραζουμε με την σεσουλα τα αντικειμενα του SHOP για να αυξησουμε το κινητρο?
Η λογικη αυτης της κινησης ποια ειναι?:grr
 

DeletedUser4456

Guest
Αποτι φαινεται, αμα 120 επιπεδο δεν σε νοιαζει τι ικανοτητες θα εχεις αφου θα ανοιγεις μαλλον ολες τις δουλειες ετσι και αλλιως, αν καταλαβα καλα, παρα μονο για το ποσο "καλος" θα εισαι στην δουλεια αυτη.

Θα συμφωνησω οτι το νεο συστημα αποσκοπει στην μεγαλυτερη - ευκολοτερη καταναλωση ενεργειας και κινητρου αποτι φαινεται, αλλα δεν το εχουμε δει στην πραξη για να ειμαι 100% σιγουρος. Αρα ολα δειχνουν οτι πρεπει να πεσει "καρβουνο" παλι στην μηχανη για να προχωρησει... :sad
 

DeletedUser4459

Guest
Δηλαδη απο τις εργασιες που παιρνουμε 100% προιον στα 15 δευτερολεπτα,το 2ωρο ποσα θα δινει?!?
 

DeletedUser6152

Guest
Στα 15 δευτερα δεν υπαρχει 100% προιον.
Οπως βλεπεις στα καρβουνα 1% ειναι.
Στο 2 ωρο θα παιρνεις 2 καρβουνα κι αν εισαι τυχερος θα παιρνεις και 3.:lf:grr:lf:grr
 

DeletedUser4459

Guest
Στα 15 δευτερα δεν υπαρχει 100% προιον.
Οπως βλεπεις στα καρβουνα 1% ειναι.
Στο 2 ωρο θα παιρνεις 2 καρβουνα κι αν εισαι τυχερος θα παιρνεις και 3.:lf:grr:lf:grr

Απο τη βοσκη αρνιων σε 15 δευτερολεπτα παιρνουμε 100% 1 μαλλι αρνιου.
Τι θα παιζει με την νεα εκδοση? Ποσα μαλλια θα παιρνουμε στο 2ωρο?
 

DeletedUser4466

Guest
Απο τη βοσκη αρνιων σε 15 δευτερολεπτα παιρνουμε 100% 1 μαλλι αρνιου.
Τι θα παιζει με την νεα εκδοση? Ποσα μαλλια θα παιρνουμε στο 2ωρο?
μαλλον θα παιρνεις ΖΑΚΕΤΑ ολοκληρη, και ισως και ΚΑΛΤΣΕΣ για τις κρυες μερες....:lf:lf:D
 

DeletedUser3436

Guest
Οπως ειχα πει στο φορουμ του μπετα και εφαγα infraction για "παραποιηση" και "δημιουργεια συνομοσιων" (wtf δηλαδη) και οπως προανεφερε ο ghost rider το νεο συστημα εξυπηρετει μονο στην τσεπη τους.

ΚΑΙ ΟΧΙ τα νεα ποσοστα στα ωραρια δεν ειναι καθολου αναλογικα με τα ηδη υπαρχοντα
 

DeletedUser6152

Guest
Η ξενερα πλησιαζει!!!!

Τωρα στο 5 λεπτο παιρνεις 1 καρβουνο ανα 2 εργασιες.
Με το ιδιο ποσοστο τωρα πηγε στο 30 λεπτο και αυξηθηκε λιγο το ποσοστο αν εχεις premium οπως φαινετε στη φωτο κατα 6%.
Δεν υπαρχει αναλογια στο 2 ωρο στο οποιο θα επρεπε να παιρνεις 4-5 καρβουνα σε καθε φορα.
Και ξαναρωταω αφου δεν απαντηθηκε.Για ποιον λογο χανουμε 25% κινητρο?
Τα ατομα που ασχολουντε με τα ντροπ τι θα κανουν?
Το λογικο ποσοστο κινητρου που επρεπε να χανουμε ειναι 3.5%.Αφου τα τσιγαρα δινουν 7% κινητρο εργασιας.
 

DeletedUser4530

Guest
και σκεπτομαι...
αν ολες οι εργασιες ανοιγουν τοτε ποιος ο λογος να μπαινουν ολες σε αποστολες; που θα ειναι η δυσκολια στο να ολοκληρωσεις μια αποστολη; αρα μιλαμε για αποστολες να βγαινουν απο ολους οποτε δεν υπαρχει θεμα δυσκολιας αλλα θεμα χρονου και... χρηματος! οποτε γιατι θα πρεπει καποιος να βαλει τους ποντους των ικανοτητων του για αποστολες και να μην τους βαλει ετσι ωστε να γινει οχυρομαχος η μονομαχος (εφοσον δεν τον ενδιαφερουν τα προιοντα και τα ντροπς); γιατι δεν μπαινουν εργασιες ευκολοτερες να τελειωνει το θεμα αποστολων; ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα τους περισσοτερους δεν τους ενδιαφερει η ποικιλια εργασιων αλλα το περας των αποστολων!
γιατι δυσκολευουν οι κατασκευες (αλλη μια πετρα στον τοιχο δυσκολιας), οταν μεχρι τωρα δυσκολευομασταν να βρουμε τις συνταγες; για να θελουμε και τα απειρα προιοντα να μαζευουμε και με πολυ κοπο πλεον;!
αφου εχουν πεθανει οι μονομαχιες κι οι οχυρομαχιες σβηνουν σιγα σιγα ετσι οπως τα κανανε, τι θα κανουν οι τερματισμενοι χαρακτηρες; θα το ριχνουν στα προιοντα για κατασκευες; στις ημερησιες; στο σορλολοπ; θα κοβουνε βολτες στον χαρτη;
αληθεια αφου ολοι ειμασταν δυσαρεστημενοι με το θεμα των οχυρων (διανομης και χτισιματος) γιατι δεν το διορθωνουνε ωστε να θελει λιγοτερα υλικα απ το να θελει περισσοτερα σε σχεση με την παλια εκδοση και δυσκολοτερα να βρεθουνε με την επομενη; εκτος αν εχει αλλαξει αν και δεν ειδα κατι σχετικο να αναφερεται! πως θα χτιστουν τα οχυρα με προιοντα που βρησκονται ακομα πιο περιπλοκα;
γιατι θα πρεπει να υπαρχει στο κινητρο 4 μπαλιτσες πρασινες και για να δω το ακριβες νουμερο να παω εκει; οχι οτι θα κουραστω... αλλα δεν βλεπω τον λογο του να μην ειναι ακριβες το νουμερο εμφανες!
αυτο με τις αξινες μου αρεσει!

κι αλλα πολλα σκεπτομαι αλλα δεν ειναι επι της παρουσης!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6152

Guest
????

κι αλλα πολλα σκεπτομαι αλλα δεν ειναι επι της παρουσης!

Οσο κοιτας αυτα που κανουν τοσα και αλλα τοσα θα σκεφτεσαι.

Μιας και ανεφερες τα οχυρα.
Για τους στρατωνες χρειαζοντε 100 ρολο υφασματος και παιρνεις 1 ανα 2-3 2λεπτα.Τωρα στο 30λεπτο τι θα γινει?Παλι 1 θα παιρνουμε και αν???
Κι οταν οι στρατωνες φτασουν στο 4-5 επιπεδο ποσα 30λεπτα θα χρειαζονται για να βρεις τα 400-500 ρολο υφασματος?
 

DeletedUser6152

Guest
και μερικες αποριες-ερωτησεις!
- αν το κιντητρο εχει 4 βαθμιδες, δηλαδη θα πεφτει κατα 25% καθε φορα; αν οχι πως θα ξερω το ακριβες νουμερο κιντητρου με μονο 4 μπαλιτσες να μου δειχνουν;! αν οχι τοτε θα πεφτει με καθε ποση ωρα το 25αρι;

Θα πηγαινεις το ποντικι πανω στην μπαλιτσα και θα σου δειχνει ποσο εχεις.
Το 25αρι το χανεις στο 2ωρο.
Στο 30λεπτο μαλλον θα χανεις 10% κινητρο αν το υπολογιζω σωστα.
 

DeletedUser3436

Guest
Τωρα στο 5 λεπτο παιρνεις 1 καρβουνο ανα 2 εργασιες.
Με το ιδιο ποσοστο τωρα πηγε στο 30 λεπτο και αυξηθηκε λιγο το ποσοστο αν εχεις premium οπως φαινετε στη φωτο κατα 6%.
Δεν υπαρχει αναλογια στο 2 ωρο στο οποιο θα επρεπε να παιρνεις 4-5 καρβουνα σε καθε φορα.
Και ξαναρωταω αφου δεν απαντηθηκε.Για ποιον λογο χανουμε 25% κινητρο?
Τα ατομα που ασχολουντε με τα ντροπ τι θα κανουν?
Το λογικο ποσοστο κινητρου που επρεπε να χανουμε ειναι 3.5%.Αφου τα τσιγαρα δινουν 7% κινητρο εργασιας.

δεν αυξηθηκε τιποτα.Κατεβηκε μαλιστα.Αυτο που βλεπεις ειναι τυχοδιωκτης + premium εισοδηματος + premium χαρακτηρα + 50% πιθανοτητα επειδη την εχει με 5 επιπεδα.
 

DeletedUser5084

Guest
source please!

Όταν κάνουμε «αναδημοσίευση» ενός post από μια άλλη πηγή, υποχρεούμαστε να γράφουμε ποια είναι αυτή η πηγή, το συγγραφέα της, καθώς και την ημερομηνία ή το τόπο συγγραφής της. Ειδάλλως, σημαίνει πως είναι δική μας η έκθεση, το οποίο στη προκείμενη περίπτωση είναι αναληθές.

(Why you should use a referencing system? As a part of an academic community, it is important that you show the reader where you have used someone else’s ideas or words. Failure to properly using a reference system may make the reader think that you are cheating by claiming someone else’s work as your own. [source: Harvard Reference system])

Τέτοιου τύπου ανακοινώσεις, καλό θα ήταν να ονομάζονται «εγκύκλιοι» ή «circulars» αν προτιμάτε, ώστε να ξεχωρίζουν από τις Ελληνικές (περιορισμένης εμβέλειας) ανακοινώσεις.

Το Google translator ή άλλα συναφή εργαλεία ΔΕΝ είναι πάντα η καλύτερη λύση αλλά σαφώς η πλέον σύντομη! Βέβαια, ποιοι είμαστε εμείς που θα σας υποδείξουμε πώς να κάνετε τη δουλειά σας. :blk

(The New Job System << From public beta forums >>)

edit > συνδεσμος
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
οι αξινες με καποιους ποντους εργασιας και πανω γινονται χρυσες οπως τις δειχνει και εκει σου δινει εξτρα μπονους το πρασινο που βλεπουμε. πριν τις 5 χρυσες αξινες υπαρχουν και 5 μπλε που δεν σου δινει εξτρα μπονους το "πρασινο"

οσο για την βοσκη αρνιων στα 15 δευτερολεπτα εχει μονο 1% πιθανοτητα να πεσει οποτε ξεχναμε την ευκολη αποστολη για τα καθημερινα ή για να μαζεψουμε ομολογα (εκτος αν κανει κανεις αποθεμα απο τωρα)
 

DeletedUser6632

Guest
Δηλαδή όποιος δεν βρήκε χρυσό όπλο οχυρού δεν πρόκειτε να βρει ποτέ? Ξέρω άτομα που έχουν κάνει 60 πλανόδιους και τρίτο κλειδί ακόμα δεν έπεσε. Με 25% μείωση κινήτρου έχετε αναλογιστεί τι χρειάζετε για να πέσει 3ο κλειδί? Μ αρέσει που έλαβαν υπ' οψιν τους τις δικές μας παρατηρήσεις.
 

DeletedUser3436

Guest
υπαρχουν 15 σταδια.Απο μαυρες γινονται μπρουτζινες οι αξινες και ανεβαινουν πολυ λιγο τα ποσοστα.Απο μπρουτζινες γινοταν ασημενιες και εχει μια αισθητη διαφορα και απο ασημενιες μετα χρυσες που εχει επισης μια καλη διαφορα. 5 αξινες στο καθε χρωμα

το κλειδι πεφτει πανευκολα με ενα δυο διωρα.Και γενικως τα αντικειμενα απο τις αποστολες πεφτουν σχετικα πιο ευκολα τωρα.Απλα μερικες αποστολες ανεβηκαν επιπεδο
 

DeletedUser4509

Guest
:cnsΛογοκριμενο:cns

edit by joahna
εγινε επεξεργασία
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Δεν εχετε παρατηρησει κανενας μαλλον οτι το παιχνιδι δεν ειναι μονο στην ελλαδα! Τα αλλα κρατοι σορρυ κιολας (επειδη εχω ζησει πολυ εξω) ακομα και φραπε απο τον υπολογιστη θα ηθελαν να φτιαχνετε αν ειναι δυνατον...δεν ξεκολανε το κεφαλι τους με λιγα λογια οποτε το 20/7 σε αυτους ειναι κατι συνιθες!

Το νεο σχεδιο μ αρεσει αρκετα μπορω να πω αν ανολογιστει κανεις οτι περσυ ξοδεψα 600 ευρω εαν δε κανω λαθος για να κανω τις αποστολες και μονο, κατι που μπορει με εναν ελενχο να σας στο επιβεβαιωσει και ο Coma, τωρα αν χανω και 8 ωρες υπνου την ημερα που θα βαζω τον παιχτη να κοιμαται ε δε τρεχει και κατι!

Καταλαβαινω οτι εδω ειναι ελλαδα, και εμεις εχουμε αλλα πραγματα να χαρουμε, οχι σαν τις αλλες χωρες που την βρισκουν στο πσ, επεισης παιζει και το σεναριο της οικονομικης κρισης, και επομενως γκρινιαζουμε, αλλα το παιχνιδι δεν ειναι μονο Ελλαδα!Πρεπει να το αναλογιστιτε αυτο!Αλλωστε το συστημα θα περασει οτι και να λετε εσεις...!:w:w:w
 
Κορυφή