Συζήτηση για το 1ο τουρνουά μονομαχιών Κόσμου Buffalo

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος joahna
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
φίλε μάλλον δεν κατάλαβες την απάντηση !

Ο παίχτης δήλωση το επίπεδο μονομαχίας που ήταν άσχετα με τις 2 μονομαχίες που έκανα να ανέβηκε επίπεδο .
 
Εσυ ανεβηκες τωρα αυτος δεν γινετε να ανεβει ρε 1 μερα μετα 3 επιπεδα μπορει και περισσοτερα!!
 
Κοιτα λιγο δηλωσε ο Νοname στις 28-03-12, 13:45

NoName

- Όνομα παίχτη: NoName
- Χαρακτήρας:Μονομαχος
- Επίπεδο:61
- Επίπεδο Μονομαχίας:80


Οι συμμετοχες εκλειναν στις 2/4/2012
και ανεβηκε 3 επιπεδα γιατι δεν αλλαξε την εγγραφη του στο τουρνουα???

Εχω αδικο??:w
 
αν είναι έτσι έχεις απόλυτο δίκαιο και εφόσον παραβίασε τους κανόνες του διαγωνισμού ή καλύτερη τιμωρία είναι να τον "πετάξουν" από τον διαγωνισμό !!!
 
Καλησπερα,

Συγγνωμη αλλα ειδα τωρα τι μου απαντησατε στο ερωτημα που σας εκανα που ηταν οτι υπαρχει ενας παιχτης που ειναι 83 lvl και τωρα ειναι 84 αλλα μολις βγηκαν οι κληρωσεις ηταν 83 και η κατηγορια ειναι 66-80.Τι μου απαντατε?

Για αυτό το λόγο βγάλαμε πρώτα τις κατηγορίες και έπειτα απο μια ημέρα τα ζευγάρια. Για να σημειωθούν οι οποιεσδήποτε αλλαγές. Την στιγμή που δεν δηλώθηκε η αλλαγή ούτε επισημάνθηκε απο άλλον παίχτη δεν άλλαξε κατηγορία. Τώρα θα πρέπει να περιμένετε τον επόμενο γύρο διότι τα ζευγάρια έχουν ήδη κληρωθεί και δεν γίνετε αυτό να αλλάξει.


Τι εννοειται οτι ΔΕΝ μπορει να αλλαξει τοτε και εγω στο επομενο τουρνουα θα δηλωθω οτι ειμαι λιγοτερο επιπεδο ωστε να τους φαω ολους.ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ απο το τουρνουα ή να αλλαξει κατηγορια και να πεξει με τον νικητη απο την επομενη κατηγορια!
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΣΒΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ,αν μπορω αλλα να παιζουμε δικαια!:hh

Καταρχήν χαμηλώστε τον τόνο της φωνής σας. Δεν χρειάζετε να φωνάζετε.

Κατα δεύτερον, θα πρέπει να καταλάβετε πως δεν είναι δυνατόν να ελέγξουμε όλους τους παίχτες κάθε μέρα σε πιο επίπεδο είναι. Κάτι τέτοιο θα είχε ως αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να διαρκούσε πάρα πολύ.

Ο κάθε παίχτης οφείλει να διορθώνει τις αλλαγές του και ο καθένας μπορεί να επισημάνει τις αλλαγές άλλων.

Αυτο που σας απάντησα είναι πως όταν εσείς το προσέξατε είχαν ήδη βγει τα ζευγάρια και δεν μπορούσε να γίνει αλλαγή. Στην επόμενη φάση, δεδομένου πως θα έχουν περάσει αρκετές ημέρες λόγω των διακοπών του Πασχα θα ελεγχθούν οι παίχτες και θα όποιος πρέπει θα αλλάξει κατηγορία.

Πριν αρχίσετε λοιπόν να αγορεύεται περι σβόλων, κλπ κλπ καλό θα ήταν να διαβάζατε πιο προσεχτικά και να κάνατε και μια αναζήτηση στο φόρουμ σε παλαιότερα τουρνουά για το πως αντιμετωπίστηκαν τέτοια ζητήματα.


 
ΕΜΕΝΑ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ, ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΕΓΩ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
 
ερωτηση

να κανω μια ερωτηση???
ειχε πει ενας διαχειρηστης οτι την τεταρτη θα βγεναν οι κληρωσεις του 2ου γυρου,σημερα ειναι Πεμτη βραδυ και δεν εχουν βγει ακομα
γιατι υπαρχει τετοια καθηστερηση?
 
να κανω μια ερωτηση???
ειχε πει ενας διαχειρηστης οτι την τεταρτη θα βγεναν οι κληρωσεις του 2ου γυρου,σημερα ειναι Πεμτη βραδυ και δεν εχουν βγει ακομα
γιατι υπαρχει τετοια καθηστερηση?

Φιλε πριν ποσταρεις δες τα μηνυματα της joahna
 
Καλησπερα η κατηγορια μου (5η) ελεγα το εππεδο να ειναι μεχρι το 100 αλλα εγω νικησα στον πρωτο γυρο.Τωρα που ανεβηκα λεβελ μονομαχιας θα αλλαξω κατηγορια ή θα μεινω στην ιδια;
 
Καλησπερα η κατηγορια μου (5η) ελεγα το εππεδο να ειναι μεχρι το 100 αλλα εγω νικησα στον πρωτο γυρο.Τωρα που ανεβηκα λεβελ μονομαχιας θα αλλαξω κατηγορια ή θα μεινω στην ιδια;

Δηλοδη μετα που νικησα στον πρωτο γυρο ανεβηκα λεβελ μονομαχιας
 
Ανεβαίνεις στην επόμενη κατηγορία.Το είπε η κα Τζοάννα σε προηγούμενο πόστ της
 
Νομίζω οτι αυτό το κομμάτι ήθελε λίγο καλύτερο σχεδιασμό...

Πχ εγώ είμαι επίπεδο 129, και θα παραμείνω εκεί, ή με τρόπους που σηκώνουν τιμωρία (στημένες μονομαχίες), είτε με παραμονή εκτός πόλης ή με μείωση του κινήτρου μου σε μηδενικό επίπεδο...

Παρατηρώντας το παραπάνω επίπεδο και βλέποντας πως έχουν μείνει μόνο 2 μονομάχοι μετά από ακόμη έναν γύρο,μου δίνετε την επιλογή να διαλέξω κατηγορία??? Αυτό είναι άδικο για τους παίκτες της κατηγορίας >130.


EDIT:Sorry, μάλλον ήμουν μεθυσμένος από το πάσχα και έγραφα ασυναρτησίες... Νόμιζα η κατηγορία μας ήταν μέχρι 130 :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
O Lamprius γτ κατέβηκε κατηγορία????

Είναι μάγκας?

Βρήκε το φίλτρο της νεότητας????

Γτ τον υπολογίζετε ως λεβελ 119 με επίπεδο μονομαχίας 89???

Ε?Ε?Ε?:w

ΥΓ: οι φίλοι με φωνάζουν χλαπάτσα!
 
O Lamprius γτ κατέβηκε κατηγορία????

Είναι μάγκας?

Βρήκε το φίλτρο της νεότητας????

Γτ τον υπολογίζετε ως λεβελ 119 με επίπεδο μονομαχίας 89???

Ε?Ε?Ε?:w

ΥΓ: οι φίλοι με φωνάζουν χλαπάτσα!


Που ακριβως κολλαει αυτο ρε φιλε ? :P

Η κατηγορια ειναι η εξης:
5Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 101-120
1 trampoukas7 101 61
2 Kokkini Alepou 102 63
3 kogi. 104 60
4 Trelorockas 105 67
5 selakano 106 89
6 Moysis 110 75
7 φλεγεθων 112 77
8 TOMAHOKodv 115 72
9 Immortal Player 117 81
10 Lamprius 119 83
11 Mr Junky 120 84


Ο Lamprius σε σωστη κατηγορια ειναι! Ειναι πανω 101+ το λεβελ μονομαχιας του και 120-! Και φιλε, δεν λεει 119 επιπεδο με 89 λεβελ μονομαχιας! ΛΕΕΙ 119 λεβελ μονομαχιας, με 83 κανονικο λεβελ!

Και επειδη στην αρχη, μολις διαβασα τι εγραψες, νομιζα οτι ειχε γινει καποιο λαθος στις κατηγοριες το κοιταξα!

Εδω και οι αποδειξεις ---> http://oi39.tinypic.com/2qxx1zt.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
http://prntscr.com/87xv1

H ονομασία της κατηγορίας είναι λάθος...Σας εχει ακόμα 81-100...
Και δεν είχα παρατηρήσει οτι έσπασε η κατηγορία μας...

Ρημαξέ τους ΛΑΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
 
Καλημερα

το λαθος ειναι στην ονομασία της κατηγορίας.

Η 1η κατηγορία είναι 20-40
Η 2η κατηγορία είναι 41-60
Η 3η κατηγορία είναι 61-80
Η 4η κατηγορία είναι 81-100
Η 5η κατηγορία είναι 101-120
Η 6η κατηγορία είναι 121-150
Η 7η κατηγορία είναι 151-

Διορθώθηκε και στο αντίστοιχο θέμα.
 
17 nafsman VS tantantame ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΘΟΤΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ

Πως να λάβεις αναφορά αφού ο tantantame ήταν εκτός πόλης???

Ο ναφς σου έστειλε και μηνύματα σχετικά με το θέμα αυτό...

Διαθέσιμος ήταν για 4-5 μέρες και ο άλλος ήταν εκτός πόλης.

Δλδ ας πούμε οτι εγώ κληρωνόμουν με τον Χ, ο οποιος με είχε 100%, εφόσον έχω μηδενική πιθανότητα να περάσω μπορώ να κάνω λαδιά και να τον αποκλείσω και αυτόν μένοντας εκτός πόλης???

ΦΑΟΥΛ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
17 nafsman VS tantantame ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΘΟΤΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ

Πως να λάβεις αναφορά αφού ο tantantame ήταν εκτός πόλης???

Ο ναφς σου έστειλε και μηνύματα σχετικά με το θέμα αυτό...

Διαθέσιμος ήταν για 4-5 μέρες και ο άλλος ήταν εκτός πόλης.

Δλδ ας πούμε οτι εγώ κληρωνόμουν με τον Χ, ο οποιος με είχε 100%, εφόσον έχω μηδενική πιθανότητα να περάσω μπορώ να κάνω λαδιά και να τον αποκλείσω και αυτόν μένοντας εκτός πόλης???

ΦΑΟΥΛ

καλημερα

Να επικοινωνήσει ο nafsman μαζί μου στο παιχνίδι. εαν όντως είναι έτσι υπάρχει χρόνος να το διορθώσουμε. Αλλά ο ίδιος ο παίχτης πρεπει να επικοινωνήσει και όχι κάποιος αντιπρόσωπος.
 
Καλησπερα εχω κληρωθει με τον φεγελθων.Με περναει 17 επιπεδα δηλαδη: 17 επιπεδο=51 ικανοτητες 17 ιδιοτηες.Χωρις τις παραπανω αποστολες που εχει κανει που δεν μου εχουν ανοιξει εμενα.Πως θα τον νικησω αυτον;Αντε να ειναι 10 επιπεδα παραπανω οχι κι 17.
 
Καλημέρα και από εμένα.Χρόνια πολλά πρώτα απ'όλα με υγεία και χαρά.Εγώ κληρώθηκα με τον astegos265 έκανα κανονικά την επίθεση μου σήμερα Παρασκευή αλλά ο αντίπαλος είναι αποκλεισμένος και για να περάσουμε στην επόμενη φάση υπάρχει ακόμα ένας παίχτης,ο οποίος περιμένει τον νικητή του ζευγαριού μου.Τι να κάνω?
 
Πίσω
Κορυφή