*El Profesor*
Παλαίμαχος
εχω να κανω μερικές ερωτήσεις
1) Γιατί οι παίχτες συστήματος εχουν όπλα ελ γκρινγκο και εμείς δεν τα έχουμε ;
2) Επίσης για τους παίχτες που θα παίξουν ζημιά μία χαρά ολα με το σετ αξιωματικού για τα τανκ οι περιπτώσεις αποστολών έχουμε αποκλείσει της αποφυγες έχει και για τα τανκ καλύτερα ρούχα σκεφτείτε λίγο.
εκτος αν είναι ενα πρόχειρο μούφα διαγωνισμός
1) Γιατί οι παίχτες συστήματος εχουν όπλα ελ γκρινγκο και εμείς δεν τα έχουμε ;
2) Επίσης για τους παίχτες που θα παίξουν ζημιά μία χαρά ολα με το σετ αξιωματικού για τα τανκ οι περιπτώσεις αποστολών έχουμε αποκλείσει της αποφυγες έχει και για τα τανκ καλύτερα ρούχα σκεφτείτε λίγο.
εκτος αν είναι ενα πρόχειρο μούφα διαγωνισμός

