Συζήτηση/Feedback Συζήτηση για το Τουρνουά Οχυρών

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος Anthraxos
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
εχω να κανω μερικές ερωτήσεις

1) Γιατί οι παίχτες συστήματος εχουν όπλα ελ γκρινγκο και εμείς δεν τα έχουμε ;

2) Επίσης για τους παίχτες που θα παίξουν ζημιά μία χαρά ολα με το σετ αξιωματικού για τα τανκ οι περιπτώσεις αποστολών έχουμε αποκλείσει της αποφυγες έχει και για τα τανκ καλύτερα ρούχα σκεφτείτε λίγο.

εκτος αν είναι ενα πρόχειρο μούφα διαγωνισμός
 
εχω να κανω μερικές ερωτήσεις

1) Γιατί οι παίχτες συστήματος εχουν όπλα ελ γκρινγκο και εμείς δεν τα έχουμε ;

2) Επίσης για τους παίχτες που θα παίξουν ζημιά μία χαρά ολα με το σετ αξιωματικού για τα τανκ οι περιπτώσεις αποστολών έχουμε αποκλείσει της αποφυγες έχει και για τα τανκ καλύτερα ρούχα σκεφτείτε λίγο.

εκτος αν είναι ενα πρόχειρο μούφα διαγωνισμός
Τα σενάρια απαιτούν συγκεκεριμένα ρούχα. Αυτά που έχετε εσείς και αυτά που έχουν οι GM είναι όσα χρειαζόμαστε.
 
Δηλαδή τα σενάρια απαιτούν για τα μποτ GM διαφορετικό εξοπλισμό απο αυτά που έχουν οι ρεαλ παίχτες . βρε κοροϊδευόμαστε τωρα (για να μήν πώ κάτι χειρότερο και με αποκλείσετε παρακαλώ Ακυρώστε την συμμετοχή μου για τους κάτωθεν λόγους.

1)Ενας διαγωνισμός απο όποιων και να διοργανώνεται πρέπει να είναι δίκαιος και στην προκειμένη φάση δεν είναι.

2) Δεύτερος λόγος για την εν λόγω ακύρωση συμμετοχής , μεγάλη προχειρότητα απο τους διοργανωτές

3) Τρίτος λόγος για τήν εν λόγω ακύρωση συμμετοχής, ελλιπείς ενημερώσει απο καθε άποψη σχετικά με τον διαγωνισμό.
 
Δηλαδή τα σενάρια απαιτούν για τα μποτ GM διαφορετικό εξοπλισμό απο αυτά που έχουν οι ρεαλ παίχτες . βρε κοροϊδευόμαστε τωρα (για να μήν πώ κάτι χειρότερο και με αποκλείσετε παρακαλώ Ακυρώστε την συμμετοχή μου για τους κάτωθεν λόγους.

1)Ενας διαγωνισμός απο όποιων και να διοργανώνεται πρέπει να είναι δίκαιος και στην προκειμένη φάση δεν είναι.

2) Δεύτερος λόγος για την εν λόγω ακύρωση συμμετοχής , μεγάλη προχειρότητα απο τους διοργανωτές

3) Τρίτος λόγος για τήν εν λόγω ακύρωση συμμετοχής, ελλιπείς ενημερώσει απο καθε άποψη σχετικά με τον διαγωνισμό.
Καλή συνέχεια
 
Καταρχήν, Συγχαρητήρια στην Ομάδα 3 για την 1η θέση στο Τουρνουά :) Μέσα σε μερικές μέρες θα λάβετε και τα έπαθλά σας :)

Κατά δεύτερον, θα θέλαμε να δούμε εδώ, από όποιον θέλει να μας πει κάποια σχόλια, για το αν του άρεσε το Τουρνουά, τι μπορεί να μην του άρεσε, τι μπορούμε να διορθώσουμε για τα επόμενα Τουρνουά μας και ότι άλλο θέλετε.
Επειδή σίγουρα θα υπάρξουν και επόμενα παρόμοια Τουρνουά στο μέλλον ;)

Edit: Καλά βρε κανείς δεν μου είπε ότι είχα ένα λάμδα στο μέλλον.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Καταρχήν, Συγχαρητήρια στην Ομάδα 3 για την 1η θέση στο Τουρνουά :) Μέσα σε μερικές μέρες θα λάβετε και τα έπαθλά σας :)

Κατά δεύτερον, θα θέλαμε να δούμε εδώ, από όποιον θέλει να μας πει κάποια σχόλια, για το αν του άρεσε το Τουρνουά, τι μπορεί να μην του άρεσε, τι μπορούμε να διορθώσουμε για τα επόμενα Τουρνουά μας και ότι άλλο θέλετε.
Επειδή σίγουρα θα υπάρξουν και επόμενα παρόμοια Τουρνουά στο μέλον ;)

Πολύ καλό το τουρνουά! διασκεδαστικό! Το μόνο που θα ήθελα να δω στο επόμενο είναι να μπορούμε να παίξουμε και από τες 2 πλευρές δηλαδή και άμυνα και επίθεση...κατά τα άλλα πολύ καλά!
 
+ Μπραβο στη διαχειρηση κ ειδικοτερα σε οποιον/α το σκεφτηκε...ωραια πρωτοτυπια απο τη βαρεμαρα που βλεπουμε καθε χρονο τα ιδια...

+ Μπραβο στη διαχειρηση για την οργανωση, ησασταν σχεδον αψογοι κατα τη γνωμη μου

+ Μεγαλο θετικο που μετα τη μαχη ειμασταν πρωταρηδες κ διαλεγαμε οτι θελαμε

+ Θετικο αυτο που κανατε με την αγορα, ανταλλαγες/πωλησεις μονο μεταξυ πολης/συμμαχιας

+ Μπραβο στην ομαδα 3 για τη δικαιη νικη τους

- Το 4ο σεναριο ητανε απαραδεκτα διατυπωμενο, οσοι το διαβασαν (απ ολες τις ομαδες) καταλαβαν οτι θα ανεβαιναμε νωρις στους πυργους κ θα μας γαζωναν τα NPC κ οποιος ζουσε περισσοτερο θα κερδιζε...γιατι στην πραξη κερδισε απλα η ομαδα που εφαγε τα 4 ατομα στους πυργους πιο γρηγορα

- Πηγε να γινει φιασκο στο τελευταιο σεναριο με τη βαθμολογια του (που δεν σας κολακευει) αλλα το επιλυσατε αμεσα με αντικειμενικοτητα κ επαγγελματισμο (που σας τιμαει ιδιαιτερως)

ΙΔΕΕΣ

0) Σε κατι αντιστοιχο, πριν γινει ρωτηστε στο φορουμ τι σετ θα ηθελαν να δουν οι συμμετεχοντες...π.χ. ητανε περιεργο που ειχαμε σετ cortina (αντι για wilson) για επιθεση ενω ειναι καθαρα αμυντικο σετ χωρις κρυψιμο

1) Σε κατι αντιστοιχο, δεν ξερω αν γινεται καπως να μην μπορει να βλεπει η μια ομαδα τι χαρακτηρες επελεξε η αλλη ομαδα ή τι στρατηγικη ακολουθησε κτλ

2) Κατι αντιστοιχο που να περιλαμβανει κ επιθετικα σεναρια

3) Τουρνουα οχυρων με κανονικους παικτες (καθολου NPC) με αντιστοιχα ρουχα κτλ οπως μας δοθηκαν αυτη τη φορα (κ ιδανικα να απαγορευονται οι αναβαθμισεις για να μην υπαρχουν εγωισμοι, γκρινιες κτλ...)
(extra: δεν ξερω αν γινεται βεβαια κ επισης θα ητανε χρονοβορο με την αποψη του ελεγχου ΑΛΛΑ θα ητανε πολυ ενδιαφερον θεωρω σ εναν επομενο τουρνουα οχυρων στο Σφαιρα, να δηλωνε ο καθενας με τι ρουχα θελει να παιξει ΒΑΣΕΙ αυτων που εχει σε καποιον συγκεκριμενο κοσμο

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ...ξερω οτι δεν ειναι δικαιο, αλλα υπαρχουν παικτες που εχουν χωσει λεφτα στο παιχνιδι κ ειναι σε κοσμους που δεν παιζονται σοβαρες μαχες οχυρων (π.χ. κ1, Indiana, Jacksonville κτλ), τετοιοι παικτες αδικουνται στον κοσμο που ειναι κ δυστηχως δεν ειναι λιγοι

οποτε βασει αυτου του σκεπτικου, ο καθενας θα παρει οτι αξιζει...

δηλαδη μπαινει ο αλλος απο κ1 λεει εχω cortina στο 1, αξιωματικου στο 1 κτλ κ θελω να μου τα δωσετε αυτα κ στον Σφαιρα....ο αλλος απο Κολοραντο εχω μπαλτα στο 3, wilson στο 2 κτλ κ θελω να μου τα δωσετε αυτα κ στον Σφαιρα κοκ)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε κατι αντιστοιχο, πριν γινει ρωτηστε στο φορουμ τι σετ θα ηθελαν να δουν οι συμμετεχοντες...π.χ. ητανε περιεργο που ειχαμε σετ cortina (αντι για wilson) για επιθεση ενω ειναι καθαρα αμυντικο σετ χωρις κρυψιμο
Οι δοκιμές είχαν γίνει βάση αυτων των σετ, δεν είχε να κάνει με το αν θα είναι cortina επίθεση ή άμυνα. Θα μπορουσαμε να σας είχαμε βάλει και όλους με σετ deadwood dick. Εμείς θέλαμε ένα συγκεκεριμένο αποτέλεσμα, το σετ ήταν εκεί απλά για να φαίνεται ότι κάτι φοράτε :P
1) Σε κατι αντιστοιχο, δεν ξερω αν γινεται καπως να μην μπορει να βλεπει η μια ομαδα τι χαρακτηρες επελεξε η αλλη ομαδα ή τι στρατηγικη ακολουθησε κτλ
Κάτι τέτοιο δεν νομίζω ότι έιναι εφικτό.
3) Τουρνουα οχυρων με κανονικους παικτες (καθολου NPC) με αντιστοιχα ρουχα κτλ οπως μας δοθηκαν αυτη τη φορα (κ ιδανικα να απαγορευονται οι αναβαθμισεις για να μην υπαρχουν εγωισμοι, γκρινιες κτλ...)
(extra: δεν ξερω αν γινεται βεβαια κ επισης θα ητανε χρονοβορο με την αποψη του ελεγχου ΑΛΛΑ θα ητανε πολυ ενδιαφερον θεωρω σ εναν επομενο τουρνουα οχυρων στο Σφαιρα, να δηλωνε ο καθενας με τι ρουχα θελει να παιξει ΒΑΣΕΙ αυτων που εχει σε καποιον συγκεκριμενο κοσμο

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ...ξερω οτι δεν ειναι δικαιο, αλλα υπαρχουν παικτες που εχουν χωσει λεφτα στο παιχνιδι κ ειναι σε κοσμους που δεν παιζονται σοβαρες μαχες οχυρων (π.χ. κ1, Indiana, Jacksonville κτλ), τετοιοι παικτες αδικουνται στον κοσμο που ειναι κ δυστηχως δεν ειναι λιγοι

οποτε βασει αυτου του σκεπτικου, ο καθενας θα παρει οτι αξιζει...

δηλαδη μπαινει ο αλλος απο κ1 λεει εχω cortina στο 1, αξιωματικου στο 1 κτλ κ θελω να μου τα δωσετε αυτα κ στον Σφαιρα....ο αλλος απο Κολοραντο εχω μπαλτα στο 3, wilson στο 2 κτλ κ θελω να μου τα δωσετε αυτα κ στον Σφαιρα κοκ)
Δυστηχώς θα πρέπει να διαφωνήσω εδώ μαζί σου γιατί έχω ξαναδεί αυτό το εβεντ να γίνεται και δεν θα έλεγα ότι είχα και την καλύτερη εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο που το παρουσιάζεις έγινε το 1ο Διεθνές Τουρνουά Οχυρών πριν μερικά χρόνια IFBC 1 . Και εκεί πέρα όχι απλά διαλέγαμε 10 κομμμάτια για να πάρουμε μαζί μας, αλλά πέρναμε και το επίπεδο μας. Άρα αν κάποιος ήταν 110 επιπεδο ( από τα 150 για τωρα) έπαιζε με αυτό.

Τα τουρνουά αυτά έχουν συγκεκεριμένο χαρακτήρα κάθε φορά. Τις περισσότερες φορές επιλέγουμε να είναι δίκαιο για όλους τους παίκτες. Μπορεί να γίνει αυτό που μας αναφέρεις σε μελλοντικό τουρνουά παρ'όλα αυτά.
 
@Anthraxos μια διευκρινηση, για το τουρνουα οχυρων π ανεφερα, ολοι 150 κ μονο για Ελληνες παικτες...οχι παγκοσμιως

Τα IFBC ας γινονται οπως ειναι... ιδια λβλ κ ρουχα ολοι, δεν αντιλεγω
 
Ωραιο το τουρνουα , ωραια τα σεναρια , προσωπικα πρωτη φορα δηλωνω σε τουρνουα οχυρων και μου αρεσε , ας ελπισουμε να εχουμε πιο συχνα τετιες εκδηλωσεις/τουρνουα οχι μονο με οχυρα αλλα και με αλλα διαφορα.
 
Συγχαρητήρια και από εμένα σε όποιον είχε την ιδέα και σε όσους δούλεψαν για την πραγματοποίσηση του τουρνουά. Και εμένα πρώτο μου τουρνουά τέτοιου είδους και το κατ'ευχαριστήθηκα. Ελπίζουμε να έχει συνέχεια και με μάχες από πλευρά άμυνας.
 
Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες και κυρίως στην νικήτρια ομάδα. Οι ανταμοιβές έχουν ήδη δοθεί σε όλους τους παίκτες και σε λίγο θα γίνει και η κλήρωση για το Σετ όπλων και τα Άλογο και Σέλα που θα κερδίσουν 2 παίκτες.

Οι παίκτες που θα λάβουν μέρος της κλήρωσης είναι οι παρακάτω:

Α/ΑΌνομα Παίκτη
1
Obstlostarier
2
chris52
3
glad
4
MrBean
5
SteMar
6
Πατατας
7
mistegniotis
8
johnkou
9
nionio7s
10
AnakinVader
 
Κληρώνονται οι αριθμοί [1, 9] στις 09/01/2022, 15:21:33

Οπότε ο παίκτης @Obstlostarier κερδίζει 1 x Σετ όπλων από οποιαδήποτε εκδήλωση (Ημέρας Αγ. Βαλεντίνου, Πάσχα, Ημέρα Ανεξαρτησίας, Οκτόμπερφεστ, Ημέρα των Νεκρών) μεταξύ 2018-2020 και ο παίκτης @nionio7s κερδίζει 1 x Άλογο και Σέλα (ή Προϊόν) από οποιαδήποτε εκδήλωση (Ημέρας Αγ. Βαλεντίνου, Πάσχα, Ημέρα Ανεξαρτησίας, Οκτόμπερφεστ, Ημέρα των Νεκρών) μεταξύ 2018-2020


  • Παρακαλούνται οι παίκτες εντός 7 ημερών, απ' την ημερομηνία της δημοσίευσης, να στείλουν αίτημα στο Κέντρο Υποστήριξης με τα αντικείμενα που επιθυμούν. Σε περίπτωση που δε στείλει κάποιος τότε θα γίνει κλήρωση για να τα λάβει κάποιος άλλος.
  • Εάν οι παίκτες που κέρδισαν θέλουν να πάρει ο ένας το δώρο του άλλου, ας αποφασίσουν μεταξύ τους και να μας ενημερώσουν μέσω του αιτήματος που θα στείλουν.
 
Πίσω
Κορυφή