Συζήτηση/Feedback Συζήτηση για τον Νέο Κόσμο - Kiowa

MeliodaS

Παλαίμαχος
Γραφω εδω γιατι δεν ειδα να εχει ανοιξει καποιο θεμα συζητησης για το νεο κοσμο ... εχω 2 αποριες

1) Πως θα φτασει καποιος με τις κανονικες ρυθμισεις 150λβλ σε 6 μηνες ?
2) Η πωληση του Black Friday θα εφαρμοστει σ' αυτον τον νεο κοσμο ?
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Γραφω εδω γιατι δεν ειδα να εχει ανοιξει καποιο θεμα συζητησης για το νεο κοσμο ... εχω 2 αποριες

1) Πως θα φτασει καποιος με τις κανονικες ρυθμισεις 150λβλ σε 6 μηνες ?
2) Η πωληση του Black Friday θα εφαρμοστει σ' αυτον τον νεο κοσμο ?
Το έχεις ερμηνεύσει λάθος.
Όταν κλείσει ο κόσμος 6 μήνες θα δωθούν οι ανταμοιβές ανεξαρτήτου επιπέδου. Δεν έχει σχέση το επίπεδο, απλά ποιος είναι πρώτος εκείνη την χρονική στιγμή. Θα δωθούν και πιο αναλυτικές ημερομηνίες με το που ανοίξει ο κόσμος για να γνωρίζετε την ακριβής ώρα που τελειώνουν αυτοί οι διαγωνισμοί.
 

Belle Bernice

Μέλος προσωπικού
Social Media Moderator
Ανυπομονούμε να διαβάσουμε τα σχόλια σας, να μας ρωτήσετε για την οποιαδήποτε απορία σας για τον ΝΕΟ Κόσμο - Kiowa στο τρέχον νήμα!
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Δεν νομιζω οτι ερμηνευσα κατι λαθος (https://prnt.sc/1wa1594) αλλα οκ :confused:

Σχετικα με τα εβεντς κ τις πωλησεις τι θα συμβει σ εκεινον τον κοσμο ? θα μπαινουν κανονικα ?
 

knightmaregr

Μέλος προσωπικού
Community Manager
Είναι 2 διαφορετικές ανταμοιβές. Όταν φτάσει κάποιος το εκάστοτε επίπεδο σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή θα λάβει την αντίστοιχη ανταμοιβή.
Και μετά έχουμε άλλες ανταμοιβές, άρα άλλης κατηγορίας τα οποία θα δοθούν σε 6 μήνες απ' το άνοιγμα του Κόσμου.

Όπως συμβαίνει με τους νέους κόσμους, συνήθως οι περισσότερες οι πωλήσεις δεν ισχύουν για τους νέους κόσμους
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Έφτασε η πολυπόθητη στιγμή, λοιπόν.

Το σκεφτόμουν καιρό να γράψω την γνώμη μου για τον καινούριο σέρβερ (και γενικά για την πολιτική της Ίννο), αλλά περίμενα να δω μήπως 1) μαθαίναμε κάτι καινούριο για το The West 3.0 ή/και 2) μαθαίναμε για το μέλλον του Ιντιάνα. Αφού, όμως, δεν έγινε τίποτα αλλά ο νέος κόσμος ήδη ανακοινώθηκε, θα τα γράψω τώρα.

Νομίζω πως συμφωνούν ΠΟΛΛΟΙ, και στην ελληνική κοινότητα αλλά και στην παγκόσμια, ότι το άνοιγμα νέων κόσμων έχει αρχίσει να φέρνει περισσότερο κακό στο παιχνίδι παρά καλό. Πρέπει να αποδεχθούμε σιγά-σιγά ότι το West δεν έχει υποστήριξη από την εταιρεία που το έφτιαξε, η εκάστοτε διαχείριση δεν έχει την δυνατότητα να προσφέρει πολλά για να βοηθήσει και πολλοί παίκτες είτε δεν ενδιαφέρονται για το τι γίνεται και απλά μαζεύουν τα μούρα τους, είτε ενδιαφέρονται αλλά δεν ξέρουν πώς να βοηθήσουν, είτε ξέρουν πώς να βοηθήσουν αλλά αποτυγχάνουν παταγωδώς.

Το μοναδικό υπέρ που μπορεί να έχει ένας νέος κόσμος ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως και είναι το σκεπτικό τους για οτιδήποτε κάνουν, είναι τα λεφτά. Βασίζονται πάνω στους παίκτες που θέλουν απεγνωσμένα την πρωτιά σε έναν σέρβερ και καίνε τα λεφτά τους για να πάρουν οτιδήποτε βρουν μπροστά τους, από πρεμ και προϊόντα, μέχρι ό,τι σετ βγει σε προσφορά και τα όπλα λοταρίας σε κάθε εκδήλωση. Κάπως έτσι, ο σέρβερ φαίνεται "ζωντανός", οι παίκτες χαίρονται που εξπάρουν μέρα με τη μέρα για να βγουν πρώτοι σε έναν σέρβερ που θα πεθάνει 8-10 μήνες μετά και οι παλιότεροι κόσμοι μένουν στάσιμοι/πέφτουν ακόμη περισσότερο γιατί δεν υπάρχει μία συγκεντρωμένη προσπάθεια να ενισχυθούν.

Γιατί τα γράφω όλα αυτά, θα πει κάποιος. Είναι απλό: Προτείνω ξεκάθαρα να γίνει μία απόπειρα απ' όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για το παιχνίδι, για τον κόσμο τους και για τον παίχτη τους και να μποϊκοτάρουν τους καινούριους κόσμους. Να μην κάνουμε εγγραφή στον καινούριο κόσμο. Ή, αν κάνουμε, να μπούμε μόνο και μόνο για να αποτρέψουμε όσους πάνε να παίξουν για πρώτη φορά απ' το να πέσουν στο τρυπάκι της "πρωτιάς" και να τους ενθαρρύνουμε να παίξουν σε έναν από τους παλιότερους κόσμους, όπου θα βρουν άπλετη βοήθεια και ένα περιβάλλον που πιστεύω ότι θα τους δημιουργήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το παιχνίδι.

Επίσης, να σχολιάσω το επιχείρημα που μου παρουσίασε ένα παλιό μέλος της κοινότητάς μας όταν της είπα γι' αυτήν μου την σκέψη: Μου είπε ότι, όπως έγραψα πιο πάνω, η εταιρεία νοιάζεται μόνο για τα λεφτά και κερδίζει περισσότερο από τους καινούριους σέρβερ. Εγώ θα πω το εξής: Από την μία, έχεις έναν νέο κόσμο (ας πάρουμε παράδειγμα τον Τζάκσονβιλ) με μάχες οχυρών (μετά από σχεδόν 1 χρόνο) με 30vs30, με μέτρια προς χαμηλή έλξη προς τις μονομαχίες και τις δημιουργίες (μιας και είναι τόσο λίγοι οι παίχτες) και γενικά καμία αίσθηση του ανταγωνισμού. Από την άλλη, έχεις έναν παλαιότερο σέρβερ (όπως ο Χιούστον), όπου παίζονται μάχες με ΜΙΝΙΜΟΥΜ τα διπλάσια άτομα, μεγάλη συμμετοχή στις μονομαχίες και δημιουργίες από παντού και γενικά μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ αίσθηση του ανταγωνισμού για κάθε κατηγορία. Πώς γίνεται να πιστεύει η εταιρεία ότι στην πρώτη περίπτωση πέφτουν περισσότερα λεφτά; Όταν στην 2η περίπτωση έχεις α) περισσότερους παίκτες και β) περισσότερο ανταγωνισμό; Δεν είναι λογικό να πάει η πλειοψηφία να αγοράσει τα σετ των προσφορών ή να κυνηγήσει τα όπλα λοταρίας στην 2η περίπτωση, όταν ξέρει ότι οι αντίπαλοί του θέλουν κι αυτοί το ίδιο; Δεν είναι πιο πιθανό να σκεφτεί ένας παίχτης στην 2η περίπτωση ότι αν δεν πάρει το αλογόσελο της προσφοράς και οι 3 αντίπαλοι μονομάχοι που παίζει ξύλο κάθε μέρα το πάρουν, τότε απλά θα μείνει πίσω; Πραγματικά θέλω τις γνώμες όσων το διαβάσουν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Δεν ξέρω κατά πόσο η διαχείριση μπορεί να εκφράσει την γνώμη της πάνω στο θέμα, μιας και θέλουν το παιχνίδι να βελτιωθεί και οι ευχές των παικτών να πραγματοποιηθούν αλλά από την άλλη εκπροσωπεύουν την εταιρεία που όλοι μας λίγο-πολύ κράζουμε. Είμαι σίγουρος, όμως, πως αρκετοί παίκτες όπως εγώ συμφωνούν μαζί μου και προτιμούν μία συγχώνευση των ήδη υπάρχοντων κόσμων, παρά το άνοιγμα νέων κάθε χρόνο και οι παλιοί να είναι του πεταματού.

Και νομίζω ότι η εταιρεία επαληθεύει ό,τι λέω, πως δηλαδή οι καινούριοι κόσμοι μόνο κακό κάνουν και δεν ελκύουν τους παλιούς παίκτες, με το να βάζει τις ανταμοιβές για τα milestones που περιέγραψε ο Εφιάλτης. Ξέρουν ήδη ότι οι παλιοί παίκτες ΔΕΝ θέλουν καινούριο κόσμο, οπότε τους βάζουν το καρότο πάνω από το κεφάλι (δηλαδή τα σβόλια) για να τους τραβήξουν στον νέο κόσμο, να τον κάνουν να φαίνεται ενεργός, ώστε να τραβήξουν μετά τους καινούριους παίκτες που θα παίξουν για πρώτη φορά West και να τους δείξουν ότι "να, κοίτα, έχει κόσμο εδώ και παίζει, έλα κι εσύ".

Για να κλείσω, ξαναγράφω την πρότασή μου: Οι παλιοί παίκτες να μην κάνουμε εγγραφή στον καινούριο κόσμο. Να τους δείξουμε ότι δεν τον χρειαζόμαστε, αλλά αυτό που θέλουμε είναι υποστήριξη & βελτίωση σε αυτούς που έχουμε ήδη. Να αποτρέψουμε όσους πάνε να κάνουν για πρώτη φορά εγγραφή στο Γουέστ από το να πάνε στον καινούριο και να τους φέρουμε σε αυτούς που παίζουμε. Να τους δείξουμε ότι εκεί γίνεται ωραιότερο παιχνίδι, υπάρχει μεγαλύτερη συμμετοχή και είμαστε ήδη παρέες όπου μπορούν κι αυτοί να ενσωματωθούν, από το να είναι κυριολεκτικά μοναχικοί καουμπόιδες στον καινούριο σέρβερ.

Γράψτε τις γνώμες σας για ό,τι έγραψα, είτε για κάτι μεμονωμένο ή γενικά. Θέλω ειλικρινά να δω τι πιστεύει η ελληνική κοινότητα γι' αυτό και δεν με νοιάζει από ποιον θα είναι. Νομίζω ότι στο συγκεκριμένο θέμα δεν χωράνε οπαδικά εεε εννοώ κόντρες μεταξύ συμμαχιών-πόλεων-παικτών, παρά είναι μία απόφαση που πρέπει να πάρει όλη η κοινότητα μαζί. Ευχαριστώ.
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
εν μέρη μερικά σωστά πράγματα και αλλα λάθος βασικά ανάλογα από ποια μεριά βολεύει να τα κοιτάμε

πιστεύω ότι ίσος δεν πρέπει να ανοίγουνε καινουργή κόσμοι όμως εξακολουθούν τα εξής ερωτήματα γιατί προφανώς δεν είμαστε μονο εμείς στο the west -κάποιος μπορεί να βαρέθηκε στους παλιούς κόσμους και θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό του στερείται η επιλογή να κάνει κάτι
-κάποιος άλλος μπορεί να μην γουστάρει τις υπάρχον συμμαχίες - πόλης στους παλιούς κόσμους η επιλογή του στερείται
-γιατί κάποιος πρέπει να πάει αναγκαστικά σε έναν παλιό κόσμο όταν μπορεί να απέχει κάποιο χρονικό διάστημα από το παιχνίδι το λογικό είναι να πάει σε καινούριο κόσμο ώστε να είναι ανταγωνιστικός με άλλους παίχτες στο επίπεδο του
-γιατί πρέπει κάποιος να πάει σε παλιό κόσμο και να είναι σε μειονεκτική θέση λόγο επιπεδου

ας πάμε τώρα στα ερωτήματα τον παλιών

-με μια μεταφορά παιχτών όλοι σε έναν κόσμο πολλές φορες έως και στο 98% τον περιπτώσεων χαλάνε η ισορροπίες γιατί κάποιος πρέπει να είναι αναγκασμένος να κάθεται να τις διορθώνει και καθώς κάποιος τις διορθώνει μέχρι να αποκατασταθούν μερική παίχτες ξενερώνουν
-και εκεί που έχουμε μια σταθερή πορεία σκάνε μεταφορές και χαλάνε οι ισορροπίες τα άτομα που ήδη παίζουν δεν είναι αναγκασμένοι να υποστούν ταραχές για το όφελος άλλον


όσο για τον καινούριο κόσμο παρατηρήσατε ότι μονο στην δικια μας κοινότητα έγινε αυτή η αλλαγή ?

και μιας και το παρατηρείται τώρα λοιπόν είναι επειδή κοιτάμε σαν κοινότητα να βελτιωθούμε από εκεί που πριν 4 χρονια μπαίνανε εορταστικές μάχες κάθε 6 μήνες και εκεί που είχαμε ένα νεκρό φόρουμ φτάσαμε στο σημείο να έχουμε εκδήλωσης εντός παιχνιδιού ακόμα και στο φόρουμ

και στο καινούριο κόσμο γίνανε αλλαγές διότι ζητήσαμε μερικά άτομα ο new κόσμος να μην είναι ίδιος με τους υπολοιπους γιατί φτασαμ στο σημείο τα ίδια άτομα παντού απλά σε ένα new κόσμο και ζητήσαμε αν γίνετε κάθε κόσμος να έχει ξεχωριστές ρύθμισις προφανώς αυτό μπορεί να έγινε και είχαμε κάτι διαφορετικό


μπορεί ο ντούζος να έχει δίκιο για το οικονομικό κομμάτι εκεί που ανέφερε το παράδειγμα με τους εξοπλισμούς
 

nionio7s

Μέλος
Ντουζο μην ξεχνάς ότι εμένα, εσένα και τον κάθε έναν από εμάς που παίζει σε παλιούς σέρβερ, ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥΣ ξέροντας η inno ότι κάθε χρόνο από Houston και Colorado που είναι οι ποιο ενεργοί κόσμοι και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό βγάζει ένα Χ ποσό. Όποτε η inno ψάχνει για νέους παίχτες να αρμέξεις για να βγάλει ακόμα περισσότερα χωρίς να την νοιάζει για εμένα εσένα κ κάθε έναν από εμάς.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Ωραία η ιδέα για τις περιπέτειες αλλά όπως σας είχα πει, ΔΕΝ έχει νόημα, επειδή κανένας από τη διαχείριση δεν ασχολείται με περιπέτειες θα παραθέσω τους λόγους βάση προτεραιότητας:

1) δεν βρίσκεις να παίξεις περιπέτεια, αυτοί που παίζουμε επειδή μας αρέσουν από όλους τους Ελληνικούς κόσμους συνολικά είμαστε φάση 10 άτομα

2) να μπει διαγωνισμός περιπετειών που θα συναγωνίζεται τους υπόλοιπους κόσμους είναι απλά ΑΝΕΚΔΟΤΟ, γιατί ?
θα μπαίνει ο παίκτης από τον Kiowa με ότι να ναι ρούχα (στην καλύτερη αν είναι τυχερός να βρει παρανόμου) κ καμιά 120-140λβλ (στην καλύτερη)
να ανταγωνιστεί τα παιδιά από τους άλλους κόσμους που είναι 150λβλ, έχουν λοστρόμου αναβαθμισμένα, ράιτ αναβαθμισμένα, τουφέκια μπαλτάδες, Lucille, Gringo αναβαθμισμένα...το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο θα είναι ? πρακτικά να feedarei λιποθυμίες στους αντιπάλους...τπτ άλλο

3) η κατάταξη των περιπετειών δεν αντιπροσωπεύει κάτι, παρά μόνο ποιος είναι καλός στο να κλέβει λιποθυμίες...γι' αυτό και όσοι έπαιξαν στον Παγκόσμιο Διεθνή Κόσμος Ταχύτητας είδαν τι έγινε...είτε ύπαρξη bots είτε απλά επειδή δεν είναι σωστά κατασκευασμένο το παιχνίδι έκλεβαν τη σειρά από τους συμπαίκτες τους μόνο κ μόνο για 1κ.ο για να ανέβουν στην κατάταξη...

Εγώ το ξαναλέω κ ας γίνομαι κακός βαρετός κ.ά, αν θέλετε να γίνει οποιοσδήποτε ΣΟΒΑΡΟΣ κ ΔΙΚΑΙΟΣ διαγωνισμός περιπετειών υπάρχουν 2 λύσεις:
- να μπαίνει ο κάθε παίκτης από όποιον κόσμο επιθυμεί να παίξει κ θεωρεί ότι έχει τον καλύτερο εξοπλισμό για περιπέτειες
(το οποίο μπορεί να γίνει κ παγκοσμίως λογικά, δηλαδή να δηλώσω εγώ στη διαχείρηση ότι έχω αυτά τα ρούχα - όπλα κτλ, να ελεγχτεί από τη διαχείριση ότι δεν πουλάω παπάδες κ να ανοίξει ένας παγκόσμιος σέρβερ που θα είμαι κατευθείαν 150λβλ με τα ρούχα-όπλα που δήλωσα...ομοίως φυσικά για κάθε παίκτη από κάθε χώρα)

- να ανοίξει ένας νέος κόσμος, κ όσοι παίζουν περιπέτειες να ανταγωνίζονται ΜΟΝΟ μεταξύ τους
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Ωραία η ιδέα για τις περιπέτειες αλλά όπως σας είχα πει, ΔΕΝ έχει νόημα, επειδή κανένας από τη διαχείριση δεν ασχολείται με περιπέτειες θα παραθέσω τους λόγους βάση προτεραιότητας:

1) δεν βρίσκεις να παίξεις περιπέτεια, αυτοί που παίζουμε επειδή μας αρέσουν από όλους τους Ελληνικούς κόσμους συνολικά είμαστε φάση 10 άτομα

2) να μπει διαγωνισμός περιπετειών που θα συναγωνίζεται τους υπόλοιπους κόσμους είναι απλά ΑΝΕΚΔΟΤΟ, γιατί ?
θα μπαίνει ο παίκτης από τον Kiowa με ότι να ναι ρούχα (στην καλύτερη αν είναι τυχερός να βρει παρανόμου) κ καμιά 120-140λβλ (στην καλύτερη)
να ανταγωνιστεί τα παιδιά από τους άλλους κόσμους που είναι 150λβλ, έχουν λοστρόμου αναβαθμισμένα, ράιτ αναβαθμισμένα, τουφέκια μπαλτάδες, Lucille, Gringo αναβαθμισμένα...το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο θα είναι ? πρακτικά να feedarei λιποθυμίες στους αντιπάλους...τπτ άλλο

3) η κατάταξη των περιπετειών δεν αντιπροσωπεύει κάτι, παρά μόνο ποιος είναι καλός στο να κλέβει λιποθυμίες...γι' αυτό και όσοι έπαιξαν στον Παγκόσμιο Διεθνή Κόσμος Ταχύτητας είδαν τι έγινε...είτε ύπαρξη bots είτε απλά επειδή δεν είναι σωστά κατασκευασμένο το παιχνίδι έκλεβαν τη σειρά από τους συμπαίκτες τους μόνο κ μόνο για 1κ.ο για να ανέβουν στην κατάταξη...

Εγώ το ξαναλέω κ ας γίνομαι κακός βαρετός κ.ά, αν θέλετε να γίνει οποιοσδήποτε ΣΟΒΑΡΟΣ κ ΔΙΚΑΙΟΣ διαγωνισμός περιπετειών υπάρχουν 2 λύσεις:
- να μπαίνει ο κάθε παίκτης από όποιον κόσμο επιθυμεί να παίξει κ θεωρεί ότι έχει τον καλύτερο εξοπλισμό για περιπέτειες
(το οποίο μπορεί να γίνει κ παγκοσμίως λογικά, δηλαδή να δηλώσω εγώ στη διαχείρηση ότι έχω αυτά τα ρούχα - όπλα κτλ, να ελεγχτεί από τη διαχείριση ότι δεν πουλάω παπάδες κ να ανοίξει ένας παγκόσμιος σέρβερ που θα είμαι κατευθείαν 150λβλ με τα ρούχα-όπλα που δήλωσα...ομοίως φυσικά για κάθε παίκτη από κάθε χώρα)

- να ανοίξει ένας νέος κόσμος, κ όσοι παίζουν περιπέτειες να ανταγωνίζονται ΜΟΝΟ μεταξύ τους
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αρχικά πως προέκυψε ότι η διαχείριση δεν ασχολείται με τις περιπέτειες;

Αφού μου απαντήσεις σε αυτό να σου αναφέρω λοιπόν τα προβλήματα που παρουσιάζοντε όταν θες να κάνεις κάτι με θέμα τις περιπέτειες. Θέλω εδώ και πολλά χρόνια να δημιουργήσω ένα διαγωνισμό για περιπέτειες αλλά δεν υπάρχει κανένας πρακτικά έλεγχος για το ποιοι θα είναι οι συμμετέχοντες. Δεν υπάρχει το σύστημα εγγραφής με ομάδα για να ξέρω ότι τώρα από την μία πλευρά είναι οι Χ παίκτες και από την άλλοι οι Y.
Επιπλέον οι περιπέτειες εξ'ορισμού παίζονται μέσω όλων των κόσμων, άρα αν γίνει κάποιος διαγωνισμός θα αφορά όλους τους παίκτες. ΑΛΛΑ ακόμα και να το πάμε με συμμετοχές και να λάβουμε υπόψιν τις περιπέτειες μόνο όσων έκαναν εγγραφή στο διαγωνισμό, ποιος μου λέει εμένα ότι ο τυχαίος παίκτης (που μπορει να τον έβαλες εσύ) δεν θα μπει να σαμποτάρει τις περιπέτειες του διαγωνισμού;

Άρα το θέμα με τις περιπέτειες είναι ότι δεν υπάρχει έλεγχος πριν χωριστούν οι παίκτες σε ομάδες και ξεκινήσουν να διαλέγουν ικανότητες. Αν παρόλα αυτά σκεφτείς εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος κάποιο διαγωνισμό που να είναι δίκαιος προς όλους τότε με τα χαράς να τον πραγματοποιήσουμε.

Όσο αφορά τις λύσεις που πρότεινες, δεν είναι εντελώς σωστές. Πάνω κάτω σου ανέλυσα τους λόγους αλλά θα τα επαναλάβω.
Αρχικά η ιδέα να ανοίξει ένας ξεχωριστός server (όχι κόσμος) όπως αυτός που γίνονται συνήθως τα IFBC είναι σωστή. Ο πονοκέφαλος και τα προβλήματα που θα έρθουν μέσα σε ένα διαγωνισμό τα έχεις σκεφτεί; Εδώ εσείς που είστε 10-20 άτομα ψάχνεστε μεταξύ σας πως να μαιμουδιάσετε στις περιπέτειες, στο παγκόσμιο θα γίνει χαμός. Φέρνω μερικά παραδείγματα:
-παίκτης κάθεται αφκ για 3-4 γύρες, φιλαράκι που τον έχω αντίπαλο αντι να παίξει σωστά πάει και βαράει συμπαίκτες του κλπ κλπ
Μπορώ να συνεχίζω μέχρι αύριο. Με λίγα λόγια το soft push/troll που θα γίνεται στις περιπέτειες θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.


Όσο αφορά τον κόσμο που λες στο τέλος δεν υφίσταται, γιατί όπως γνωρίζεις οι περιπέτειες λειτουργούν ταυτόχρονα για όλους τους κόσμους που έχει διαθέσιμος ο server.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Γενικά όσο αφορά τα λεγόμενα του @DoUzOs που ξεκίνησε αυτή την συζήτηση καθώς και των υπολοίπων, σε πολλά σημεία τα λέτε σωστά. Μην ξεχνάς φίλε @DoUzOs ότι ξεκίνησες από τον Houston. Αν όπως λες εσύ σταματούσαμε στον Colorado για παράδειγμα που ήταν μια χαρά κόσμος εκείνη την εποχή τότε εσύ και αρκετοί ακόμη ίσως να μην παίζατε ποτέ αυτό τό παιχνίδι. Νομίζω έπιασες το νόημα.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
@Anthraxos : Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αρχικά πως προέκυψε ότι η διαχείριση δεν ασχολείται με τις περιπέτειες;

Δεν πετυχαίνω κανένα άτομο της διαχείρισης να παίζει περιπέτειες :D μ αυτήν την έννοια το λέω...
(μην μου πεις μόνο ότι μπαίνετε κ παίζετε όταν δεν είμαι εγώ μέσα :p )

Όσο για το σύστημα που λες, δεν παίζω στον beta ούτε σε άλλους ξένους κόσμους...αλλά έχω ακούσει ότι έχει βγει ένα σύστημα που επιλέγεις τους συμπαίκτες σου...δηλαδή λες θα μπω εγώ + άλλοι 2 να ψάχνουμε περιπέτεια σαν 3αδα
οπότε αν γίνουν τέτοιες ομάδες υποθέτω μπορεί να γίνει διαγωνισμός περιπετειών...

τώρα το γιατί αυτό το σύστημα δεν έχει επεκταθεί κ σε άλλους σερβερ δυστυχώς δεν το γνωρίζω...

σίγουρα δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα που ανέφερες, αλλά είναι μια καλή αρχή θεωρώ, τόσο για διαγωνισμούς περιπετειών αλλά όσο και γενικότερα για τις περιπέτειες

για τον κόσμο που ανέφερα να ανοίξει, εννοώ κάτι ξεχωριστό όπως έγινε με τον Παγκόσμιο Διεθνή Κόσμο Ταχύτητας που παίζαμε μόνο μεταξύ μας, όχι ένας ακόμη κλασσικός σερβερ
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Ντουζο μην ξεχνάς ότι εμένα, εσένα και τον κάθε έναν από εμάς που παίζει σε παλιούς σέρβερ, ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥΣ ξέροντας η inno ότι κάθε χρόνο από Houston και Colorado που είναι οι ποιο ενεργοί κόσμοι και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό βγάζει ένα Χ ποσό. Όποτε η inno ψάχνει για νέους παίχτες να αρμέξεις για να βγάλει ακόμα περισσότερα χωρίς να την νοιάζει για εμένα εσένα κ κάθε έναν από εμάς.

Εμείς, όμως, τους δείχνουμε ότι έχουν δίκιο που μας έχουν δεδομένους γιατί συνεχίζουμε και αγοράζουμε ό,τι βγάζουν. Κουμάντο στα λεφτά άλλων δεν κάνει κανένας μας εδώ μέσα, αλλά ίσως θα μπορούσαμε κι εκεί να τους "χτυπήσουμε", δηλαδή να κάνουμε λίγο κράτει και να μην αγοράζουμε ό,τι μας σερβίρουν...
Επίσης, συμφωνώ ότι ψάχνουν καινούριους παίχτες για άρμεγμα. Εμείς, όμως, ως παλιοί παίκτες, μήπως να προσπαθήσουμε να τους "προστατεύσουμε" τους καινούριους; Να τους εξηγήσουμε λιγάκι το σκεπτικό της εταιρείας και μετά το δικό μας; Να τους οδηγήσουμε, έστω, σε μία καλύτερη απόφαση. Προς Θεού, δεν θα τους πούμε "σηκωθείτε και φύγετε για να σωθείτε" χαχαχαχαχα

@MeliodaS : Πώς κατάφερες κι έμπλεξες τις περιπέτειες στην όλη κουβέντα; :p

Γενικά όσο αφορά τα λεγόμενα του @DoUzOs που ξεκίνησε αυτή την συζήτηση καθώς και των υπολοίπων, σε πολλά σημεία τα λέτε σωστά. Μην ξεχνάς φίλε @DoUzOs ότι ξεκίνησες από τον Houston. Αν όπως λες εσύ σταματούσαμε στον Colorado για παράδειγμα που ήταν μια χαρά κόσμος εκείνη την εποχή τότε εσύ και αρκετοί ακόμη ίσως να μην παίζατε ποτέ αυτό τό παιχνίδι. Νομίζω έπιασες το νόημα.

Μα, γιατί να μην παίζαμε ποτέ αυτό το παιχνίδι; Ξεκινήσα από τον Χιούστον (για 2η φορά, έπαιζα Γουέστ χρόνια πριν στον Μπάφαλο) μόνο και μόνο γιατί αυτός ήταν ο προτεινόμενος κόσμος που μου έβγαλε το παιχνίδι. Αν δεν υπήρχε ο Χιούστον και ο Κολοράντο ήταν ο πιο καινούριος κόσμος, τότε θα έπαιζα στον Κολοράντο. Σίγουρα, η κατάσταση θα ήταν διαφορετική, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παίζαμε. Δεν πιάνω, λοιπόν, το νόημα. :p

εν μέρη μερικά σωστά πράγματα και αλλα λάθος βασικά ανάλογα από ποια μεριά βολεύει να τα κοιτάμε

πιστεύω ότι ίσος δεν πρέπει να ανοίγουνε καινουργή κόσμοι όμως εξακολουθούν τα εξής ερωτήματα γιατί προφανώς δεν είμαστε μονο εμείς στο the west -κάποιος μπορεί να βαρέθηκε στους παλιούς κόσμους και θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό του στερείται η επιλογή να κάνει κάτι
-κάποιος άλλος μπορεί να μην γουστάρει τις υπάρχον συμμαχίες - πόλης στους παλιούς κόσμους η επιλογή του στερείται
-γιατί κάποιος πρέπει να πάει αναγκαστικά σε έναν παλιό κόσμο όταν μπορεί να απέχει κάποιο χρονικό διάστημα από το παιχνίδι το λογικό είναι να πάει σε καινούριο κόσμο ώστε να είναι ανταγωνιστικός με άλλους παίχτες στο επίπεδο του
-γιατί πρέπει κάποιος να πάει σε παλιό κόσμο και να είναι σε μειονεκτική θέση λόγο επιπεδου

ας πάμε τώρα στα ερωτήματα τον παλιών

-με μια μεταφορά παιχτών όλοι σε έναν κόσμο πολλές φορες έως και στο 98% τον περιπτώσεων χαλάνε η ισορροπίες γιατί κάποιος πρέπει να είναι αναγκασμένος να κάθεται να τις διορθώνει και καθώς κάποιος τις διορθώνει μέχρι να αποκατασταθούν μερική παίχτες ξενερώνουν
-και εκεί που έχουμε μια σταθερή πορεία σκάνε μεταφορές και χαλάνε οι ισορροπίες τα άτομα που ήδη παίζουν δεν είναι αναγκασμένοι να υποστούν ταραχές για το όφελος άλλον


όσο για τον καινούριο κόσμο παρατηρήσατε ότι μονο στην δικια μας κοινότητα έγινε αυτή η αλλαγή ?

και μιας και το παρατηρείται τώρα λοιπόν είναι επειδή κοιτάμε σαν κοινότητα να βελτιωθούμε από εκεί που πριν 4 χρονια μπαίνανε εορταστικές μάχες κάθε 6 μήνες και εκεί που είχαμε ένα νεκρό φόρουμ φτάσαμε στο σημείο να έχουμε εκδήλωσης εντός παιχνιδιού ακόμα και στο φόρουμ

και στο καινούριο κόσμο γίνανε αλλαγές διότι ζητήσαμε μερικά άτομα ο new κόσμος να μην είναι ίδιος με τους υπολοιπους γιατί φτασαμ στο σημείο τα ίδια άτομα παντού απλά σε ένα new κόσμο και ζητήσαμε αν γίνετε κάθε κόσμος να έχει ξεχωριστές ρύθμισις προφανώς αυτό μπορεί να έγινε και είχαμε κάτι διαφορετικό


μπορεί ο ντούζος να έχει δίκιο για το οικονομικό κομμάτι εκεί που ανέφερε το παράδειγμα με τους εξοπλισμούς

Στο 1ο και στο 3ο σημείο σου σε καταλαβαίνω και συμφωνώ, είναι πράγματα που δεν τα είχα σκεφτεί. Σίγουρα, αν δεν ανοίξει νέος κόσμος, κάποιος που θέλει να δοκιμάσει άλλη κατηγορία χαρακτήρα/επάγγελμα (μιας και αυτά τα 2 είναι τα μοναδικά, νομίζω, στοιχεία που δεν μπορεί να αλλάξει κάποιος στο παιχνίδι) δεν θα μπορέσει να το κάνει. Όσον αφορά το 2ο και το 4ο: Αν κάποιος δεν θέλει τις ήδη υπάρχουσες πόλεις-συμμαχίες, τότε γιατί πολύ απλά να μην φτιάξει μία δικιά του; Σε αυτό δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Και όσον αφορά τα επίπεδα, όλοι ξέρουμε ότι με τα "σπασμένα" σετάκια που έχουμε τώρα πια (Κορτέζ, Ποδοσφαίρου κτλ), τα επίπεδα φαρμάρονται πανεύκολα. Άσε που σε καινούριους κόσμους δεν υπάρχουν αυτά τα σετάκια, άρα εκεί είναι πιο δύσκολο να κάνεις το οτιδήποτε. Σίγουρα, σε πολλούς τους αρέσει αυτή η πρόκληση, να ανεβαίνουν χωρίς τα σετάκια που έχουμε συνηθίσει εμείς πια. Αλλά αν κάποιος βαριέται να ανεβαίνει με τα ρούχα των πόλεων; Θέλει να ανέβει γρήγορα για να παίξει μονομαχίες και οχυρά; Εκεί θα επωφεληθεί αν παίξει σε παλιό σέρβερ όπου θα βρει πιο εύκολα τα σετάκια αυτά.

Όσον αφορά τις ισορροπίες/ανισορροπίες που δημιουργούνται από τις μεταφορές, είναι άλλη και μεγάλη κουβέντα. Συμφωνώ ότι ποτέ δεν θα επιτευχθεί πλήρη ισορροπία μετά από μεταφορά, αλλά τώρα πια οι παλαιότεροι σέρβερς είναι και οι πιο ζωντανοί. Κολοράντο-Χιούστον είναι οι πιο ενεργοί κόσμοι, με τον Τζάκσονβιλ να είναι 3ος, αλλά και πιο καινούριος. Ο Ντάλλας έχει απομείνει να κλείσει οριστικά, αλλά δεν ξέρω πόσοι έχουν μείνει εκεί. Ενώ ο Ιντιάνα, ο 2ος πιο καινούριος κόσμος του παιχνιδιού, δε νομίζω ότι θα φέρει τόσο μεγάλη επιρροή στην ισορροπία του όποιου κόσμου μεταφερθούν οι παίκτες του. Από τους ορίτζιναλ παίκτες του κόσμου, παίζει να είμαστε καμιά 10αριά άτομα που είμαστε 150 επίπεδο.

Όταν λες αλλαγή του καινούριου κόσμου, εννοείς τις ανταμοιβές; Γιατί αυτό δεν ισχύει, μιας και στον Las Vegas, τον καινούριο net κόσμο, θα κάνουν κάτι παρόμοιο.

Εγώ δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν αρκετές ή αξιόλογες αλλαγές στους καινούριους κόσμους για να πω ότι θα παίξω εκεί, γιατί ό,τι και να γίνει, το κακό στους παλιούς κόσμους θα εξακολουθεί να γίνεται...
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Ωραία η ιδέα για τις περιπέτειες αλλά όπως σας είχα πει, ΔΕΝ έχει νόημα, επειδή κανένας από τη διαχείριση δεν ασχολείται με περιπέτειες θα παραθέσω τους λόγους βάση προτεραιότητας:

1) δεν βρίσκεις να παίξεις περιπέτεια, αυτοί που παίζουμε επειδή μας αρέσουν από όλους τους Ελληνικούς κόσμους συνολικά είμαστε φάση 10 άτομα

2) να μπει διαγωνισμός περιπετειών που θα συναγωνίζεται τους υπόλοιπους κόσμους είναι απλά ΑΝΕΚΔΟΤΟ, γιατί ?
θα μπαίνει ο παίκτης από τον Kiowa με ότι να ναι ρούχα (στην καλύτερη αν είναι τυχερός να βρει παρανόμου) κ καμιά 120-140λβλ (στην καλύτερη)
να ανταγωνιστεί τα παιδιά από τους άλλους κόσμους που είναι 150λβλ, έχουν λοστρόμου αναβαθμισμένα, ράιτ αναβαθμισμένα, τουφέκια μπαλτάδες, Lucille, Gringo αναβαθμισμένα...το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο θα είναι ? πρακτικά να feedarei λιποθυμίες στους αντιπάλους...τπτ άλλο

3) η κατάταξη των περιπετειών δεν αντιπροσωπεύει κάτι, παρά μόνο ποιος είναι καλός στο να κλέβει λιποθυμίες...γι' αυτό και όσοι έπαιξαν στον Παγκόσμιο Διεθνή Κόσμος Ταχύτητας είδαν τι έγινε...είτε ύπαρξη bots είτε απλά επειδή δεν είναι σωστά κατασκευασμένο το παιχνίδι έκλεβαν τη σειρά από τους συμπαίκτες τους μόνο κ μόνο για 1κ.ο για να ανέβουν στην κατάταξη...

Εγώ το ξαναλέω κ ας γίνομαι κακός βαρετός κ.ά, αν θέλετε να γίνει οποιοσδήποτε ΣΟΒΑΡΟΣ κ ΔΙΚΑΙΟΣ διαγωνισμός περιπετειών υπάρχουν 2 λύσεις:
- να μπαίνει ο κάθε παίκτης από όποιον κόσμο επιθυμεί να παίξει κ θεωρεί ότι έχει τον καλύτερο εξοπλισμό για περιπέτειες
(το οποίο μπορεί να γίνει κ παγκοσμίως λογικά, δηλαδή να δηλώσω εγώ στη διαχείρηση ότι έχω αυτά τα ρούχα - όπλα κτλ, να ελεγχτεί από τη διαχείριση ότι δεν πουλάω παπάδες κ να ανοίξει ένας παγκόσμιος σέρβερ που θα είμαι κατευθείαν 150λβλ με τα ρούχα-όπλα που δήλωσα...ομοίως φυσικά για κάθε παίκτη από κάθε χώρα)

- να ανοίξει ένας νέος κόσμος, κ όσοι παίζουν περιπέτειες να ανταγωνίζονται ΜΟΝΟ μεταξύ τους

Μόνο εσύ θα μπορούσες να αναμίξεις τίς περιπέτειές με έναν καινούριο κόσμο , όταν διαγράψουν τις περιπέτειες απο το παιχνίδι θα δεις τι μεγάλη συμμετοχή θα έχει το τουρνουά περιπετειών ;)
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Βάλτε πίσω το ποκερ να δείτε χαμός που θα γίνει και τι τουρνουά θα παίζονται..
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Όσο για το σύστημα που λες, δεν παίζω στον beta ούτε σε άλλους ξένους κόσμους...αλλά έχω ακούσει ότι έχει βγει ένα σύστημα που επιλέγεις τους συμπαίκτες σου...δηλαδή λες θα μπω εγώ + άλλοι 2 να ψάχνουμε περιπέτεια σαν 3αδα
οπότε αν γίνουν τέτοιες ομάδες υποθέτω μπορεί να γίνει διαγωνισμός περιπετειών...

Μόνο στον beta υπάρχει αυτό.
 
Κορυφή