Συζήτηση για βελτίωση των ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΝ.

noolas

Νέο Μέλος
Ένα βήμα για τους εραστές των Περιπετειών και για όσους επιθυμούν τα βελτιωθεί το κομμάτι αυτό του theWest.
 

noolas

Νέο Μέλος
Επιθυμητός στόχος του συγκεκριμένου thread είναι η κατάθεση απόψεων για την βελτίωση των ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΝ και τελικώς η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων που θα σταλούν στη Ίννο.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Για να μπηκες εσυ noola στον κοπο να γραψεις στο φορουμ για τις περιπετειες λεει πολλα :D
Κατσε να δουμε απο που να αρχισουμε...

1)Για αρχη, πρεπει να αναθεωρηθει καπως ο τροπος που βαζει τους παιχτες στην ιδια ομαδα....
τα λβλ δεν πρεπεπει να ειναι το μοναδικο κριτηριο κατ' εμε
θα επρεπε να λαμβανονται υποψην τα εξης(με τη σειρα που φαινονται), προκειμενου οι ομαδες να ειναι οσο πιο ισοδυναμες γινεται:
ι)τα λβλ (για αρχικη ξεκαθαριση)
ιι)τα ΟΠΛΑ (για ισοτητα της ζωης/ζημιας των ομαδων)
ιιι)το ποσοστο νικων-ηττων (για ισοτητα της εμπειριας μεταξυ των παιχτων σε περιπτωση που εχει εξασφαλιστει το ιι)

2)Στο παιχνιδι μεσα τωρα που ειναι και το κυριως θεμα, ετσι οπως ειναι το συστημα το βασικο προβλημα ειναι οι τεραστιες ζημιες των οπλων(εχω δει μεχρι και 4κ ζημια απο διπλη βολη που το θεωρω τουλαχιστον υπερβολικο) οποτε τυχον λυσεις που σκεφτομαι ειναι οι εξης:
1η)αλλαγη της ζημιας των οπλων σε % της ζωης του αντιπαλου που βαρας(π.χ να βαραει καποιος περιπου απο 10-20%)
ετσι τα κ.ο δεν θα πεφτουν βροχη και τα μικρα λβλ δεν θα ειναι τοσο αχρηστα
2η)αλλαγη της φορμουλας της ζωης...αυτη τη στιγμη ο τυπος ειναι

1000 βασικοί πόντοι υγείας + (10 πόντοι υγείας * το επίπεδο σας) + ιδιότητα δύναμης από το όπλο + μπόνους άμυνας μάχης οχυρού

ετσι ενας 150αρης εχει 2500υγεια + 250ζωη περιπου (για καθε +1 δυναμη απο το τουφεκι) + 100ζωη περιπου(για καθε +1 αμυνα απο τα ρουχα) (τα οπλα που πλεον χρησιμοποιουνε ολοι εχουν απο 6-8 δυναμη, εκτος των λοταριας)
(πλεον φορανε ολοι τα τατανκα ή του αξιωματικου καθως τους εξασφαλιζει μεγαλυτερη ζημια,στοχο και καλυτερες αποφυγες...οποτε το +αμυνα κατα βαση ειναι απο τυχον ενισχυσεις, οι πιο κοινες ειναι π.χ απο ζωνη πυρομαχικων +4αμυνα και απο ναρκη +7αμυνα)
αρα μιλαμε για μια ζωη 2500 + 1500-2000 + 400-700 = 4.4k - 5.2k ενος μεσου παιχτη
τετοια ζωη ειναι ανουσια οταν πλεον οι βολες πανω απο 1.5k πεφτουν βροχη....παιχτες με καλα οπλα πεφτουν απο 1-3 γυρους το πολυ
-σαν ενα προσθετο χαρακτηριστικο π.χ μπορουν να βαλουν τη δυναμη να μην επηρεαζει ποινη στο στοχο και την αποφυγη

3)Καποιες αλλαγες στις ικανοτητες
-οι παγιδες κατα τη γνωμη μου χρειαζονται βελτιωση, η οποια θα μπορουσε να γινει ως εξης:
1)αρχικως να διευκρινιστει αν το bonus της +επιθεσης επηρεαζει θετικα το να πιασει μια παγιδα
2)το cooldown απο 5γυρους να γινει 3 ή 4 γυρους
3)και κυριοτερο, να προστεθει ζημια(οπως του αντιστοιχου φιδιου) ανα γυρο(συγκεκριμενα για 2 γυρους, εναν αυτον που επιασε και εναν τον επομενο που δεν μπορει να κουνηθει)
-νεα ικανοτητα:εγω θα το ελεγα το sniper, μια βολη που δεν θα αστοχει σε οποιαδηποτε αποσταση αρκει ο παιχτης να "βλεπει" τον αντιπαλο αλλα η ζημια της θα ειναι σταθερα -10 με -20% πιο χαμηλη απο την απλη βολη(αυτο θα ειναι το penalty δηλαδη)και σε αντιθεση με τις απλες βολες η ζημια της ΔΕΝ θα μειωνεται extra αναλογα με την αποσταση και θα εχει ενα cooldown 4-5 γυρους. Ειναι μια ικανοτητα βγαλμενη απο διαφορα σεναρια, τα οποια αν θελει καποιος να εξηγησω περαιτερω καλως
θεραπεια και η θεραπεια περιοχης χρειαζονται σιγουρα βελτιωση για να αρχισει ο κοσμος να τις επιλεγει οπως παλια...
π.χ για τη θεραπεια απο 5% να παει στο 7% ή 10% ενω για τη θεραπεια περιοχης απο 10% να παει στο 15-20%

4)Νεο mode στις περιπετειες: αυτη τη στιγμη ειναι η καταληψη των κτιριων
θα μπορουσε να μπει ενα 2ο mode που θα αφορα τα κ.ο, γι αυτους που θελουν περισσοτερο πιστολιδι και λιγοτερο στρατηγικη
ιδιος χαρτης, ισχυει η καταληψη κτιριων με τον παραδοσιακο τροπο ΑΛΛΑ δεν δινει ποντους καθε γυρα....αντιθετα,δινει bonus στοχου αποφυγης(πιθανως και ζημιας θα τολμουσα να πω)
(δηλαδη σαν να μπαινει ενας παιχτης μεσα στην τραπεζα/σαλουν και να το χρησιμοποιει σαν οχυρωση του)
Νικητης: οποια ομαδα παρει 1η ενα συγκεκριμενο αριθμο κ.ο (π.χ 20κ.ο)

5)ΑΛΛΑΓΗ στο Συστημα Ανταμοιβων στο καταστημα βετερανου
Ειμαστε στο 2020, οι ανταμοιβες που επιλεγεις για να εξαργυρωσεις τους ποντους βετερανου των περιπετειων αυτη τη στιγμη δεν ειναι ΚΑΝ δελεαστικες
Αν θελει η inno να προσελκυσει κοσμο, θα πρεπει ΣΙΓΟΥΡΑ να τις αναθεωρησει
Τα ρουχα/οπλα/αλογοσελο παρανομου ητανε χρησιμα για περιπετειες αλλα τωρα με οσα βγηκανε δεν προτιμωνται ιδιαιτερα ωστοσο παραμενουν καλες ανταμοιβες (και απο αποψη συλλογης για οσους παιζουν περιπετειες :) ), οι υπολοιπες πολυ απλα ειναι για πεταμα
θα μπορουσαν να βαλουν να εξαργυρωνεις τους ποντους αγοραζοντας π.χ τσαγια, καφεδες κτλ...(σαν τα ομολογα δηλαδη, αλλα να μην μπορεις οσα μπορεις με τα ομολογα) ή τιποτα θηκες ενδεχομενως....

6)ΑΛΛΑΓΗ στο Συστημα Ανταμοιβων στη ληξη των περιπετειων
Τα droprates ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ, νομιζω ειναι περιπου 1/7 ΝΙΚΕΣ (1/7 στις καλες περιπτωσεις,γελανε και οι πετρες κοινως...)
Το 1/4 - 1/5 σιγουρα θα ητανε πιο ικανοποιητικο
Επισης πιθανως να μπορουσαν να βαλουν και καποιο μινι δωρο για τη συμμετοχη των παιχτων στις περιπετειες...
Το καθημερινο καθηκον που δινει 1 ομολογο για 1 Νικη σε περιπετεις, σιγουρα δεν ειναι αρκετο :D
π.χ 5 ομολογα για τη συμμετοχη στις 10 ή 15 περιπετειες (ειτε χασεις ειτε κερδισεις)
Να δωσουν δηλαδη καποιο extra κινητρο σε νεους (αλλα και παλιους) παιχτες να παιζουν περιπετειες.... ;)

Αυτα απο εμενα noola :)
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
καλησπέρα η γνώμη μου προς την βελτίωση τον περιπετειών να γίνετε να μπορούμε να διαμορφώνονται ομάδες με πρόσκλησης παράδειγμα αν εγώ έχω στον ελληνικό 3 άτομα να μπορώ να τα κάνω πρόσκληση και να μου ψάχνει αντιπαλους χωρίς να σπάει την ομάδα μου παρεπιπτόντως ένα μεγάλο πρόβλημα είναι που περιμένουμε 2-4 ώρες και πολλές ώρες στο περίμενε καλο κατά την γνώμη μου είναι να ψάχνουμε αντιπαλους και σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με τους χρόνους παρεπιπτόντως δεν ξέρω αν μας βολεύει αυτό για τους περιπετιο μάχους καθώς έως τώρα σετάκια +5 δεν έχω δει στον GR server σετ άρα από τους ξένους κόσμους σίγουρα θα το βρούμε μποροστά μας πάντως με αυτήν την σκέψη τελειώνει μια και καλή οριστικά το πρόβλημα με τους χρόνους
 

Hombre

Μέλος
να γίνετε να μπορούμε να διαμορφώνονται ομάδες με πρόσκλησης παράδειγμα αν εγώ έχω στον ελληνικό 3 άτομα να μπορώ να τα κάνω πρόσκληση

αυτό υπάρχει στον beta, θα μπορούσε να μεταφερθεί και στους κανονικούς κόσμους
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Γινεται να γινει μηπως καμια παρακληση στην inno να αλλαξει την καταταξη στις περιπετειες ?

το να υπαρχει καταταξη σχετικα με τα κ.ο δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ νοημα για τους εξης λογους:

1) προκειται για ομαδικο παιχνιδι κ οχι για καποιο ατομικο επιτευγμα
2) δεν υπαρχει καποια αντιστοιχη καταταξη, τι εννοω...στις μονομαχιες κ στα οχυρα ΔΕΝ μετρανε τα κ.ο (και παλι καλα να λεμε) αλλα αντιστοιχα μπαινει ενα σκορ για να αξιολογησει τη συγκεκριμενη κατηγορια

πλεον σχεδον ολοι οσοι παιζουν περιπετειες αντι να ενδιαφερονται για να κερδισουν το συγκεκριμενο παιχνιδι το μονο που κοιτανε ειναι τα κ.ο

Θεωρω οτι αξιζει μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το συστημα καταταξης των περιπετειων και αντι για κ.ο να βαλουν ειτε

-νικες (που προσωπικα το θεωρω αρκετα καλο)

-ποσοστο νικων (= νικες / συνολο παιγμενων περιπετειων)

-καποια βαθμολογια (οπως βγαινει κατι αντιστοιχο στην καταταξη οχυρων)

και σε περιπτωση ισοβαθμιας τοτε να μετραει η συνολικη ζημια :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

iosteo

Μέλος
Γινεται να γινει μηπως καμια παρακληση στην inno να αλλαξει την καταταξη στις περιπετειες ?

το να υπαρχει καταταξη σχετικα με τα κ.ο δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ νοημα για τους εξης λογους:

1) προκειται για ομαδικο παιχνιδι κ οχι για καποιο ατομικο επιτευγμα
2) δεν υπαρχει καποια αντιστοιχη καταταξη, τι εννοω...στις μονομαχιες κ στα οχυρα ΔΕΝ μετρανε τα κ.ο (και παλι καλα να λεμε) αλλα αντιστοιχα μπαινει ενα σκορ για να αξιολογησει τη συγκεκριμενη κατηγορια

πλεον σχεδον ολοι οσοι παιζουν περιπετειες αντι να ενδιαφερονται για να κερδισουν το συγκεκριμενο παιχνιδι το μονο που κοιτανε ειναι τα κ.ο

Θεωρω οτι αξιζει μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το συστημα καταταξης των περιπετειων και αντι για κ.ο να βαλουν ειτε

-νικες (που προσωπικα το θεωρω αρκετα καλο)

-ποσοστο νικων (= νικες / συνολο παιγμενων περιπετειων)

-καποια βαθμολογια (οπως βγαινει κατι αντιστοιχο στην καταταξη οχυρων)

και σε περιπτωση ισοβαθμιας τοτε να μετραει η συνολικη ζημια :)
Τοσο πολυ σε πειραζει η καταταξη στις περιπετειες που θελεις να κανουμε και παρακληση στην inno?Ας την βγαλουν εντελος λοιπον μιας και τους χαλαει μερικους!
 

LUCKY BOY

Νέο Μέλος
εγω αυτο που εχω να προσαψω στο θεμα των περιπετειων ειναι οτι δυστυχως μεσα σε ολους οσους εχουν μαθει τις περιπετειες υπαρχουν και καποια ατομα τα οποια το μονο που κανουν ειναι να αποτρεπουν τον οποιοδηποτε μη γνωστη να συμμετασχει σε αυτο το παιχνιδι .
μου εχει τυχει να διαλυεται το τεαμ πριν καν ξεκινησει , με αποχωρηση σχεδον παντα των ιδιων ατομων .
στο κατω κατω ενα παιχνιδι ειναι και καποιοι σε ολα το παιρνουν σοβαρα .
η βελτιωση που θα μπορουσε να ερθει στο παιχνιδι ειναι οσο αφορα την εταιρεια να αλλαξει τον τροπο κ τους ορους διεξαγωγης . αυτη η αναμονη της ωρας που δεν ερχεται ποτε ε αποτρεπετει να συμμετασχεις . ας εβαζε και μποτ παικτακια να μπορουσαμε να ολοκληρωσουμε και καποια αποστολη . δουλευουμε κιολα δεν ειμαστε ολη την ωρα απο επανω . επισης καλο θα ητανε και ενα μανουαλ των περιπετειων τι παιζει και τι δεν παιζει ρολο
και οσο αφορα τους παικτες , οταν εισαι καπου καλος βοηθας τον αδυναμο δεν τον αποτρεπεις
 

akisdeus

Νέο Μέλος
Λοιπόν ας γράψω κι εγώ για πρώτη φορά στο φορουμ μετά από 20 σχεδόν χρόνια στο παιχνίδι.
Παίζω σε 6 διαφορετικούς κόσμους (αρχής γενομένης από τον Κ1) και αν κάποιοι κόσμοι δεν έκλειναν θα έπαιζα σε πολύ περισσότερους.
Σχετικά τώρα με τις περιπέτειες, έχω να κάνω κάποιες επισημάνσεις. Ξεκίνησαν σαν μια ωραία ιδέα. Κάποιοι ασχολήθηκαν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο. Που έχουμε καταλήξει ?? Υπάρχει μια κλίκα παικτών που επειδή έχουν ασχοληθεί περισσότερο από αρκετά έφτασαν να υπερέχουν τόσο ώστε το να ασχοληθεί κάποιος με τις περιπέτειες πλέον δείχνει χαμένη υπόθεση από χέρι. Απλά κάποια στιγμή όλοι είναι υποχρεωμένοι να παίξουν περιπέτειες για να προχωρήσουν κάποιες αποστολές που απαιτούν ή απλή συμμετοχή ή ακόμη και νίκη σε κάποια περιπέτεια. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα. Μπαίνεις, δηλώνεις συμμετοχή και περιμένεις. Και περιμένεις. Και περιμένεις. Και περιμένεις .....
Και ω του θαύματος στις 20 προσπάθειες ίσως σταθείς τυχερός και μετά από 5 - 6 λεπτά αναμονής ανοίγει η περιπέτεια, επιβεβαιώνεις τη συμμετοχή κι επιλέγεις ρούχα κι όπλα. Έλα όμως που οι συμμετοχές δεν γίνονται ποτέ οι απαιτούμενες 6. Αν είσαι όμως πολύ τυχερός δηλώνουν συμμετοχή και οι 6 και λες "τα κατάφερα, θα παίξω". Βλέπεις ποιοι θα είναι οι συμπαίκτες και ποιοι οι αντίπαλοί σου και ξαφνικά άντε πάλι από την αρχή. Ένα από τα 6 άτομα που δήλωσαν αρχικά συμμετοχή όταν δουν ότι η κλήρωση συμπαικτών δεν είναι αυτή που θα τους βόλευε, αναιρούν τη συμμετοχή τους και η περιπέτεια ματαιώνεται. Τότε λοιπόν λες "ε αϊ στα τσακίδια".
Για να μη κουράζω πολύ: σε κάθε κόσμο που παίζω έχω σε εκκρεμότητα τις ίδιες και τις ίδιες αποστολές. Τι κοινό έχουν μεταξύ τους ?? Όλες απαιτούν την τέλεση μιας περιπέτειας.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.
 
Κορυφή