Πολλά λύνοτναι με σωστή δράση

  • Δημιουργός θέματος Meliritos
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

Meliritos

Guest
Πολλά λύνονται με σωστή δράση

Διάβασα σε άλλο σημείο του φόρουμ κάποια παράπονα σχετικά με τον αγενή και αυταρχικό τρόπο που απαντούν οι διαχειριστές στο παιχνίδι. Εγώ βεβαια θα πω ότι είναι ευγενικότατοι και γλυκύτατοι (χαζός είμαι να φάω μπαν και εδώ στο φόρουμ και νέο μπαν στο παιχνίδι?) αλλά προσωπικά νομίζω ότι όποιος δεν είναι ευχαριστημένος από την ποιότητα του έργου των διαχειριστών μπορεί να απευθυνθεί κατευθείαν στη μητρική εταιρεία, στο τμήμα δημοσίων σχέσεων ή αλλου, πάντα με καλά αγγλικά ή γερμανικά και να τους εκθέσει τους προβληματισμούς του, πάντα στο πνεύμα της βελτίωσης του παιχνιδιού.

Σας πληροφορώ ότι μία εταιρεία θέλει τα προβλήματα να λύνονται πάντα στις θυγατρικές της και να μην προχωρούν παραπάνω. Έτσι και εσείς με την κίνηση σας θα δώσετε στην μητρική να καταλάβει ότι η δουλειά που γίνεται στο West Ελλάδας δεν είναι ικανοποιητική (ενδεχομένως) και αυτό πιστέψτε με, καταγράφεται.

Είναι βέβαια σίγουρο ότι η εταιρεία δεν θα λάβει υπόψη έναν ή δύο παραπονούμενους παίκτες. Θεωρεί ότι αντιδρούν από αγανάκτηση ή προσωπικά κίνητρα και προχωρούν στην ενέργεια της υποβολής παραπόνων στην μητρική για να ξεσπάσουν το άχτι τους. Εάν ωστόσο αυτά τα παράπονα γίνουν 10 και 20 και 30 και συνδυαστούν με πτώση του αριθμού των παικτών στους ελληνικούς σέρβερ και μείωση των κερδών (με μείωση της αγοράς σβώλων- εκεί είναι η δύναμη του πελάτη, κύριοι και κυρίες) τότε θα αρχίσουν να αναρωτιούνται. "Ρε παιδιά", θα πουν, "μήπως πράγματι εκεί κάτω στο Ελλάντα έχουμε άτομα που απαντούν σε ερωτήσεις παικτών άξεστα και αυταρχικά και αυτό ενοχλεί κάποιους με εγκέφαλο ακόμα στο κεφάλι τους και οδηγεί πολλούς μακριά από το παιχνίδι ή τους κάνει να κόβουν τις γενναιοδωρίες με τις σβώλους και έχει κοπεί το χρήμα? Τότε ίσως αλλάξουν πράγματα.

Μόνο με σωστή και συστηματοποιημένη δράση μπορεί να αλλάξει κάτι στη ζωή και στο παιχνίδι, αγαπητοί φίλοι. Για αυτό λοιπόν, σας καλώ να σκεφτείτε τρόπους για να πετύχετε όποια αλλαγή θέλετε. Με τη σιγουριά ότι θα αποκλειστώ (με κάποιον τρόπο, δεν μπορεί κάτι θα βρεθεί) από το φόρουμ σας χαιρετώ για κανένα μήνα (ίσως και παραπάνω) και τα λέμε.
:p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

xryma

Member
Διάβασα σε άλλο σημείο του φόρουμ κάποια παράπονα σχετικά με τον αγενή και αυταρχικό τρόπο που απαντούν οι διαχειριστές στο παιχνίδι. Εγώ βεβαια θα πω ότι είναι ευγενικότατοι και γλυκύτατοι (χαζός είμαι να φάω μπαν και εδώ στο φόρουμ και νέο μπαν στο παιχνίδι?) αλλά προσωπικά νομίζω ότι όποιος δεν είναι ευχαριστημένος από την ποιότητα του έργου των διαχειριστών μπορεί να απευθυνθεί κατευθείαν στη μητρική εταιρεία, στο τμήμα δημοσίων σχέσεων ή αλλου, πάντα με καλά αγγλικά ή γερμανικά και να τους εκθέσει τους προβληματισμούς του, πάντα στο πνεύμα της βελτίωσης του παιχνιδιού.

Σας πληροφορώ ότι μία εταιρεία θέλει τα προβλήματα να λύνονται πάντα στις θυγατρικές της και να μην προχωρούν παραπάνω. Έτσι και εσείς με την κίνηση σας θα δώσετε στην μητρική να καταλάβει ότι η δουλειά που γίνεται στο West Ελλάδας δεν είναι ικανοποιητική (ενδεχομένως) και αυτό πιστέψτε με, καταγράφεται.

Είναι βέβαια σίγουρο ότι η εταιρεία δεν θα λάβει υπόψη έναν ή δύο παραπονούμενους παίκτες. Θεωρεί ότι αντιδρούν από αγανάκτηση ή προσωπικά κίνητρα και προχωρούν στην ενέργεια της υποβολής παραπόνων στην μητρική για να ξεσπάσουν το άχτι τους. Εάν ωστόσο αυτά τα παράπονα γίνουν 10 και 20 και 30 και συνδυαστούν με πτώση του αριθμού των παικτών στους ελληνικούς σέρβερ και μείωση των κερδών (με μείωση της αγοράς σβώλων- εκεί είναι η δύναμη του πελάτη, κύριοι και κυρίες) τότε θα αρχίσουν να αναρωτιούνται. "Ρε παιδιά", θα πουν, "μήπως πράγματι εκεί κάτω στο Ελλάντα έχουμε άτομα που απαντούν σε ερωτήσεις παικτών άξεστα και αυταρχικά και αυτό ενοχλεί κάποιους με εγκέφαλο ακόμα στο κεφάλι τους και οδηγεί πολλούς μακριά από το παιχνίδι ή τους κάνει να κόβουν τις γενναιοδωρίες με τις σβώλους και έχει κοπεί το χρήμα? Τότε ίσως αλλάξουν πράγματα.

Μόνο με σωστή και συστηματοποιημένη δράση μπορεί να αλλάξει κάτι στη ζωή και στο παιχνίδι, αγαπητοί φίλοι. Για αυτό λοιπόν, σας καλώ να σκεφτείτε τρόπους για να πετύχετε όποια αλλαγή θέλετε. Με τη σιγουριά ότι θα αποκλειστώ (με κάποιον τρόπο, δεν μπορεί κάτι θα βρεθεί) από το φόρουμ σας χαιρετώ για κανένα μήνα (ίσως και παραπάνω) και τα λέμε.
:p
ξερεις.... ενα πραγμα μπορει καποιος να το παρουσιασει οπως θελει... κι απ τις δυο πλευρες (η οσες πλευρες υπαρχουν)! η συνεχεια της σκεψης.... δικη σου!
 

joahna

Guest
Ανέκαθεν ίσχυε πως αν κάποιος έχει παράπονα από την ΟΔ μπορεί να απευθυνθεί στην ίδια την εταιρία.

Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό και κανένας δεν σας απαγορεύει να το κάνετε.

Το αν είναι σωστή δράση ή όχι το ξέρετε εσείς και το αποδεικνύει πως τόσα χρόνια εμείς είμαστε στις θέσεις μας και κάνουμε τη δουλειά μας.

Το θέμα κλειδώνει
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.