Αυτα που λεει ο Nivas ειναι σωστα και εγω συμφωνω. Η μονη παρατηρηση/διαφορα ειναι οτι στον Arizona λογω του μισου χρονου που ισχυει για δουλειες και οτι αλλο, οι παιχτες δεν ηταν δυνατον να εχουν την εμπειρια και τα "βιωματα" που ειχαν οι παιχτες στον κοσμο 1, ο οποιος ας μην ξεχναμε οτι εχει περισσοτερο απο τον διπλο χρονο "ζωης" απο οτι ο Arizona. Για αυτο τον λογο πολλοι παιχτες σε αρκετες χωρες οπου παιζεται το παιχνιδι εχουν δυσαρεστηθει απο μια τετοια κατασταση μια και οι παιχτες θελουν να παιξουν μια ωραια μαχη οχυρου και να την ευχαριστηθουν ασχετα με το αν θα ειναι στην πλευρα των νικητων ή των ηττημενων.
Ενα ενδιαφερον στοιχειο ειναι επισης οτι και σε αλλες χωρες κοσμοι τυπου Arizona (πιο καινουργιοι, με τον μισο χρονο κ.τ.λ.) ειναι αυτοι που εχουν αυτο το θεμα.
Οι πιο παλιοι κοσμοι δεν εχουν τετοια προβληματα γιατι και εκει οπως και εδω ο κοσμος 1 π.χ. εχει βρει τη λυση μετα απο αρκετο χρονο και εμπειρια.
Το ιδεατο για τον Arrizona (κατα τη γνωμη μου) θα ηταν να υπαρχουν 3-4 ή και περισσοτερες μεγαλες συμμαχιες (απο αποψη αριθμου μελων) και να εχουν θεσπιστει εσωτερικοι κανονες μεταξυ τους οτι καμια δεν θα παρεμβαινει σε μαχη μεταξυ 2 αλλων Συμμαχιων. Ετσι θα γινονται και πολυ καλες μαχες και θα υπαρχει και το M.A.D. (mutual assured destruction) του "Ψυχρου Πολεμου" οπου η καθε Συμμαχια θα φοβαται να σπασει τη συμφωνια με τον κινδυνο να της επιτεθουν ολες οι υπολοιπες. Αυτη θα ειναι μια καλη βαση και αργοτερα επειτα απο διαβουλευσεις μπορουν ειτε να γινουν περισσοτερες ειτε λιγοτερες, αναλογα τις αναγκες και τον αριθμο των παιχτων βεβαια.
Ειναι δυσκολο να γινει κατι τετοιο, το ξερω, αλλα μεσα απο τετοιες καταστασεις μπορει να παρει αλλο ενδιαφερον το παιχνιδι και να αναδειχτουν μεγαλοι παιχτες, ηγετες, δολοπλοκοι, ιντριγκαδοροι κ.τ.λ. Το παιχνιδι εχει μεγαλες δυνατοτητες και μπορει να παει σε αλλο επιπεδο, αλλα μονο οι παιχτες ειναι αυτοι που μπορουν να κανουν κατι τετοιο!
Στο χερι των παιχτων ειναι ολα, και εχουν ολα τα απαραιτητα εργαλεια, οπως τα in-game φορουμ τα οποια ειναι και για αυτη τη δουλεια και ολο και εμπλουτιζονται με νεα πραγματα και αυτα σε καθε νεα εκδοση.
Eπισης, μεταξυ σοβαρου και αστειου, οσοι νεοι παιχτες θα ερχονται, θα τους καλωσοριζουν οι Συμμαχιες οπως στα Πανεπιστημια στο εξωτερικο οπου τους πλησιαζουν και τους δελεαζουν με ενα σωρο πραγματα (εντος κανονισμων παντα) ωστε να πανε με το μερος τους. Η ενα ακομη πιο sci-fi παραδειγμα για οσους βλεπουν Supernatural, "
....it's all about the souls Castiel..." :dd
Τελειωνοντας, γιατι κουραστηκα να γραφω κιολας
, σε λιγες μερες οπου ολοι θα εχουν τη δυνατοτητα να φτιαχνουν βοτανα/φιλτρα/προϊοντα δυναμης, υγειας, ικανοτητων, ιδιοτητων, αναβαθμισεις οπλων, αυξηση κινητρων και πολλα μα πολλα αλλα, θα πρεπει καθε συμμαχια να εχει τους Μαγειρες, Οπλοποιους, Κομπογιανιτες της για να προμηθευουν τον "στρατο" με ολα αυτα και ακομη περισσοτερα.
Η σωστη οργανωση ειναι το παν!