Οδηγος για τις Περιπετειες - Τα βασικά

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

cord

Ex-The West Team
Περιπέτειες - Τα βασικά
Καλώς ήρθατε στις Περιπέτειες! Μερικές πληροφορίες για το πως θα ξεκινήσετε:​

Ικανότητες
Στο κάτω μέρος της οθόνης των Περιπετειών θα δείτε δύο εως πέντε ικανότητες, ανάλογα με το τι έχετε επιλέξει στην οθόνη του ΚαΨιΜι (χώρος αναμονής). Αυτές θα περιλαμβάνουν πάντα την κίνηση, την επίθεση και τρεις άλλες της επιλογής σας.

Κίνηση
Για να κινηθείτε, κάντε κλικ στην ικανότητα με το εικονίδιο που μοιάζει με ένα ζευγάρι πόδια, στη συνέχεια, κάντε κλικ σε ένα πεδίο στο χάρτη μέσα στην σκιασμένη περιοχή που σας περιβάλει. Θα περπατήσετε εκεί στον επόμενο γύρο!

Επίθεση
Για να επιτεθείτε, κάντε κλικ στην ικανότητα με το εικονίδιο που μοιάζει με στόχαστρο, στη συνέχεια, κάντε κλικ σε ένα εχθρό στο χάρτη. Θα πυροβολήσετε προς το μέρος του στον επόμενο γύρο! Να είστε προσεκτικοί όταν πυροβολείτε - μην αφήσετε κανέναν από την ομάδα σας νε μπει ανάμεσα στα πυρά σας.


Γύροι
Οι περιπέτειες χωρίζονται σε γύρους. Κάθε γύρος διαρκεί περίπου 25 δευτερόλεπτα και σας δίνει το χρόνο να βάλετε στη σειρά ενέργειες μέχρι και δύο ικανοτήτων. (Μερικές ικανότητες καταναλώνουν και τους δύο πόντους αντοχής σας.) Μπορείτε να δείτε τη σειρά των ενεργειών της ομάδας σας κοιτάζοντας τη μπάρα με σχήμα βέλους στην κάτω δεξιά γωνία. Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε τις δικές σας ενέργειες εκεί πατώντας το κουμπί x.


Ο Χάρτης
Ο χάρτης είναι χωρισμένος σε πολλά πεδία, σχηματίζοντας ένα πλέγμα:

  • Μη σκιασμενα κενα πεδια, μπορειτε να κινηστε και να πυροβολειτε σε αυτα.
  • Σκιασμένα με πράσινο πεδία κρατημένα για τους συμπαίχτες σας.
  • Σκιασμένα με γκρι πεδία, κρατημένα για τους αντιπάλους σας.
  • Σκιασμένα με κόκκινο πεδία, κατακτημένα από την κόκκινη ομάδα.
  • Σκιασμένα με μπλε πεδία, κατακτημένα από την μπλε ομάδα.
  • Σκιασμένα με άσπρο, μη κατακτημένα / ουδέτερα πεδία
  • Σκιασμένα με κίτρινο πεδία μπλοκαρισμένα από κάποιο αντικείμενο, δεν μπορείτε να κινηθείτε ή να πυροβολήσετε σε αυτά.


Αναταραχή στο Tombstone

Σκοπός: Κατακτήστε και Κρατήστε
Ο χάρτης "Rush on Tombstone" είναι χάρτης κυριαρχίας. Ο στόχος είναι να καταλάβετε τα τρία βασικά στρατηγικά σημεία, την τράπεζα, το σαλούν και την πετρελαιοπηγή και εν συνεχεία κρατήστε τα όσο μπορείτε. Κάθε κτίριο που κρατάτε στο τέλος του γύρου θα δίνει στην ομάδα σας έναν πόντο. Η ομάδα που μαζεύει πρώτη 35 πόντους είναι η νικήτρια, ή αν αυτό δεν επιτευχθεί εντός του ορίου γύρων, η ομάδα που βρίσκεται με τους περισσότερους πόντους. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της βαθμολογίας και των καταλαμβανόμενων κτιρίων στην επάνω κεντρική μπάρα.

Κατακτώντας τα κτίρια
Για να καταλάβετε ένα κτίριο, σταθείτε στο λευκό κοινόχρηστο χώρο που το περιβάλλει. Όσο περισσότερα μέλη της ομάδας σας στην περιοχή, τόσο πιο γρήγορα το κτίριο θα καταληφθεί. Μετά από μερικούς γύρους, η περιοχή θα αλλάξει χρώμα για να ταιριάζει με την ομάδα σας (μπλε ή κόκκινο). Δεν χρειάζεται να παραμείνετε στην περιοχή, θα χάσετε τον έλεγχο του κτιρίου μόνο αν ο εχθρός σας κινηθεί για να το καταλάβει με τον ίδιο τρόπο.

Αναζωογόνηση
Αντίθετα με άλλους χάρτες περιπετειών, αν πεθάνετε στο domination mode, θα αναζωογονηθείτε μετά από μερικούς γύρους. Παρόλα αυτά, κατά τη διάρκεια της αναμονής αυτής, η ομάδα σας θα βρίσκεται με το μειονέκτημα του μειον ενός παίκτη!
 

cord

Ex-The West Team
Οι Περιπέτειες είναι μια ζωντανές μάχες με γύρους (turn-based) σε ισομετρικό χάρτη. Σε αντίθεση με τις μάχες οχυρών, υπάρχει μια ποικιλία από τρόπους παιχνιδιού για να απολαύσετε και το παιχνίδι είναι πολύ πιο ποικιλόμορφο από το να κινείστε και να πυροβολείτε ανά γύρο. Τόσο οι νέοι παίκτες όσο και οι βετεράνοι θα εκτιμήσουν επίσης την τριασδιάστατη (3D) εμφάνιση σε σύγκριση με τα απλά εικονίδια. Πριν βουτήξετε λοιπόν στα βαθιά στην πρώτη σας Περιπέτεια, αυτός ο οδηγός θα καλύψει τα βασικά του νέου αυτού χαρακτηριστικού στο The West.

Πριν ξεκινήσετε, ακολουθεί μια γρήγορη περίληψη: Οι Περιπέτειες οργανώνονται σε μια σειρά από γύρους. Σε κάθε γύρο, κάθε παίκτης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ικανότητες για κίνηση, να θεραπεία, να πυροβολήσει ή να εμποδίσει τους αντιπάλους του. Οι ικανότητες μπορούν να καταναλώσουν ένα ή δύο από τους πόντους της αντοχής σας, περιορίζοντας το πόσα μπορείτε να κάνετε σε ένα γύρο. Ανάλογα με τον τρόπο παιχνιδιού, οι παίκτες αγωνίζονται για να εκπληρώσουν μια κατάσταση νίκης μέσα σε ένα όριο γύρων.

Ξεκινώντας
Υπάρχουν δύο τρόποι για να συμμετάσχετε στις Περιπέτειες:
Μέσα από την ουρά/εγγραφή ταιριάσματος ή να ενταχθείτε σε ένα προσαρμοσμένο παιχνίδι. (Τα προσαρμοσμένα παιχνίδια είναι προς το παρόν απενεργοποιημένα.)
Για να συμμετάσχετε στην ουρά/εγγραφή, απλά επιλέξτε έναν χάρτη από το αναπτυσσόμενο μενού στην οθόνη εκκίνησης και πατήστε για να εγγραφείτε.
Όταν έχουν βρεθεί αρκετοί κατάλληλοι αντίπαλοι, θα τοποθετείστε αυτόματα σε ένα λόμπι (ΚαΨιΜι) και θα λαμβάνετε μια ηχητική ειδοποίηση μέσω του προγράμματος περιήγησης σας.

Κατά την ομαδοποίηση των παικτών σε ομάδες στο ΚαΨιΜι, κάθε παίκτης έχει μια κατάταξη ταιριασματος (MMR = match making ranking) η οποία υπολογίζεται για τους παίκτες. Εάν υπάρχουν αρκετοί παίκτες στην ουρά/εγγραφή, τα άτομα με ανόμοια MMRs δεν θα τοποθετούνται στο ίδιο ΚαΨιΜι. Επί του παρόντος, τα MMR αντιστοιχούν ακριβώς στο επίπεδο του παίκτη σας, αλλά στο μέλλον μπορεί να λαμβάνουν υπόψη τα προσωπικά σας στατιστικά. Με άλλα λόγια, με το να κερδίσετε ή να χάσετε έναν αγώνα δεν επηρεάζονται τα MMR σας.


Ο Χώρος Αναμονής (ή ΚαΨιΜι)
Στο παράθυρο του ΚαΨιΜί φαίνονται και οι δύο ομάδες όπου υπάρχει η δυνατότητα να προετοιμαστούν για τη μάχη. Αν δεν είστε εξοπλισμένοι με ένα όπλο οχυρού (αριστερό χέρι) μια ένδειξη "δεν υπάρχει όπλο" βρίσκεται δίπλα από το όνομα του παίχτη σας. Μεταξύ του ονόματος του παίχτη σας και της ένδειξης της κατάστασης ετοιμότητάς σας, θα δείτε τρία άδεια κουτιά κάτω απο τη στήλη "Ικανότητες". Κάνοντας κλικ σε οποιοδήποτε από αυτά τα κουτιά, σας επιτρέπει να επιλέξετε μια δυνατότητα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στη μάχη. Μετακινήστε το ποντίκι σας πάνω από κάθε σειρά για να δείτε μια λεπτομερή περιγραφή των ικανοτήτων. Όταν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε, κάντε κλικ στο κουμπί "Έτοιμος" στην κάτω δεξιά γωνία. Όταν αρκετοί παίκτες είναι έτοιμοι, θα ξεκινήσει αυτόματα ο χρόνος εκκίνησης.

Σημείωση: Αν ένας παίκτης φύγει από το ΚαΨιΜί, θα κλείσει αυτόματα και όλοι οι παίκτες επιστρέφουν στην οθόνη εκκίνησης. Παρακαλείστε να λαμβάνετε υπ' όψιν σας τους συμπαίχτες σας και να μην εγκαταλείπετε χωρίς λόγο!



Ο Χάρτης
Όπως και στις μάχες οχυρών, ο χάρτης χωρίζεται σε μικρά τετράγωνα που ονομάζονται πεδία, σε καθενα απο τα οποία μπορεί να είναι μόνο ένας πάιχτης κάθε φορά.
Αν και δεν υπάρχουν καθορισμένοι τομείς που να περιορίζουν την κίνηση, υπάρχουν κάποιες σκιασμένες περιοχές κατά μήκος του χάρτη, με διαφορετικές σημασίες:
  • Οι κενές περιοχές δεν έχουν σκίαση. Μπορείτε να περπατήσετε και να πυροβολήσετε μέσα από αυτές.
  • Οι θέσεις που ξεκινάει η ομάδα σας έχουν πράσινη σκίαση.
  • Οι θέσεις που ξεκινάει η αντίπαλη ομάδα έχουν γκρι σκίαση.
  • Υπάρχουν εμπόδια που μπλοκάρουν και έχουν κίτρινη σκίαση. Δεν μπορείτε να μετακινηθείτε ή να πυροβολήσετε μέσα από αυτά.

Στις λειτουργίες του παιχνιδιού περιοχές ή εδάφη μπορούν να κατακτηθούν και υπάρχουν τρεις επιπλέον τύποι περιοχών:
  • Οι μη δεσμευόμενες περιοχές, ουδέτερα εδάφη, είναι λευκές.
  • Οι περιοχές που καταλαμβάνονται και κρατούνται από την κόκκινη ομάδα έχουν σκίαση σε κόκκινο χρώμα.
  • Οι περιοχές που καταλαμβάνονται και κρατούνται από τους Cook Gang είναι με μπλε σκίαση.

Εσωτερικά, ο x-άξονας εκτείνεται νοτιοδυτικά προς βορειοανατολικά και ο y-άξονας εκτείνεται από βορειοδυτικά στο νοτιοανατολικό σημείο.
 

cord

Ex-The West Team
Βασικό Πλαίσιο Παιχνιδιού
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι Περιπέτειες οργανώνονται σε μια σειρά από διαδοχικούς γύρους.
Κάθε γύρος διαρκεί μόλις κάτω των τριάντα δευτερόλεπτα, δίνοντας στους παίκτες χρόνο να χρησιμοποιήσουν όσες ικανότητες τους επιτρέπει η αντοχή τους.
Όταν το χρονόμετρο φτάσει στο μηδέν, οι ενέργειες του γύρου θα είναι κινούμενες (animated) και στη συνέχεια ο επόμενος γύρος αρχίζει.​


Αντοχή και Σειρά Δράσεων
Κάθε παίκτης έχει δύο πόντους αντοχής να χρησιμοποιήσει σε κάθε γύρο. Επαναφέρονται στην αρχή του κάθε γύρου και δεν μπορούν να συσσωρευτούν για χρήση σε μελλοντικούς γύρους. Οι ικανότητες μπορούν να καταναλώσουν έναν ή και τους δύο διαθέσιμους πόντους αντοχής, επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιήσετε μέχρι δύο ικανότητες ενός πόντου αντοχής ή μια ικανότητα δύο πόντων αντοχής. Αν ακυρώσετε μια ικανότητα, θα λάβετε πίσω τους σχετικούς πόντους αντοχής.

Κάθε ομάδα έχει κινήσεις οι οποίες εκτελούνται από μια ικανότητα η κάθε μία, με τη σειρά που είχουν προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης από την μπλε ομάδα κινείται και στη συνέχεια πυροβολεί πριν ένας παίκτης από τη κόκκινη ομάδα χρησιμοποιήσει θεραπεία περιοχής, αυτές οι ικανότητες θα εκτελούνται με αυτή τη σειρά: κίνηση, θεραπεία περιοχής, βολή. Αυτό το πρότυπο ισχύει ακόμα και αν υπάρχει ένας άνισος αριθμός ικανοτήτων που χρησιμοποιούνται από κάθε ομάδα, έτσι οι υπόλοιπες ικανότητες της ομάδας που έχει προγραμματίσει περισσότερες, θα πραγματοποιηθούν σε μια σειρά από τη στιγμή που η άλλη ομάδα έχει ολοκληρώσει τις κινήσεις της.

Ικανότητες, Κίνηση και Βολές
Στο κάτω μέρος της οθόνης, θα δείτε δύο έως πέντε ικανότητες, ανάλογα με το τι έχετε επιλέξει στην οθόνη του ΚαΨιΜι (αναμονής). Αυτό θα περιλαμβάνει πάντα την κίνηση, επίθεση και τρεις άλλες της επιλογής σας. Να είστε προσεκτικοί όσο αφορά την κατεύθυνση που πυροβολείτε - τα φιλικά πυρά είναι ενεργοποιημένα!

walk.jpg
Για κίνηση, κάνετε κλικ σε αυτό το εικονίδιο, κατόπιν ένα κλικ στο πεδίο του χάρτη μέσα στη σκιασμένη περιοχή που σας περιβάλει. Θα κινηθείτε εκεί στον επόμενο γύρο!

shoot.jpg
Για επίθεση, κάνετε κλικ σε αυτό το εικονίδιο, κατόπιν ένα κλικ σε έναν εχθρό στον χάρτη. Θα πυροβολήσετε στη κατεύθυνση του στον επόμενο γύρο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

cord

Ex-The West Team
Προαιρετικές Ικανότητες

heal.jpg
Θεραπεία: Θεραπεύστε τον στόχο σας κατά 5% της μέγιστης υγείας του. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3, Εύρος: 5]

areaheal.jpg
Θεραπεία Περιοχής: Θεραπεύστε όλους τους παίκτες γύρω σας κατά 10% της υγείας που έχουν χάσει. [Αντοχή: 2, Αναμονή: 5, Εύρος: 5]

quickshot.jpg
Γρήγορη Βολή: Πυροβολήστε δύο ξεχωριστές βολές με 75% ζημιά. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3]

inspire.jpg
Έμπνευση: Ενισχύστε την ζημιά όλων των κοντινών σας συμμαχικών παικτών κατά 5%. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3, Εύρος: 5]
 

cord

Ex-The West Team
barrel.jpg
Βαρέλια: Τοποθετήστε πέντε βαρέλια προς την κατεύθυνση της επιλογής σας, απορροφώντας μία βολή και μπλοκάρωντας την κίνηση. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3, Διάρκεια: 1]

eagle.jpg
Μάτι Αετού: Η επόμενη βολή σας θα έχει 25% μεγαλύτερη ακρίβεια και 10% μεγαλύτερη πιθανότητα για κρίσιμο χτύπημα. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3, Διάρκεια: 1]

snake.jpg
Βολή Φιδιού: Πυροβολεί μια κανονική βολή και ματώνει την υγεία του αντιπάλου σας κατά 10% για τους επόμενους τριες γύρους. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 3, Διάρκεια: 3]

snare.jpg
Παγίδευση: Δίνει μια πιθανότητα 50% ο αντίπαλός σας να ακινητοποιηθεί ώστε να μην μπορεί να κινηθεί για τον υπόλοιπο γύρο. [Αντοχή: 1, Αναμονή: 5, Διάρκεια: 1, Εύρος: 3]


Κρίσιμο Χτύπημα
Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα κάθε βολή να κάνει κρίσιμο χτύπημα, προκαλώντας 25% περισσότερη ζημιά από το κανονικό.
Η ζημιά κρίσμου χτυπήματος κατά το animation του γύρου εμφανίζεται με κίτρινο χρώμα, σε αντίθεση με μια κανονική βολή που εμφανίζεται με άσπρο χρώμα.

Προϋπόθεση Νίκης
Η προϋπόθεση νίκης εξαρτάται από την λειτουργία παιχνιδιού. Σε μερικές λειτουργίες, απαιτείται η λιποθυμία όλων των αντιιπάλων. Σε άλλες λειτουργίες, όπως την Κυριαρχία, αναζοωγονείστε στο παιχνίδι μετά απο λιποθυμία και πρέπει να αγωνιστείτε για διαφορετική προϋπόθεση νίκης. Εαν ένα παιχνίδι βλέπει αδράνεια για αρκετούς γύρους, τότε θα κλείσει ακόμη και αν η προϋπόθεση νίκης δεν έχει επιτευχθεί.
 

cord

Ex-The West Team
Ικανότητες και Μπόνους
Υπάρχουν δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τα στατιστικά στις Περιπέτειες: το επίπεδο του χαρακτήρα σας και το όπλο οχυρού.
Σε αντίθεση με τις μάχες οχυρών, δύο παίκτες με ίδιο επίπεδο και όπλο οχυρού, θα έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα, ακόμη και αν έχουν διαφορετική υγεία και ικανότητες.​

Επίπεδο Χαρακτήρα
Το επίπεδο του χαρακτήρα σας καθορίζει τη βάση της υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας δεν επιβάλλει ποινή στην αποτελεσματικότητα σας σε άλλους τομείς.


Όπλο Οχυρού
Μόνο η ζημιά και τα χαρακτηριστικά του όπλου οχυρού βελτιώνουν τα στατιστικά σας Περιπέτειας, όχι οι (κλασικές) ικανότητες ή άλλα μπόνους.

Δύναμη
Η Δύναμη καθορίζει το μπόνους υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας επιβάλλει ποινή στις πιθανότητες σας για Στόχευση και Αποφυγή.

Κινητικότητα
Η Κινητικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας για αποφυγή.

Επιδεξιότητα
Η Επιδεξιότητα καθορίζει το κύριο μπόνους για τη ζημιά που θα προκαλέσετε.

Χαρισματικότητα
Η Χαρισματικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας να προκαλέσετε ένα κρίσιμο χτύπημα (critical hit).


Απόσταση
Όσο πιο μακριά βρίσκεστε από το στόχο σας, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να τον χτυπήσετε με επιτυχία και να προκαλέσετε μικρότερη ζημιά.
 

cord

Ex-The West Team
Σύστημα Ανταμοιβών
Καθώς η ομάδα σας κάνει πρόοδο προς την κατάσταση νίκης του παιχνιδιού, φτάνετε σε στάδια ανταμοιβής.
Τα στάδια ανταμοιβής σηματοδοτούν διαστήματα προόδου προς την κατάσταση νίκης, όπως φτάνοντας 7, 14, 21, 28 ή 35 από 35 πόντους στη λειτουργία της κυριαρχίας.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, φτάνοντας σε ανώτερο στάδιο ανταμοιβής υπάρχει και μια μεγαλύτερη ανταμοιβή για τους συμμετέχοντες της περιπέτειας.
Μπορείτε να λάβετε ανταμοιβές ανεξάρτητα από το αν η ομάδα σας κερδίσει ή να χάσει, ακόμη και αν η νίκη δεν έχει επιτευχθεί στο πλαίσιο του όριου γύρων ή το παιχνίδι είναι κλειστό λόγω αδράνειας.​

Πόντοι Βετεράνου
Οι Πόντοι Βετεράνου είναι ένα νέο νόμισμα στο παιχνίδι που δημιουργήθηκε ειδικά για τις Περιπέτειες. Μετά από μια ολοκληρωμένη Περιπέτεια, θα λάβετε μια σειρά από πόντους βετεράνου ανάλογα με το επίπεδο ανταμοιβής που θα έχετε φτάσει. (Εάν εγκαταλείψετε την Περιπέτεια νωρίς, δεν θα υπάρχει ανταμοιβή). Η κλιμάκωση γίνεται από 250 πόντους βετεράνου, για την επίτευξη του τελικού επιπέδου ανταμοιβής, έως καθόλου, αν δεν επιτευχθεί επίπεδο.

Οι Πόντοι Βετεράνου μπορούν να ξοδευτούν στο κατάστημα της Union Pacific. Από την κύρια καρτέλα, κάντε κλικ στο banner περιπέτειες / πόντοι βετεράνου στη δεξιά πλευρά. Αν δείτε ένα κενό πλαίσιο, όπου θα πρέπει να βρίσκεται το banner, θα πρέπει να προσθέσετε μια εξαίρεση για το domain *.the-west.gr στη λίστα επιτρεπόμενων σε πιθανό πρόγραμμα φραγής που διαθέτετε.

Προς το παρόν, οι πόντοι βετεράνου σας είναι εμφανείς μόνο στο κατάστημα της Union Pacific.

Θήκες με Λάφυρα
Οι Θήκες με Λάφυρα είναι ένα νέο αντικείμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για τις Περιπέτειες. Περιέχουν μια ποικιλία από ενισχύσεις, καθώς και ένα ολοκαίνουργιο σετ αντικειμένων.
Απονέμονται δε, για την επίτευξη του τελικού σταδίου ανταμοιβής μιας περιπέτειας, καθώς μπορούν επίσης να αγοραστούν από το κατάστημα της Union Pacific με πόντους βετεράνου.
 

cord

Ex-The West Team
Λειτουργίες Παιχνιδιού
Οι Περιπέτειες προσφέρουν μια ποικιλία τρόπων παιχνιδιού, αλλά επί του παρόντος μόνο ένας είναι ενεργοποιημένος, η κυριαρχία.​

Κυριαρχία
Στην κυριαρχία, οι παίκτες πρέπει να καταλάβουν τρία στρατηγικά σημεία: την τράπεζα, το σαλούν και τον ανεμόμυλο και στη συνέχεια, να τα κρατήσουν όσο μπορούν. Κάθε κτίριο που έχει καταληφθεί από την ομάδα σας στο τέλος του γύρου θα δίνει στην ομάδα σας έναν πόντο. Η ομάδα που μαζέψει πρώτη 35 πόντους είναι η νικήτρια, ή αν αυτό δεν επιτευχθεί εντός του ορίου των γύρων, η ομάδα που θα έχει τους περισσότερους πόντους. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση σκορ και ελέγχου κτιρίων στην επάνω κεντρική μπάρα.

Κατακτώντας Κτήρια
Όλα τα κτίρια ξεκινούν από ουδέτερη κατάσταση. Για να κατακτήσετε ένα κτίριο, σταθείτε στη σκιασμένη περιοχή που το περιβάλλει. Όσο περισσότερα μέλη της ομάδας σας στην περιοχή, τόσο πιο γρήγορα το κτίριο θα κατακτηθεί. Μόλις η ομάδα σας έχει καταλάβει ένα κτίριο, δεν χρειάζεται να παραμείνετε στην περιοχή. Θα χάσετε τον έλεγχο του κτιρίου μόνο αν ο εχθρός σας κινείται για να το κατακτήσει με τον ίδιο τρόπο.

Η τρέχουσα κατάσταση ελέγχου εμφανίζεται στην πάνω κεντρική μπάρα. Το χρώμα του φόντου του μεγάλου εξωτερικού κύκλου αντιπροσωπεύει την τρέχουσα ομάδα που κατέλαβε το κτίριο, αν υπάρχει. Αν το κτίριο είναι σε διαδικασία κατάληψης, ένας εσωτερικός κύκλος θα εμφανίζεται, που θα αντιπροσωπεύει το επίπεδο ελέγχου. Υπάρχουν δύο επίπεδα μεταξύ ουδέτερου (± 0) και καταλαμβανόμενου (± 3), ένα που αντιπροσωπεύεται από ένα μικρό κύκλο (± 1) και το άλλο με ένα μεσαίου μεγέθους κύκλο (± 2). Συγκεκριμένα, κάθε παίκτης στην περιοχή επηρεάζει το επίπεδο κατά ένα σημείο. Μετά την μεταβολή του σε ουδέτερο ωστόσο, το επίπεδο ελέγχου δεν θα συνεχίσει να αυξάνεται υπέρ σας μέχρι τον επόμενο γύρο. Αυτό σημαίνει ότι η αριθμητική υπεροχή των αντιπάλων σας με πάνω από τρία άτομα είναι πάντα αναποτελεσματική, και παίρνει πάντα τουλάχιστον δύο γύρους για να καταληφθεί ένα εχθρικό κτίριο από το μηδέν.

Αναζωογόνηση
Αντίθετα με άλλα game modes, αν πεθάνετε στο domination mode, θα αναζωογονηθείτε μετά από τρεις γύρους. Παρόλα αυτά, κατά τη διάρκεια της αναμονής αυτής, η ομάδα σας θα βρίσκεται με το μειονέκτημα του μειον ενός παίκτη!

Προυποθέσεις Νίκης
Η ομάδα που θα φτάσει πρώτη 35 πόντους κυριαρχίας είναι η νικήτρια. Αν και οι δύο ομάδες φτάσουν τους πόντους αυτούς την ίδια χρονική στιγμή, ή καμία από τις δύο ομάδες δεν φτάσει τους πόντους αυτόυς μετά από 35 γύρους, ο αγώνας θα αποφασιστεί ως εξής με την παρακάτω σειρά:
  • Η ομάδα με τους περισσότερους πόντους κυριαρχίας κερδίζει.
  • Η ομάδα που πέτυχε τις περισσότερες λιποθυμίες αντιπάλων κερδίζει.
  • Η ομάδα που πέτυχε την μεγαλύτερη ζημιά κερδίζει.

Διαθέσιμοι Χάρτες
  • Αναταραχή στο Tombstone
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή