Νέος κόσμος και...;

Saul Goodman

New Member
Καλησπερα,

Με αφορμη την ανακοινωση του νεου κοσμου(Jacksonville) ειπα να μοιραστω μαζι σας τις σκεψεις μου σχετικα με την ανακοινωση αυτη. Αρχικα, διαβαζωντας το post βλεπω το εξης: "Ο νέος αυτός κόσμος θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τους κόσμους Colorado, Dallas, Fargo, Georgia, Houston και Indiana." Αυτη λοιπον η προταση με εβαλε σε σκεψη. Και λεω, δεν θα ηταν μια καλη ιδεα αμα απο εδω και περα καθε νεος κοσμος ειχε τα δικα του χαρακτηριστικα, κατι που να τον κανει να διαφερει απο τους αλλους; Για παραδειγμα:
1) αυξηση των rates (exp - λεφτα) του κοσμου. Οχι σε επιπεδο Speed αλλα κατι παραπανω απο το κανονικο. Ετσι αργοτερα θα μπορουμε να λεμε ο Α κοσμος ειναι πιο αργος απο τον Β. Ο Γ ομως εχει την ταδε ιδιαιτεροτητα. Οι κοσμοι να διαφερουν μεταξυ τους και οχι απλα στο ονομα.
2) Προσθηκη νεου κτηριου στις πολεις. Ενα κτηριο που θα προσφερει κατι νεο και διαφορετικο.
3) Να υπαρχουν διαφορα drops αντικειμενων απο σετ σε δουλειες. Π.χ. αν παει ο παικτης στην ταδε Κομητεια και κανει Ψαρεμα στο ρυακι εχει πιθανοτητα να του πεσει ενα αντικειμενο απο σετ Ψαρα. Η αμα πας στην κομητεια 2 και κανεις Κατασκευη αρχοντικου μπορει σου πεσει αντικειμενο απο σετ Benjamin Franklin.
4) MVPs στις μαχες οχυρων με δωρα.
5) Δημιουργια μαχης οχυρου οπου 1 φορα τον μηνα ολοι οι παικτες του κοσμου κανουν επιθεση σε οχυρο που κατεχουν δυνατα NPCs (κατι σαν raids ας πουμε)
6) Νεες δουλειες - νεα προιοντα
7) Καθε τελος του μηνα ανακηρυξη καλυτερου μονομαχου, καλυτερης πολης
8) Φετε πισω το POKER!

Yπαρχουν πολλες ιδεες που ειμαι σιγουρος ο καθενας μας που παιζει τοσα χρονια το παιχνιδι μπορει να σκεφτει. Ξερω οτι πολλα απο αυτα που ειπα ειναι αρκετα δυσκολο να γινουν και απαιτουν μεγαλο χρονικο διαστημα για να υλοποιηθουν. Παρ ολα αυτα ομως, ο λογος που εκανα αυτο το post ειναι για να πουν και αλλα παιδια τις ιδεες τους και να συζητησουμε ολοι μαζι.

Με εκτιμηση,
Saul
 

MeliodaS

Member
1)Θα ειναι αδικο σχετικα με τους παιχτες των αλλων κοσμων

2 και 6)Ειπανε οτι κατι τετοια θα γινουν στο επομενο μεγαλο update (μαζι με την αυξηση του οριου των λβλ)
(κατι ακουσα οτι θα γινει αρχες του 21 αλλα δεν ειναι τπτ επισημο ή εγκυρο απο τη διαχειρηση)

3)Δεν γινεται κατι τετοιο... νμζω ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας

4)Καλο σαν ιδεα αλλα δυσκολο στην πραξη... πως θα συγκρινεις π.χ. ενα μονομαχο μ ενα στρατιωτη για να πεις ποιος ειναι ο MVP ?
(εκτος αν βγαινει mvp απο καθε κατηγορια χαρακτηρα, αυτο το βρισκω πιο πιθανο προσωπικα)

5)Νομιζω ζητας πολλα :p
εδω δεν εχει βγει ακομα εφαρμογη του west για το κινητο...

7)Καλο ακουγεται !

8)Συμφωνω απολυτα :)
 

MachineGold

New Member
Μου άρεσε αρκετά το νούμερο 5 σαν ιδέα ! θα ήθελα να ρωτήσω όχι μόνο για αυτήν την ιδέα-πρόταση άλλα και για τις άλλες.Έχουν γράψει ανά διαστήματα αρκετοί παίχτες γνώμες ιδέες που συζητούνται για λίγο εδώ στο φόρουμ και μετά δεν μαθαίνουμε τίποτα για αυτές πχ προτάθηκαν στους πιο πάνω αρμόδιους είχαμε κάποια νέα ... ή τζάμπα υπάρχει ολόκληρη κατηγόρια στο φόρουμ με ένα σωρό ονειροπόλους που άπλα φαντάζονται το παιχνίδι τους να γίνει κάπως καλύτερο σπαταλώντας χρόνο για να σκεφτούν-γράψουν μια ''ιδέα''

ωραίος Saul Goodman!!
 

MeliodaS

Member
Ταπεινη μου γνωμη, αντι να ζηταμε κατι τοσο ακραια πραματα μπορουμε να αρχισουμε με πιο ευκολα πραγματα ιδιας φυσεως

για παραδειγμα: οπλοποιος,ραφτης,μπακαλικο ή ο εμπορος να εχουν κομματια απο διαφορα σετ τελευταιας 3-5ετιας...
 

Saul Goodman

New Member
Ταπεινη μου γνωμη, αντι να ζηταμε κατι τοσο ακραια πραματα μπορουμε να αρχισουμε με πιο ευκολα πραγματα ιδιας φυσεως

για παραδειγμα: οπλοποιος,ραφτης,μπακαλικο ή ο εμπορος να εχουν κομματια απο διαφορα σετ τελευταιας 3-5ετιας...
Ο λογος αυτου του ποστ δεν ειναι να απαιτησω πραγματα απο την εταιρεια. Ειχα καποιες ιδεες που ηθελα να τις μοιραστω με εσας. Το παραδειγμα σου σε σχεση με το παραδειγμα (3) ειναι παρομοια. Μιλησα για drops απο δουλειες. Αυτα τα drops δεν λεω να ειναι items που βγηκαν τα τελευταια χρονια. Θα μπορουσε να ειναι απο το 2018-2017 και κατω. Επομενος, ειναι το ιδιο με αυτο που προτεινες απλα αντι να τα αγοραζεις απο την πολη, στο κανω πιο δυσκολο αλλα και πιο περιπετιωδες. Δηλαδη, τα αντικειμενα αυτα δεν σημαινει οτι μολις παω και κανω ενα 15s δουλεια θα εχω drop. Μπορει να χρειαστει ωρες και αρκετη τυχη. Η μπορουμε να το κανουμε και πιο δυσκολο, να βαλουμε συγκεκριμενες ωρες ή και ημερες. Για ολα τα παραπανω που ανεφερα ο καθενας σας μπορει να βαλει δικες του ιδεες ετσι ωστε να αναπτυχθει κατι ακομα καλυτερο.
 

MeliodaS

Member
Ναι ειναι παρομοια, απλα νομιζω οτι ειναι πιο εφικτο σε σχεση με τα 15αρια...γιατι θα ειναι κατι παρομοια με τα Χριστουγεννα(που ηδη υπαρχει αναλογος μηχανισμος), τεσπα αν κρινει η διαχειρηση πως ειναι καλες ιδεες μπορουν να τις προωθησουν :)
 

DeletedUser7699

Guest
Το 5ο μού φαίνεται ως η καλύτερη ιδέα σου, Γκούντμαν. Ένα είδος raid σε αυτό το παιχνίδι θα ήταν τέλεια επιλογή. Φυσικά, θα μας πετάξουν NPCs με Αξιωματικό Ένωσης και Livingston στο 3 και θα κλαίμε, αλλά χαλάλι χαχαχαχαχαχα
Όσον αφορά τον MVP, θα μπορούσε να βγει μία φόρμουλα που να δίνει πόντους αναλόγως το τι κάνεις στην μάχη, π.χ. 0.2 πόντους ανά αποφυγή, 0,1 πόντους ανά 1000 ζημιά κτλ. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει για να μαζέψει κάποιος τους περισσότερους πόντους και να βγει MVP. Μην ξεχνάτε ότι με παρόμοιο τρόπο υπολογίζεται το PER (Player Efficiency Rating) σε πολλά σπορ, όπως το μπάσκετ, κι έτσι δίνονται βραβεία κτλ.
 

Saul Goodman

New Member
Κατι που σκεφτηκα και εχει σχεση και με το παραδειγμα 5.

Φανταστειτε το εξης, μπαινοντας σε εναν νεο κοσμο τα οχυρα του ειναι κατασκευασμενα. Οχι αναγκαστηκα σε πληρης μορφη αλλα κατι παραπανω απο το μεσο. Αυτα τα οχυρα τα υπερασπιζονται NPCs. Αναλογως το μεγεθος του οχυρου μικρο-μεσαιο-μεγαλο ετσι και το level των NPCs. Επομενως, οι παικτες για να αποκτησουν τα οχυρα του κοσμου, θα πρεπει να βελτιωθουν πρωτα οι ιδιοι και να ξεκινησουν την κατακτηση των οχυρων (raids) ξεκινωντας απο τα μικρα οχυρα και παει λεγοντας. Αυτα τα οχυρα μπορει να εχουν επιπεδο ζωης. Δηλαδη, για ενα μεγαλο οχυρο μπορει να μην αρκει μονο μια μαχη για να το κατακτησουν οι παικτες αλλα να χρειαστει και δευτερη. Ας το πουμε κατι σαν πολιορκια οχυρου. Μολις οι παικτες καταφερουν και επικρατησουν των NPCs και το επιπεδο ζωης του οχυρου πεσει στο 0 τοτε το οχυρο εχει πλεον κατακτηθει. Αυτο τι σημαινει;; το οχυρο ανηκει πλεον στην πολη αλλα τα επιπεδα των κτηριων του οχυρου εχουν πεσει στο 0. Αρα, οι παικτες ειναι υποχρεωμενοι να ξεκινησουν την επισκευη του ετσι ωστε να ειναι ετοιμοι στην συνεχεια να το υπερασπιστουν απο τους εχθρους τους.
 

Hayate Kirino

New Member
Εγω εχω να προτεινω μια διαφορετικη ιδεα. Εφοσων ειναι ξεκαθαρο οτι η inno δεν γνωριζει το παιχνιδι της οσο θα επρεπε στον τομεα του PVP - υπευθυνος του παιχνιδιου ειναι αυτη η ΘΕΑ απο τα βιντεακια ΓΕΛΑΩ- γιατι δεν φτιαχνουν μια μικρη ομαδα που να τους συμβουλευει με το balancing στον τομεα αυτο? Ηδη υπαρχουν οι διαχειριστες που δεν αμοιβονται ειμαι σιγουρος οτι αρκετοι παικτες με εμπειρια θα θελησουν να βοηθησουν στη βελτιωση του παιχνιδιου χωρις να περιμενουν καποιο ανταλλαγμα. Η προσπαθεια τους να βελτιωσουν τα οχυρα το καλοκαιρι ναυαγησε λογω της ασχετοσυνης του προγραμματιστη. Ας αφησουν λοιπον την κοινοτητα να τους βοηθησει. Θεωρω πως αν γινει αυτο θα αρχισουμε να βλεπουμε ουσιαστικες βελτιωσεις στο παιχνιδι και με την ορεξη που θα φερουν ισως δουμε επιτελους και κατι καινουριο στο παιχνιδι αυτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimitrisCh

Member
Όλα αυτά έστω και αν ενσωματωθούν στο παιχνίδι, δεν φέρνουν έσοδα (από σβόλους) στην Innogammes (επιχείρηση), οπότε τα περισσότερα εξ αυτών, δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθούν, αφού κοστίζουν εργατοώρες και δεν αποφέρουν κέρδη.

5) Αυτό το παίζαμε σε τούρκικο κόσμο προ ετών κάθε Σάββατο, ο κόσμος όλος επίθεση σε 10-15 NPC αμυνόμενους μονομάχους με λιφε 40Κ. Νομίζω το συνεχίζουν ακόμη, αλλά με αμυνόμενους NPC στρατιώτες με 30Κ λιφε.

Όλες οι προτάσεις που γίνονται από παίκτες για βελτίωση του παιχνιδιού, καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων, εφόσον δεν αποφέρουν έσοδα στην επιχείρηση.
Μόνο προτάσεις σαν αυτές (να πηδάω 4 τομείς στην μάχη με 50 σβόλους, ή να διπλασιάζω το μέγεθος της ζημιάς με 100 σβόλους), έχουν την ελάχιστη πιθανότητα να τις εξετάσουν σοβαρά στην Innogames.
 
πάντα έτσι γίνετε και το ξέρατε πριν μπείτε να παίξετε
σε όλα τα λεγόμενα παιχνίδια που στην τελική δεν είναι παιχνίδια αλλα επιχείρησης και δυστυχώς αυτό είναι μια επιχείρηση που πουλάει ηλεκτρονικά εικονίδια . γνώμη μου άμα θέλετε να είστε μάγκες βρείτε τρόπους και παίξτε αυτό το παιχνίδι χωρίς να τους δίνετε ευρώ και υπάρχουνε πολύ τρόποι . εφόσον αυτοί που τρέχουν αυτό το παιχνίδι με τον έναν η τον άλλον τρόπο σας δείχνουνε ότι δεν τους ενδιαφέρει γιατί είτε δεν είναι δουλειά τους είτε δεν πληρώνονται επειδή το κάνουνε εθελοντικά


σε κάθε event παίρνετε μέσο ορο 300.000 πρετσελ διαιρέστε στα 9.000 33 items και μετά κάντε τις ανταλλαγές σας όπως και μπορείτε να παίζεται και σε άλλους κόσμους για τα event και να βγάζετε items για ανταλλαγές και έτσι στο τσάμπα να εξοπλίσετε τους παίχτες σας

όσο αφορά τον νέο κόσμο που ανοίγει σκεφτείτε ότι μονο στον ελληνικό server υπάρχουνε άτομα που παίζουνε τουλάχιστον 5 χρονια και πάνω που τα ξέρω και μέσα στον πρώτο μηνα όλοι μαζί σαν σύνολο χώνουνε κοντά 5-10k ευρώ και γνωρίζω πολλά άτομα που το κάνουνε έστω ευσυνείδητα δεν είναι κακό γιατί ποτε δεν κανεις κουμάντο σε κανένανε αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι αν στον ελληνικό μπαίνουν τέτοια νούμερα σε μια χωρα που μόλις βγήκε από την κρίση σκεφτείτε τι εισόδημα μπαίνει στην επιχείρηση από 18 χώρες λέτε να τους τους ενδιαφέρει και πολύ αν θα βγούν 5 οι και 1000 άτομα να εκφράσουν την δυσαρέσκεια τους στο άνοιγμα new κόσμον

το παιχνίδι αυτό είναι και λυπάμαι που σας το λέω αλλα το ξέρετε από την πρώτη στιγμή που κάνατε εγγραφη
οποιος βρει κάποιο παιχνίδι που να παίζεται τσάμπα και να κάνει αυτό που θέλουν i παίχτες πείτε το μου θέλω πολύ να το εξερευνήσω πολύ δεν καταλαβαίνετε ότι έστω και μια μικρή λεπτομέρεια παράδειγμα ένα όπλο ας πούμε έχει κάτσει ένας προγραμματιστής να το ζωγραφίσει να το σχεδίαση και να το μελέτης για ώρες και κάθε ώρα ενός προγραμματιστεί στην ελλάδα είναι κοντά 50 ευρώ αποσο ξέρω
με όλα αυτά που αναφέρατε το κόστος θα είναι τεράστιο και ένα ρίσκο γιατί ποτε δεν ξέρεις πως θα πάει άρα προτιμάνε αυτό που έχουνε σίγουρο και είναι όλοι ευχαριστημένοι 5 το παρατάνε 5 το ξεκινάνε αλυσίδα είναι