Μάχες Οχυρού

*Darth Vader*

Νέο Μέλος
Γεια σας μου ήρθε μια ιδέα για το πως το παιχνίδι και οι μάχες οχυρού θα έχουν έναν διαφορετικό τρόπο στη καθημερινή εμπειρία μας στο παιχνίδι

Για να μην πω πολλά όταν ένας παίχτης κάνει επίθεση ένα οχυρό η μάχη γίνετε μετά από 24 ώρες ακριβώς και για τους αμυνόμενους και για του επιτιθέμενους οπότε σε αυτό το χρονικό διάστημα να υπάρχουν 2 (1 ξεχωριστά για άμυνα και επίθεση δίπλα από το στρογγυλό εικονίδιο επίθεση η άμυνα ) με ονομασία πχ στρατώνας και εκεί να υπάρχουν 3 διαφορετικά μπόνους που να μπορούν να αναβαθμιστούν και από τις 2 πλευρές δίνοντας υλικά και πόντους από περιπέτειες

τα bonus που σκεφτόμουν είναι 3 και κάπως το ένα να αναιρεί το άλλο ώστε να υπάρχουν στρατηγικές για το πως να μπορείς να παίξεις μια μάχη και με αυτά τα bonus η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι τα bonus αποφυγής,bonus ζημίας και bonus χαρακτήρα
τώρα και τα 3 αυτά bonus να μπορούν να γίνονται καλύτερα πχ για το επίπεδο ένα το bonus αποφυγής να ζητάει κάποια υλικά για να πάρεις +2% το ίδιο και τα αλλα bonus και όσο μεγαλύτερο επίπεδο τα φτάσεις σε 24 ώρες τόσο πιο πολύ bonus θα παίρνεις πχ επίπεδο 5 για μπόνους αποφυγής +15% .Το καλύτερο από τα 3 αυτά bonus είναι αυτό του χαρακτήρα γιατί όπως είναι λογικό θα είναι το πιο δυνατό να μας δίνει ένα bonus σε όλα τα μπόνους χαρακτήρα πχ +2% στο πρώτο επίπεδο κτλπ, με μία διάφορα ότι αυτό το μπόνους αντί για υλικά να θέλει πόντους βετεράνου για να αναβαθμιστεί και υλικά
τα υλικά τα βάζεις όπως το λουνα παρκ του πόντους όμως πως θα τους βάζεις ;;; για να μετράνε οι πόντοι θα είναι σαν μια τράπεζα για πόντους βετεράνου δλδ όχι μόνο να παίζεις 24 ώρες πριν την μάχη άλλα να μπορείς να παίζεις όποτε θέλεις και να έχεις 5κ πόντους εσύ και να πεις θέλω να τα βάλω για να ανεβάσουμε τα μπόνους μας

όλα αυτά δεν θα χρειάζεται να κτίζεις κάπου 24 ώρες πριν την μάχη απλά θα είναι όπως το λούνα park θα τα βάζεις και οι στρατηγοί που έχουν το οχυρό η αυτοί που το βαράνε θα μπορούν να ξεκλειδώνουν τα μπόνους

τώρα με όλο αυτόθα μπορέσουν να υπάρξουν πιο στρατηγικές μάχες με την έννοια να συνεννοηθούμε σαν συμμαχία που να δώσουμε προσοχή για να ανεβάσουμε όλα τα μπόνους πολύ για να πάρουμε πιο εύκολα οχυρό η και για να κρατήσουμε αντίστοιχα
(ακόμα όλες οι αναβαθμίσεις που θα γίνουν για μία μάχη δεν θα ισχύουν για κάθε μάχη ακόμα και αν είναι στο ίδιο οχυρό,κάθε φόρα ξανά από την αρχή σε 24 ώρες όσα πιο πολλά προλάβει η κάθε ομάδα )

-οι 150 επίπεδο θα έχουν κάτι να κάνουν

-θα εντάξουμε τις περιπέτειες με έναν διαφορετικό τρόπο στο παιχνίδι

-οι μάχες οχυρού θα γίνουν πιο ενδιαφέρον

ελπίζω να σας άρεσε όλα τα παραπάνω μπόνους και οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί
πείτε την γνώμη σας και τις ενστάσεις σας από κάτω

σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Σαν ιδεα γενικα ειναι αρκετα καλη. Και το concept του ολοι βοηθαμε για να παρουμε τα bonus ειναι αρκετα δελεαστικο γιατι προσφερουν και παικτες που δεν παιζουν οχυρα αλλα ειτε φαρμαρουν υλικα ειτε παιζουν μονο περιπετειες. Αλλα.. :p εντοπισα μερικα προβληματα τα οποια αναλυω απο κατω.

Α)
τα bonus που σκεφτόμουν είναι 3 και κάπως το ένα να αναιρεί το άλλο ώστε να υπάρχουν στρατηγικές για το πως να μπορείς να παίξεις μια μάχη και με αυτά τα bonus η πρώτη σκέψη που μου ήρθε είναι τα bonus αποφυγής,bonus ζημίας και bonus χαρακτήρα
Αυτο δυσκολα μπορεις να το πεις. Οι στρατηγικες ναι μεν θα ειναι περισσοτερες σε σχεση με αυτες που υπαρχουν στα τωρινα οχυρα αλλα και παλι θα υπαρχει ενα παραθυρακι που θα κανει μας κανει να καταληξουμε σε 1-2 στρατηγικες. Οπως και τωρα δηλαδη.

Β)
τώρα και τα 3 αυτά bonus να μπορούν να γίνονται καλύτερα πχ για το επίπεδο ένα το bonus αποφυγής να ζητάει κάποια υλικά για να πάρεις +2% το ίδιο και τα αλλα bonus και όσο μεγαλύτερο επίπεδο τα φτάσεις σε 24 ώρες τόσο πιο πολύ bonus θα παίρνεις πχ επίπεδο 5 για μπόνους αποφυγής +15%
Γενικα καλο ειναι να αναφερεις αυτα τα υλικα που λες. Εστω και με ενδεικτικες τιμες.
Αν και δεν εχω τα ποσα θα κανω την εξης ερωτηση εγω. Οπως το καταλαβαινω μια συμμαχια με περισσοτερα μελη θα εχει ενα ελαφρως προβαδισμα στα οχυρα. Αυτο ας πουμε ισχυει και τωρα αλλα το προβλημα ισως με την συγκκεριμενη ιδεα θα διογκωθει. Εξηγω.
Μια συμμαχια με 200 ατομα και ενεργους τους 150. Ποσοι απο αυτους θα δουλευουν για να παρουν τα μπονους στα οχυρα ; Οι 80; Ας πουμε λιγο πανω απο τον μεσο ορο... Αρα αν πχ το μπονους αποφυγης θελει 4000 πυριτες για να το πας στο μαξιμουμ επιπεδο: 4000/80 = 50 πυριτες ο καθενας.
Απο την αλλη αν μια συμμαχια με λιγοτερα ατομα..100 και ενεργους και με 40-50 ατομα να μαζευουν τα υλικα..τοτε τα νουμερα αυξανονται 4000/50 = 80 πυριτες ο καθενας.
Οι αριμοι αυτοι ειναι για 1 υλικο. Αν τα υλικα γινουν 3-4 τοτε αυξανονται κατα πολυ οι ποσοτητες που πρεπει να μαζεψει 1 ατομο. Και παλι σε καποιους μπορει να φαινονται μικροι οι αριθμοι..αλλα οταν μιλαμε για 3 μαχες την εββδομαδα και με τοσα υλικα τοτε μεσα σε 10-15 μαχες θα εχεις ξοδεψει μερικες εκατονταδες υλικα.
Ολοι γνωριζουμε οτι υπαρχουν εκεινοι που απλα στελνουν χαρακτηρα στις μαχες και δεν κοιτανε κατι αλλο. Οποτε θα υπαρχουν και εκεινοι που θα δουλευουν 2 και 3 φορες παραπανω για να καλυψουν εκεινους που δεν φερνουν υλικα η ποντους περιπετειας κτλ.

-Αυτά.
 

Issildour

Νέο Μέλος
Επισης... αν θελαμε να παιξουμε περιπετειες... θα παιζαμε περιπετειες!

Προφανως και δεν γινεται να χαλασεις τις μαχες οχυρων (τις μαχες καταφερνουμε να τις χαλασουμε μονοι μας οι παιχτες μην αγχωνεσαι), για να δωσεις μια καποια "κινηση" σ' ενα προβληματικο κομματι του παιχνιδιου!
Για να μπορουν, οσοι καταφεραν να ερημωσουν τις περιπετειες με την συμπεριφορα τους, να βρισκουν παιχνιδι...???
Με ολους αυτους που "εδιωξαν" εως τωρα(!)???
Σκεψου οτι βγαινουν αποστολες που ζητουν περιπετειες και οι μισοι παιχτες δεν ασχολουνται. Με τοσους επιστημονες-περιπετειομαχους, πως να καταφερει νεος παιχτης να δοκιμασει την τυχη του. Μεχρι να βρει πως θα κινηθει, εχει ακουσει 4 καντηλια και 2 προσβολες! Δεν συζηταμε για βολη... και για καποια ικανοτητα!!!! Να συζητησουμε για σειρα προτεραιοτητας!!?? Και για οσα ακομα χρειαζεται καποιος να γνωριζει ωστε να παιζει περιπετειες αξιοπρεπως! Και λεγοντας "αξιοπρεπως"... με τα κριτηρια ποιου ακριβως?!?!?
Ρητορικα τα ερωτηματα.

Η ιδεα σου θα ηταν ΙΔΑΝΙΚΗ για καλες εποχες του παιχνιδιου. Ή ισως σε ξενους κοσμους??(δεν γνωριζω απο ξενους κοσμους)
Οπου υπηρχε πληθωρα παιχτων... συμμαχιες οπου λειτουργουσαν συλλογικα... και οργανωμενα!
Να μαζευουν ζαρζαβατικα ολοι... οι ποντοι βετερανου να "προσφερονται" απ΄οσους μπορει να εχουν την καψα των περιπετειων...οι χτιστες να αναλαμβανουν το οτιδηποτε "κατασκευαστικο"... οι οχυρομαχοι να αναλαμβαναν την μαχη... ισως να βρισκαμε τροπο να συμμετεχουν και οσοι αρεσκονται σε μονομαχιες... και τα λοιπα...και τα λοιπα...
Αλλα αυτα σε αλλες εποχες... ή σε αλλους κοσμους! (ειμαστε σχεδον οι ιδιοι παιχτες σε 2-3 κοσμους που ειναι ενεργοι)

Ως προς τα μπονους... ας χρησιμοποιησουν την προσευχη στην εκκλησια... (και να δινει "τυχαια" μπονους καθε φορα.. +30 ζημια/+3 επιθεση ή αμυνα/ +30 αντισταση). Τυχαια και τα ποσα που εβαλα.

Οι περιπετειες, οσους παιχτες ειχαν να "κερδισουν"... τους κερδισαν!
Οι μαχες για να ειναι ενδιαφερουσες, θελουν μεγαλη συμμετοχη παιχτων και οργανωση!
 

dimitrisCh

Μέλος
-οι 150 επίπεδο θα έχουν κάτι να κάνουν
Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Προφανώς αγνοείς ότι π.χ. στον Κ1 πολλά οχυρά δεν έχουν κτιστεί πλήρως, παρόλο που έχουν παρέλθει αρκετά χρόνια μετά την έκδοση 2. Επιτελεία και Στρατώνες δίνουν επίσης μπόνους, αλλά δυστυχώς εκείνα τα Ιερά Τέρατα του Κ1 αδιαφορούν να τα ανεβάσουν. Ίσως δεν επαρκεί ο χρόνος με τις αγοραπωλησίες τους. Και σιγά μην ασχοληθούν να μαζέψουν ζαρζαβατικά για να τα ανεβάσουν.
-θα εντάξουμε τις περιπέτειες με έναν διαφορετικό τρόπο στο παιχνίδι
Οι περιπέτειες είναι τελειωμένη υπόθεση για το The West. Φρόντισαν και γι΄αυτό τα Ιερά Τέρατα.
Υπήρξε μια αποτυχημένη υπόθεση από την Innogames να εντάξει κάτι νέο στο παιχνίδι, κόστισε ακριβά και δεν απέφερε έσοδα (δεν ξοδεύονται σβόλοι από τους παίκτες). Έτσι δεν ασχολήθηκαν περισσότερο για να βελτιώσουν ότι ατέλειες υπάρχουν στις περιπέτειες. (Η πιο απλή λύση για τις περιπέτειες θα ήταν, εφόσον ο παίκτης έχει δηλώσει, να μην μπορεί να αποχωρήσει, αλλά κανένας στην Innogames δεν ενδιαφέρεται)

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι εκεί στην Innogames οι developers θα πατήσουν ένα κουμπί και θα εντάξουν μια ιδέα με το «μαγικό ραβδί». Μια πρόταση όσο καλή κι αν είναι, απαιτεί εργατοώρες για να υλοποιηθεί (κώδικας, γραφικά, δοκιμές) και θα πρέπει μετά την ένταξη στο παιχνίδι, να φέρνει έσοδα στην Innogames (χρήση σβόλων).
Χρειάστηκε να περάσουν τόσα χρόνια για να αλλάξουν την φόρμουλα μάχης (κάτι που απαιτεί μόνο τροποποίηση μερικών μεταβλητών και τιμών στον ήδη γραμμένο κώδικα), αλλά αυτό δεν θα έφερνε έσοδα και αδιαφορούσαν. Έγινε ύστερα από υπερβολική πίεση από τους παίκτες, και μάλλον ήταν πολύ αργά.
Είναι εύκολο για παράδειγμα να μπαίνουν νέα σετ σε κάθε νέα λοταρία (απαιτούνται μόνο τα γραφικά και ο κώδικας έχει γραφτεί μια φορά) και οι παίκτες ξοδεύουν σβόλους.
Είναι πολύ πιο εύκολη μια αποστολή που ζητάει από τους παίκτες να μαζέψουν εκατοντάδες φτερά και πούπουλα γιατί οι παίκτες θα ξοδέψουν σβόλους.

Έχουν γίνει κατά καιρούς εκατοντάδες προτάσεις-ιδέες από τους παίκτες, αλλά ελάχιστες υλοποιήθηκαν και μόνον αυτές στις οποίες οι παίκτες ξοδεύουν σβόλους.
Εάν για παράδειγμα κάποιος παίκτης προτείνει να εισαχθεί μια αποστολή που θα ζητάει να μαζέψουν οι παίκτες εκατοντάδες Μπριζόλες και Πίπες για την παγκόσμια ημέρα στις 14 Μαρτίου, θα μπορούσαν να το σκεφτούν σοβαρά εκεί στην Innogames.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κορυφή