Ιδέες για βελτιώσεις στις Μάχες Οχυρών 19/3/19

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Γεια σας,

Επειδή το The-West είναι ένα παιχνίδι που εξαρτάται αρκετά από τους παίκτες του θα θέλαμε να μας πείτε τι ιδέες-προσθήκες-αλλαγές θα θέλατε να υλοποιηθούν στον τομέα "Μάχες Οχυρών". Οι καλύτερες ιδέες θα σταλθούν στην εταιρεία για να αξιολογηθούν.

Επαναλαμβάνω ότι το Thread αυτό αφορά μόνο ότι έχει να κάνει με "Μάχες Οχυρών" , οτιδήποτε άλλο σχόλιο που δεν αφορά αυτό το κομμάτι θα διαγράφεται. Μην ξεχνάτε τους κανόνες του forum !!


- Η ιδέες σας θα πρέπει να είναι γραμμένες στα Ελληνικά.
- Θα παρακαλούσαμε να εμβαθύνετε λιγάκι στην ιδέα σας (π.χ. γιατι να γινει αυτή η αλλαγή, πως είναι τα πράγματα τώρα, τι θα αλλάξει αν υλοποιηθεί η αλλαγή αυτή κτλ). Μερικές λέξεις ή φράσεις ίσως να μην είναι αρκετές για να δώσουν στην εταιρεία αυτό που θέλετε πραγματικά να πείτε, οπότε εμβαθύνετε στο θέμα ελεύθερα :D.
- Θα αφήσουμε μερικές μέρες να περάσουν και μετά θα πάρουμε μια σούμα από τις ιδέες σας και θα τις στείλουμε στην εταιρεία.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα Διαχείρισης του The West
 
Τελευταία επεξεργασία:

lelele

Μέλος
Καλησπέρα
Σε αρκετούς κόσμους δεν γίνονται πια μάχες στα οχυρά, γιατί προαπαιτούν αρκετή δουλειά, όπως συνεννόηση, προγραμματισμό, ενημέρωση, στρατολόγηση. Θα ήθελα λοιπόν να προτείνω μια προσθήκη, χωρίς να αλλάξουν οι μάχες όπως γίνονται στους κόσμους που γίνονται. Θα μπορούσε ίσως να γίνονται οχυρομαχίες, όπως περίπου και οι περιπέτειες. Να συμμετέχουν δηλαδή παίκτες από όλους τους κόσμους, να χωρίζονται σε αμυνόμενους και επιτιθέμενους με ανάλογη συνολική ζωή και μόλις συμπληρώνεται ο αριθμός των παικτών σε ένα οχυρό, οι επόμενοι να γεμίζουν επόμενο οχυρό. Για να μην μπερδεύονται με τις κανονικές μάχες, θα μπορούσαν να μπαίνουν κάποιες συγκεκριμένες μέρες της βδομάδας και μια ορισμένη ώρα (βραδινή συνήθως που βολεύει τους περισσότερους). Οι δηλώσεις συμμετοχής στη μάχη, θα γίνονται πχ μία ώρα πριν και από τη στιγμή αυτή δεν θα μπορεί κανείς να αλλάξει εξοπλισμό ή να προσθέσει ζωή, ούτε και να προκαλέσει ή να δεχτεί μονομαχίες, αλλά ίσως να μπορεί να κάνει εργασίες. Όσο για την αμοιβή, θα μπορούσε να είναι πόντοι, όπως στις περιπέτειες, για να αγοράζονται ρούχα, ενισχύσεις κλπ για οχυρομάχους.
 

DeletedUser6759

Guest
Επειδη η ζωη με εχει κανει να μην πιστευω σε οτι βλεπω η διαβαζω εξαρχης, ΜΑΛΛΟΝ το ερωτημα αυτο ειναι για να κοροιδευομαστε. Οποτε ζητηθηκε κατι δημοσια η εταιρια εκανε αυτο που εκρινε εκεινη σωστο εξαρχης, απλα θελει να νομιζουμε οτι συμμετεχουμε στις αποφασεις τις :(. Επισης ειναι γνωστο, πριν ενα μηνα ειχε ανακοινωθει για κατι αλλαγες πανω στις μαχες οχυρων. θυμαμαι ποστ σε σελιδα επισημη του γουεστ μεσω FB. τεσπα, αλλα λογια να αγαπιομαστε, να προτεινω 2/3/10 πραγματακια και ας δουμε εστω και ενα να πραγματοποιητε.

1) η εικονα μαχης οχυρου να γινει λιγο πιο καθαρη , πιο μεγαλη, με ενσωματωμενο το τσατ μαχης, καθε τομεας να εχει συμβολικο ονομα, και καθε πεδιο εναν αριθμο, ωστε ο καθε παιχτης που θα δεχετε εντολη να κινηθει, να καταλαβαινει και να πηγαινει ακριβως στη θεση που πρεπει.

2) ριζικη αλλαγη σε φορμουλα και μπονους τομεων. Με τοσα σετ που βγαινουν διαρκως, με τους δυνατους οικονομικα παιχτες να περνουν ενα μικρο/μεγαλο προβαδισμα, θα προτεινα να προσθετονται τα μπονους απο ολους τους παιχτες αμυνας/επιθεσης και η καθε πλευρα να μοιραζεται το συνολο των μπονους σε ολους τους παιχτες ανεξαρτητου επιπεδου.

αυτη τη στιγμη παιζουμε με τις εξης φορμουλες τιμων:
α)
Icone_bdf_toucher.png
= Ηγεσία0,5 + Στόχευση0,5 + (Στήσιμο Παγιδών ή Κρύψιμο)0,6 + Bonus επίθεσης (εξοπλισμός, ενισχύσεις, τομείς...)

Icone_bdf_esquiver.png
= Ηγεσία0,5 + Αποφυγή0,5 + (Κρύψιμο ή Στήσιμο Παγιδών)0,6 + Bonus άμυνας (εξοπλισμός, ενισχύσεις, τομείς...)

β) Ο ακριβής τύπος για τον υπολογισμό της ζημιάς έχει ως εξής :
  • Ζημιά όπλου + Ζημιά τομέα + [(Ζημιά όπλου + Ζημιά τομέα) x Ηγεσία ÷ Μέγιστο πόντων υγείας]
  • Η αντίσταση σας (
    Icone_r%C3%A9sistance.png
    ) υπολογίζεται με βάση τον τύπο :
    300 × (Στήσιμο Παγιδών ή Κρύψιμο) ÷ Μέγιστο πόντων υγείας + Μπόνους αντίστασης
•Το σύστημο παγιδών χρησιμοποιείτε από τους αμυνόμενους

•Το κρύψιμο χρησιμοποιείτε από τους επιτιθέμενους.

-Επειδη ενα τρομερα μεγαλο προβλημα ειναι οι ζημιες των μονομαχων με τις υπαρχων φορμουλες θα επρεπε να φυγει η ΗΓΕΣΙΑ και στη θεση της να μπει η ΥΓΕΙΑ ωστε να μην υπαρχουν τοσες μεγαλες ζημιες απο τους μονομαχους και να στηριζοντε μονο στα κριτ τους, και παραλληλα να μεγαλωνουν το συνολο της ζωης τους για να μην πεθαινουν με το παραμικρο λαθος η θα κρυβονται παντα πισω απο αλλους χαρακτηρες της μαχης!!!

-Επισης στη φορμουλα μαχης να μπει η συνολικη συμμετοχη του χαρακτηρα στις μαχες και να προστηθετε στη ζημια του οπλου οχυρου. και αντιστοιχα στην αντισταση, δλδ
  • Ζημιά όπλου + Ζημιά τομέα + [(Ζημιά όπλου + Ζημιά τομέα + συνολικες συμμετοχες χαρακτηρα÷συνολικο αριθμο συμμετεχοντων) x Ηγεσία ÷ Μέγιστο πόντων υγείας]

  • Η αντίσταση σας (
    Icone_r%C3%A9sistance.png
    ) υπολογίζεται με βάση τον τύπο :
    300 × (Στήσιμο Παγιδών ή Κρύψιμο + συνολικες συμμετοχες χαρακτηρα÷συνολικο αριθμο συμμετεχοντων) ÷ Μέγιστο πόντων υγείας + Μπόνους αντίστασης


3) οταν ξεκιναει μια μαχη δεν πρεπει ΟΦ να περνει σημαντικες θεσεις, γιαυτο οπου εχει τοποθετησει καποιος εναν παιχτη/μποτ και μπαινει σε αδρανεια κατα την διαρκεια ενος γυρου στον αμεσως επομενο ο παιχτης στην αμυνα π.χ θα φευγει για τη σημαια, και απο την επιθεση θα πηγαινει στον κατω μεγαλο τομεα απεναντι απο πυλες μεχρι να συνδεθει ο λογαριασμος και να τον κινησει εκει που πρεπει, αν πρεπει. Οπως επισεις επειδη ανοιγουν μαγικα καποιοι λογαριασμοι προς το τελος μιας μαχης οταν κινδυνευει να χαθει ενα οχυρο, θα ελεγα ενας οφ λογαριασμος που μενει για 30 γυρους σε αδρανεια, να κλειδωνετε εκει σαν θεση.

4) Δυνατοτητα αλλαγης χαρακτηρα κατα τη διαρκεια ενος ετος μεχρι 2 φορες ωστε να δοκιμαζει κατι νεο ο εκαστοτε παιχτης η να χρειαζεται για την ομαδα που συμμετεχει.
Με πληρωμη η 3000 ομολογα.

5) Η ανταμοιβη μετα τη ληξη μαχης να μην ειναι ομολογα και εμπειρια, αλλα μονο εμπειρια που θα τη μετραπει ο εκαστοτε παιχτης σε εξαργηρωση απο πραγματα που υπαρχουν μεσα στο shop. Τα ομολογα που θα περνει ο εκαστοτε χαρακτηρας εχει να κανει με 0,5 ανα γυρο που θα ειναι ΟΝ.
 

DeletedUser831

Guest
να αλαξουν οι χαρτες των οχυρων

να γινουν χωρις οχυρα στην μεση του χαρτη. και οι μια ομαδα να ειναι στη δεξια πλευρα και οι αλλη στη αριστερη στο κετρο να υπαρχει κατι σαν σημαια . οποιος την παρει κερδιζει ή εαν τους εξοντοσουν


να μεγαλοσουν οι γυροι και οχι 56 που ειναι τωρα
 

RIO-GRANDE

Νέο Μέλος
1.Να μην δίνει πόντους η κατοχή των οχυρών στις πόλεις .
Εδώ Να εμβαθύνω ως είναι και η επιθυμία του θεματοθετη .. Γιατί? ..... Γιατι οι πόλεις Γι αυτο τον Λογο δεν βάζουν μάχες για να μην χάσουν τα οχυρά.. και κατά συνεπεια να χασουν τους ποντους καταταξης πολης.........................
(παρατηρήθηκε το φαινομενο οι πολεις να βαζουν μαχες ωρες και ημερες που δεν θα υπαρχει συμετοχη απλα για να επαναφερουν οχυρα στην κατοχη τους)
.. #Οποτε για να μην σκοτώνει τις μαχες (ομαδικό παιχνιδι)
# η κατοχη των οχυρων θα πρεπει να καταστει ανουσια # ..
2. Βαθμολογία βάση των συμμετοχών των παιχτων και μεταλλια για τις πολεις και επιτεύγματα για τους παιχτες που συμμετεχουν στις μαχες και στο επίσημο παιχνίδι .. οπως στο γνωστό σάιτ που βγαίνουν τα πλάνα των μαχων. ..
#Ευελπιστώ Το γενικό πλάνο αλλαγων να είναι τέτοιο ώστε να αντιμετωπίσει την αδιαφορία ή ανούσια επίτευξη πείτε το όπως θελετε των " λίγων" κατεχοντων απεναντι στην επιθυμία των πολλών για να συμμετέχουν στην διαδικασία του ομαδικού παιχνιδιού (μάχες με συμμετοχες) .
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Αυτο ΝΑ πω οτι Δεν Φωτογραφιζω κανενα παιζω σε πολλους κοσμους GR, NET, RUS, FRA, οι παθογενειες ειναι Ιδιες η συγγενεις.. Οποτε να μην χανουμε το χρονο μας με ανουσιες αντιπαραθεσεις με οποιον πιστευει οτι θιγεται απο το ποστ μου αυτο Ειναι Απλα η δικη μου Οπτικη γωνια στο Θεμα
# 3.--------------βασικό σκεπτικό είναι ένα ..Εβεντ λοταριες αποστολές αγοραπωλησίες χωρίς μάχες οχυρων είναι ΑΝΟΥΣΙΕς ..θα βρεις κάτι για οχυρά θα αγοράσεις κάτι για οχυρά θα κάνεις μια αποστολή που θα σου δώσει κάτι που σε βοηθάει στα οχυρά ..
----- Αλλά δεν θα υπάρχει μάχη οχυρού να το χρησιμοποιήσετε ...------
 
Τελευταία επεξεργασία:
  • Like
Αντιδράσεις: KLaiD

DeletedUser6785

Guest
ισως να βαζατε αυτο το θεμα στο σαλουν και στους αλλους κοσμους για να το βλεπεουν και αυτοι που δεν παιζουν κ1?

edit> Όλοι οι κόσμοι ενημερώθηκαν με topic στο σαλλούν τους, απλά διαγράφετε αν δεν υπάρχει έστω και 1 άτομο online στο σαλλούν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser7701

Guest
καλησπέρα

γνωρίζοντας το πρόβλημα του πληθυσμού σε όλο το ελληνικό the west ποσο μάλιστα και σε παρόμοιους ξένους server για μένα θα ήτανε μια λύση η μάχη κόσμο με κόσμο επιλέγοντας 1-2 3-4 κόσμους η και το άλλο έχοντας 12 κόσμους κάντε την συμμετοχη κόσμον 6 ως 6 που θέλω να καταλήξω εάν έχουμε 12 κόσμους να χωρίσουμε σε 2 ομάδες παράδειγμα κάθε μέρα να έχει war στο west με την ώρα που θα ψηφιστεί ανάλογα από τους παίχτες η μάχη να είναι σε καθημερινή βάση αυτόματη από το σύστημα παιχνιδιού .

το ερώτημα σας είναι τι θα γίνει αν κάποιος έχει παίχτες σε όλους τους κόσμους .

θεωρώ ότι με την συμμετοχη στην μάχη από έναν κόσμο για όλο τον υπόλοιπο μηνα η σεζόν να μην έχει δυνατότητα αλλαγής ομάδας

το άλλο ερώτημα σας θα είναι θα είναι δίκαιο ο χωρισμός τον server οι παίχτες με ικανότητες και η παίχτες χωρίς ικανότητες και τα λοιπά ..

θεωρώ ότι η επιλογή τον κόσμον να γίνετε με κλήρωση από την διαχείριση ( με κάποιο βιντεάκι )
για να είναι πλήρες πειστική η κλήρωση ..

και πέρα από αυτό για να μην είναι πάντα ίδιες ομάδες να επιλέγεται μια σεζόν 3-4 μηνών με την συμμετοχη σου από από έναν κόσμο να μην δίνετε η δυνατότητα να ξανά συμμετέχεις με άλλον παίχτη μέχρι το τέλος τις σεζόν αυτό το θετό ως ένα παιχνίδι multipleier όπως είναι η περιπέτειες για όλους τους κόσμους ταυτόχρονα μπορούν να συνεχίζονται και η μάχες όπως συνεχίζονται

η ανταμοιβή μπορεί να είναι ένα εκλεκτό όπλο το οποιο οι παίχτες θα μπορούν να το φτιάχνουνε σιγά σιγά είτε αγοράζοντας σβόλους για να αγοράζουνε τα υλικά για να χτίσουν το μοναδικό όπλο τους είτε να προσπαθήσουν να περνούν τους πόντους σιγά σιγά από τις μάχες

η εμπειρία και items επίσης θα πρέπει να διορθώσετε κάποτε και τις ανταμοιβές στους παίχτες το κίνητρο είναι μηδενικό καλύτερα


αυτά από εμενα . ( καλο είναι την ενημέρωση του φόρουμ να μην την βάζατε μονο στον κόσμο φάργκο γιατί αυτό είναι ένα ζήτημα που αφορά όλους τους παίχτες )

edit> Το thread αυτό βρίσκετε στα "Γενικά του Forum" και όχι σε κάποιο συγκεκριμένο κόσμο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6410

Guest
Καλησπέρα σας. Ένα πράγμα το οποίο θέλει σίγουρη αλλαγή πιστεύω είναι ο μηχανισμός του πως κανονίζεται η μάχη. Ο παρών μηχανισμός είναι ότι πρέπει να πάω με τον παίχτη μου σε ένα οχυρό και στην συνέχεια να ΄¨Ξεθάψω το Τσεκούρ騴 για να μπορέσει μία μάχη να πραγματοποιηθεί. Στην συνέχεια η μάχη θα γίνει την ίδια ώρα της επόμενης μέρας με την ώρα που άρχισε ο παίχτης την μάχη. Πιστεύω είναι παντελώς άσκοπο και να πρέπει να πάμε μέχρι το οχυρό για να κάνουμε μάχη αλλά σίγουρα άμα κάτι θέλει αλλαγή είναι η ώρα. Θα ήταν καλύτερο τουλάχιστον να μπορούμε να ρυθμίσουμε εμείς την ώρα της μάχης πάντα με ένα σχετικό περιθώριο για να προλάβουν και οι 2 πλευρές να ενημερωθούν. Μικρή πρόταση για τις μάχες είναι να πέσει λίγο η ζημιά των μονομάχων στα Μπόνους γιατί με την παρών ζημιά είναι λίγο υπερβολικοί πιστεύω.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Ευχαριστούμε τον χρόνο που διαθέσατε για να διατυπώσετε τις ιδέες σας.

Καλή συνέχεια σε όλους !
 
Κορυφή