Εορταστική Μάχη Awesomia

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος Outlaw Kid
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Outlaw Kid

Μέλος
Μέλος προσωπικού
Σερίφης
Γεια χαρά Καουμπόηδες και Καουμπόισσες,

Ελάτε απόψε Κυριακή στις 22:00 στο κεντρικό οχυρό Awesomia να ξεσκουριάσετε τα όπλα σας και να λάβετε μερικά δωράκια.
Η μάχη είναι με επαγγέλματα.

Δώρα:
[ID: 2138000] Μπλε επιστολή
[ID: 2130000] Τσάι του βουνού
[ID: 52361000] Τούρτα με τριαντάφυλλο Αγίου Βαλεντίνου
[ID: 52362000] Κουτί με σοκολάτες Αγίου Βαλεντίνου
[ID: 51588000] Νάρκη
 
Πίσω
Κορυφή