Αποχώρηση City of God Aris

μην κουραζεται την θεια τζοανα σημερα σπαμμερς...σπαμ τελοσ σημερα,απο αυριο παλι...
 
και ξαναλεω αν θελατε να γινει μεταξυ σας θα μπορουσατε να το ονομασετε αλλιωσ και να το εχετε για περιορισμενα ατομα.

το ονομα του γκρουπ ειναι ακρως προσδιοριστικο και δειχνει οτι το γκρουπ αναφερεται σε ολοκληρο τον κ3.

facebook group
ρε παιδιά στο γκρουπάκι μιλάγαμε μόνοι μας γιατί το φτιάξαμε εμείς.
οι παίχτες απο τη mafia, τώρα για το προκλητικό στύλ δεν ξέρω γιατί απλά γράφτηκα και δεν μίλησα άλλο.

φιλε αν θελατε να φτιαξετε ενα group για να μιλατε μονοι σας επρεπε να του βαλετε διαφορετικο ονομα.

αν δεν ειναι αυτο επιχειρημα το ποιο ειναι?
και για ποιο θεμα να δικαιολογηθω?
 
Πίσω
Κορυφή