Καλοκαιρινα Πακετα Πωλησης

Hombre

Μέλος
κατ αρχην μια παρατηρηση, στις ικανοτητες που εχετε γραψει για το καλοκαιρινο ποντσο, εχετε γραψει σημαδι παγιδων http://prntscr.com/4ep2gz το σωστο ειναι σημαδι.

και μια ερωτηση, αν εγω φορεσω το καλοκαιρινο ποντσο που δινει +29% εμπειρια απο δουλειες, μονομαχιες και μαχες οχυρων (145 λβλ) αυτοι οι ποντοι

εμπειριας θα λειτουργησουν προσθετικα με τα αλλα αντικειμενα που υπαρχουν στο παιχνιδι? π.χ. (χειμωνιατικα εργαλεια).

εχω δει την σημειωση που αναφερετε (πως τα αντικειμενα αυτα δινουν το καθενα ξεχωριστα τα δικα του bonus και δεν υπαρχει bonus για σετ ολοκληρωμενο) αναφερεστε στο συγκεκριμενο σετ ή και στα ηδη υπαρχοντα του παιχνιδιου?
 

cord

Ex-The West Team
Το λαθος στην εικονα διορθωθηκε.

Οσο αφορα τα bonus, εννοουμε οτι τα αντικειμενα αυτα δεν δινουν καποιο προσθετο bonus ως σετ, παρα μονο οτι αναγραφεται στο καθε ενα απο αυτα.

Κανονικα θα επρεπε να λειτουργει προσθετικα το bonus του xp στο Καλοκαιρινο ποντσο αλλα απο οτι ειδαμε δεν λειτουργει ουτε προσθετικα ουτε μονο του.
Εχουμε ενημερωσει ηδη τους προγραμματιστες ωστε να παρουμε απαντηση οποτε και θα ενημερωσουμε εκ νεου.
 

Hombre

Μέλος
Το λαθος στην εικονα διορθωθηκε.

Οσο αφορα τα bonus, εννοουμε οτι τα αντικειμενα αυτα δεν δινουν καποιο προσθετο bonus ως σετ, παρα μονο οτι αναγραφεται στο καθε ενα απο αυτα.

Κανονικα θα επρεπε να λειτουργει προσθετικα το bonus του xp στο Καλοκαιρινο ποντσο αλλα απο οτι ειδαμε δεν λειτουργει ουτε προσθετικα ουτε μονο του.
Εχουμε ενημερωσει ηδη τους προγραμματιστες ωστε να παρουμε απαντηση οποτε και θα ενημερωσουμε εκ νεου.
και κατι τελευταιο, προς το παρον, στην ιδια ανακοινωση αναφερετε για τα αχυρενια σανδαλια οτι εχουν 0,135% εμπειρια απο δουλειες, μονομαχιες και μαχες οχυρων (ανα επιπεδο) http://prntscr.com/4eqojt μαλλον το σωστο ειναι 0,135% χρηματα απο δουλειες και μονομαχιες αν μπορειτε να το ελεγξετε.

ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση και αναμενουμε την ενημερωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chief *Kounelos*

Μέλος
καλησπερα τα παππουτσια εχουν ενα θεμα δε δινουν εμπειρια... αλλα παραπανω λεφτα :p εγω τα πηρα διοτι θα με εδιναν ενα λογω για καλυτερο λβλ απ τι μπορω να περιμενω τωρα ? (παντοφλα..:cns)
 

cord

Ex-The West Team
Διορθωθηκε και η περιγραφη για τα σανδαλια, αυτο ηταν δικο μας λαθος και ζητουμε συγνωμη.
Οποιος τα αγορασε και δεν τα θελει για αυτο τον λογο, δεν εχει ανοιξει τις 3 ατσαλινες θηκες και δεν εχει χρησιμοποιησει τα 500 ομολογα μπορει να στειλει αιτηση υποστηριξης για αντικατασταση του πακετου (ισης αξιας).
 

DeletedUser5084

Guest
Προχειρότητα

Η βιασύνη και η προχειρότητα στιγμάτισαν αυτό το event ενώ το κόστος των αντικειμένων δεν δικαιολογεί αυτή τη προχειρότητα εκ μέρους της εταιρείας.

Αγόρασα το πόντσο για το μπόνους +0.2% ΧΡ/level που δίνει το οποίο μεταφράζεται σε +29% ΧΡ για το επίπεδο μου, αλλά τζίφος!

Και ναι… άνοιξα τις 3 θήκες που έδινε το πακέτο! Τις αγόρασα και τις άνοιξα επι τοπου. Δε φανταζομουν ποτε οτι τα αναρτημένα μπόνους των αντικειμενων δεν θα λειτουργουσαν.

Διορθωθηκε και η περιγραφη για τα σανδαλια, αυτο ηταν δικο μας λαθος και ζητουμε συγνωμη.
Οποιος τα αγορασε και δεν τα θελει για αυτο τον λογο, δεν εχει ανοιξει τις 3 ατσαλινες θηκες και δεν εχει χρησιμοποιησει τα 500 ομολογα μπορει να στειλει αιτηση υποστηριξης για αντικατασταση του πακετου (ισης αξιας).

Η ανωτέρω απάντηση που δώσατε είναι το λιγότερο εξοργιστική αν όχι προσβλητική! Κατά τα λεγόμενα σας δηλαδή, θα έπρεπε ο κάθε παίχτης/πελάτης που αγόρασε ένα πακέτο, να τεστάρει αν το «ρούχο» αποδίδει τα αναρτημένα από την εταιρεία μπόνους του και επειτα να ανοιξει τις θηκες που περικλείονται στο πακετο προσφορας! Λογικο? Δεν απανταει… :dr

Αν λοιπόν αποφασίσετε (εκ των υστέρων) να μην ισχύει το μπόνους του ΧΡ για το ποντσο, οφείλετε να αναλάβετε την ευθηνή της προχειρότητας του σχεδιασμού αυτού του αντικείμενου (και όποιου άλλου) και να επιστρέψετε τα χρήματα σε όλους όσους έμειναν δυσαρεστημένοι από το προϊόν, το οποίο δεν αντιστοιχεί με τη αρχική περιγραφή του, ανεξάρτητα αν επιστροφή των θηκών είναι εφικτή ή όχι, εφόσον ανοίχτηκαν από τους ανυποψίαστους πελάτες σας!

Αναμένουμε την επίσημη ενημέρωση σας, το συντομότερο δυνατόν.
 

Chief *Kounelos*

Μέλος
.Μπορώ να πω πως ο nagual κάλυψε τον καθένα που είχε θέμα με τα αντικείμενα.Επίσης και με το δεύτερο σκέλος καθώς πρώτα άνοιξα τις θήκες και μετά πήγα για δουλειές ,εγώ τουλάχιστον.Μια απορία πρέπει να είναι οι ίδιες θήκες η άμα τις αγοράσει ο παίκτης από το σοπ πάλι γίνεται?
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser4530

Guest
αν καποιος αγορασει ενα αντικειμενο θα ισχυει για ολους τους κοσμους που παιζει η μονο απο ακει που το αγορασε;

υπαρχει περιορισμος στην ημερομηνια αγορας (δεν αναφερεται κατι τετοιο στο ποστ του κορντ στο αστερι της δυσης) η λογο λαθων αποσυρθηκαν;
 

cord

Ex-The West Team
Nagual > Το θεμα της αντικαταστασης εχει να κανει μονο με τα αχυρενια σναδαλια και οχι με το καλοκαιρινο ποντσο για το οποιο το θεμα με το bonus εχει αναφερθει ηδη. Ειμασταν η πρωτη χωρα που το ανεφερε και ακολουθησαν και αλλες οποτε το προβλημα θα διορθωθει. Το να μην δουλευει κατι που αγορασες θα ηταν εξοργιστικο οντως.

Οσο αφορα την αντικατασταση των αχυρενιων σανδαλιων δεν υπαρχει καποιο προβλημα γιατι ακομη και αν καποιος ανοιξε τις θηκες και θελει να επιστρεψει τα σανδαλια για τον παραπανω λογο, θα το κοιταξουμε και το πολυ πολυ να αφαιρεσουμε τα αντικειμενα που περιειχαν οι θηκες. Παρομοιως και για τα ομολογα. Απλα το διατυπωσαμε ετσι ωστε να διευκολυνουμε τη διαδικασια.

Chief *Kounelos* > Εννοειται οτι δεν θα αφαιρεθουν αντικειμενα απο θηκες που εχουν αγοραστει απο το SHOP, δεν αναφερομαστε σε τετοια περιπτωση.

xryma > Αυτο που αγοραζεις ειναι για τον κοσμο απο τον οποιο το αγοραζεις, οχι για αλλον.
Χρονικη αναφορα υπηρξε στην ανακοινωση: "Από σήμερα εως αυριο (10:00' ωρα δακομιστη)"
 

DeletedUser

Guest
η τυχη +20% στο κοχυλενιο περιδεραιο ισχει ? λειτουργει ? μπορουν να το τσεκαρουν οι προγραμματιστες και να το επιβεβαιωσουν?
 

DeletedUser4530

Guest
xryma > Αυτο που αγοραζεις ειναι για τον κοσμο απο τον οποιο το αγοραζεις, οχι για αλλον.
Χρονικη αναφορα υπηρξε στην ανακοινωση: "Από σήμερα εως αυριο (10:00' ωρα δακομιστη)"
ναι υπαρχει που μαλλον δεν προσεξα. κριμα...
 

Belle Bernice

Μέλος προσωπικού
Social Media Moderator
Η αντικατάσταση του πακέτου(ίσης αξίας) σημαίνει τους 1000 σβόλους που αντιστοιχούν στα 20 ευρώ που ξόδεψαν τα παιδιά που τα αγόρασαν ?? Ακόμα και αν έχουν ανοίξει τις θήκες και έχουν χρησιμοποιήσει τα ομόλογά τους, αρκεί τα αντικείμενα που έτυχαν από τις θήκες αφαιρεθούν καθώς το ίδιο και για τα ομόλογα ή η μείωσή τους από από τον παίχτη αν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ??
Αν κατάλαβα καλά ?? :D
Δεν έχω ιδέα ποιον θα συμφέρει πιο πολύ έτσι, αν και πιστεύω ότι είναι η μόνη λύση για να είναι "χαρούμενες" και οι δυο πλευρές :D
 

cord

Ex-The West Team
Ennio Moricone > To bonus αυτο λειτουργει κανονικα απο οσο γνωριζουμε, ναι.

**C*L*A*I*R*E** > Αυτη ειναι μια πιθανη περιπτωση ναι, αρκει να υπαρχουν διαθεσιμα ομολογα ή τουλαχιστον να μην εχουν χρησιμοποιηθει μετα απο αυτη την αναρτηση.
 

cord

Ex-The West Team
Οσο αφορα το θεμα που δημιουργηθηκε με το Καλοκαιρινο Ποντσο, εχει επιληφθει το τμημα προγραμματισμου το οποιο εχει κανει ηδη την διορθωση η οποια και θα περαστει συντομα.
 

cord

Ex-The West Team
Με αναβαθμιση που πραγματοποιηθηκε χτες, διορθωθηκε το θεμα του Καλοκαιρινου Ποντσο καθως επισης και για τα αντικειμενα του "Σετ Παρανομου" (αντικειμενα τα οποια θα ανηκουν στις ανταμοιβες που θα δινονται στις "Περιπετειες"), καποια απο τα οποια αντιμετωπιζαν το ιδιο προβλημα, μεταξυ αλλων.
 

DeletedUser5084

Guest
Παράλογο?

Τον περασμένο μήνα ταξίδεψα με την Aegean από Χανιά για Αθήνα με μια βραδινή πτήση η οποία έτυχε να είχε 1 ώρα καθυστέρηση. Όλους τους επιβάτες μας αποζημίωσαν με ένα δωρεάν εισιτήριο το οποίο μπορούμε να εξαργυρώσουμε σε οποιαδήποτε πτήση εσωτερικού σε διάστημα ενός έτους.

Πριν 2 εβδομάδες περίπου επισκεφτήκαμε με τη γυναίκα μου ένα καλό εστιατόριο. Πιθανών λογω φόρτου εργασίας το φαγητό μας καθυστέρησε κοντά στη μισή ώρα. Ευγενικά παραπονεθήκαμε στον υπεύθυνο ο όποιος στο τέλος του δείπνου μας κέρασε 2 υπέροχα γλυκά συν το κρασί που ήπιαμε!

Την περασμένη εβδομάδα με έτρωγε η τσέπη μου και αποφάσισα να ξοδέψω 80€ σε ένα Online παιχνίδι που παίζω εδώ και καιρό. Αγόρασα ένα «πόντσο» του οποίο τα χαρακτηριστικά δεν αντιστοιχούσαν με αυτά που «διαφήμιζε» ότι έχει. Έπειτα λοιπόν από τη καθυστερημένη και ελειπη κατά τη γνώμη μου ενημέρωση από την εταιρεία, το προϊόν φτιάχτηκε, αποδίδοντας τα αναμενόμενα χαρακτηριστικά. Πέρασε 1 εβδομάδα από την αγορά μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του προϊόντος.

Με μια λιτή και απρόσωπη ανακοίνωση πιστεύετε πως όλα ταχτοποιήθηκαν?

Για 7 ημέρες (και νύχτες) είχαμε στα αποθέματα μας ένα προϊόν αξιας 80€ το οποίο δεν «λειτουργούσε» από δικό σας λάθος. Δε νιώθετε πως πρέπει να υπερκεράσετε τις αρνητικές εντυπώσεως που αφήσατε? :w
 

DeletedUser4530

Guest
nagual εισαι γκαντεμης... ετσι εξηγειτε γιατι χτυπησε ο δαιμονας και στο the west! :lf
 

cord

Ex-The West Team
Nagual > Δεν υπαρχει τετοιο θεμα απο τη στιγμη που υπηρξε αμεσα ενημερωση οτι πρωτον θα γινει διορθωση και δευτερον η διορθωση εγινε.
Εαν το προϊον που αγορασες δεν δουλευε τοτε θα υπηρχε αποζημειωση, εννοειται. Απο τη στιγμη ομως που και ενημερωση υπηρξε και η διορθωση εγινε δεν τιθεται τετοιο θεμα.
 

DeletedUser

Guest
ναγκουάλ φύγε εξωτερικό, εδώ δεν γίνεσαι αντιληπτός αδερφέ..
 
Κορυφή