Πληροφορίες Συστημα αναφορων προσβολων - Οδηγιες

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

cord

Ex-The West Team
Οπως οι περισσοτεροι παιχτες γνωριζουν, το συστημα αναφορας επιτρεπει στους διαχειριστες του παιχνιδιου να διαβαζουν τα οποια μηνυματα, chat, προφιλ και να εφαρμοζουν τους κανονισμους.
Απο τη μεχρι τωρα εμπερια μας, εχουμε διαπιστωσει οτι πολλοί παιχτες δεν γνωριζουν πως λειτουργει το συστημα αναφορων και γι' αυτο θα κανουμε μια λεπτομερη περιγραφη παρακατω.

:: Αναφορες μηνυματων
Οταν καποιος παιχτης στελνει ενα μηνυμα σε καποιον αλλον και το περιεχομενο του ειναι μη επιτρεπτο απο τους κανονισμους (υβρεις, spam κ.τ.λ.) κανοντας μια αναφορα, ο παιχτης που το λαμβανει δινει το δικαιωμα στην ομαδα διαχειρισης να διαβασει το μηνυμα και να αποφασισει εαν θα λαβει μετρα. Αυτο σημαινει οτι μονο με την αναφορα του μηνυνατος ο εκαστοτε διαχειριστης ειναι σε θεση να διαβασει το επιμαχο μηνυμα και να πιστοποιησει την καταγγελια. Διαφορετικα δεν υπαρχει αλλος τροπος μια και η πολιτικη της διαχειρισης δεν επιτρεπει σε κανεναν απολυτως να διαβασει μηνυματα παιχτων.
Εαν για παραδειγμα καποιος χρηστης κανει αναφορα το προφιλ (και οχι το μηνυμα) ενος αλλου χρηστη, αναφεροντας στην επεξηγηση οτι μου ειπε αυτο ή το αλλο, τοτε δεν υπαρχει τροπος να πιστοποιησουμε αν αυτο ισχυει λογω των παραπανω και κατα συνεπεια δεν λαμβανονται μετρα. Για αναφορες μηνυματων πρεπει να γινεται αναφορα μηνυματος και οχι αναφορας!
Τροπος αναφορας μηνυματος

Για να γινει μια αναφορα μηνυματος, ανοιγουμε το σχετικο μηνυμα


και κανουμε κλικ στο πανω αριστερα κοκκινο εικονιδιο "Αναφορα".

Κατοπιν εμφανιζεται το παραθυρο της αναφορας οπου
γραφουμε τον λογο για τον οποιο κανουμε την αναφορα αυτη


Kανοντας κλικ στο "Ενταξει" η αναφορα εχει γινει.






:: Αναφορες chat
Κατα παρομοιο τροπο λειτουργουν και οι αναφορες των δωματιων chat.
H διαφορα εδω ειναι οτι με την αποστολη της αναφορας, το συστημα εχει καταγραψει τα τελευταια μονο λεπτα πριν γινει η αποστολη της αναφορας. Αυτο σημαινει οτι για να ειναι σε θεση ο διαχειριστης να δει και να πιστοποιησει το μηνυμα που θελει ο χρηστης να δει, θα πρεπει η αναφορα να γινει αμεσα.
Τροπος αναφορας μηνυματος chat

Κανουμε αριστερο κλικ στο ονομα του παιχτη που θελουμε να αναφερουμε
Εμφανιζεται ενα μικρο menu με την επιλογη (τελευταια κατω κατω)
"Αναφορα προσβολης". Κανουμε αριστερο κλικ πανω της.



Κατοπιν εμφανιζεται το παραθυρο της αναφορας οπου
γραφουμε τον λογο για τον οποιο κανουμε την αναφορα αυτη


Kανοντας κλικ στο "Ενταξει" η αναφορα εχει γινει.






:: Aναφορες προφιλ
Kατα παρομοιο τροπο με τις αναφορες μυνηματων, λειτουργουν και οι αναφορες προφιλ. Εαν το προφιλ ενος παιχτη ειναι κενο, δεν μπορει να αναφερθει.
Τροπος αναφορας προφιλ

Αφου ανοιξουμε το προφιλ του παιχτη που θελουμε με το επιμαχο περιεχομενο σε αυτο, κανουμε αριστερο κλικ στο κοκκινο εικονιδιο "Αναφορα προφιλ του παιχτη Χ" οπως φαινεται στην παρακατω εικονα.



Κατοπιν εμφανιζεται το παραθυρο της αναφορας οπου
γραφουμε τον λογο για τον οποιο κανουμε την αναφορα αυτη


Kανοντας κλικ στο "Ενταξει" η αναφορα εχει γινει.


Χρησιμες πληροφοριες

- Επειδη στα δωματια chat υπαρχουν πολλοι χρηστες, ειναι πιθανο ενας χρηστης να αναφερθει περισσοτερες απο μια φορες για κατι που εγραψε, δηλαδη απο διαφορετικους χρηστες. Αυτο σημαινει οτι σε τετοιες περιπτωσεις, ο αναφερομενος αν λαβει ποινη θα την λαβει μια μονο φορα (συνηθως απο την πρωτη αναφορα) και οχι x φορες. Οι χρηστες δεν μπορουν να γνωριζουν αν την ιδια αναφορα με αυτους εχει κανει και καποιος αλλος συμπαχτης τους και οταν λαμβανουν απαντηση οτι η αναφορα δεν επιλυθηκε πιστευουν λανθασμενα οτι ο αναφερομενος (εφοσον υπαρχει λογος) δεν ελαβε ποινη ενω δεν ειναι ετσι.

- Οι ποινες που επιβαλονται απο αναφορες, ισχυουν για ολους τους κοσμους οπου παιζει ο αναφερομενος χρηστης και οχι μονο για τον κοσμο που αναφερεται γιατι το συστημα μεταχειριζεται τον χρηστη ως ενα, σε ολους τους κοσμους. Γι' αυτο τον λογο χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη.

- Η ασκοπη χρηση του συστηματος αναφορων μπορει να επιφερει ποινη στον χρηστη που την δημιουργει.

- Ειναι παρα πολλες οι φορες οπου παιχτης αναφερει προφιλ χρηστη ενω θελει να αναφερει μηνυμα τηλεγραφειου αναγραφοντας με αντιγραφη/επικοληση στην περιγραφη του λογου αναφορας το μηνυμα. Αυτος ειναι λαθος τροπος, γιατι οπως ειπαμε και πιο πανω, ο διαχειριστης πρεπει να ειναι σε θεση να πιστοποιησει την αναφορα. Με τον τροπο αυτο δεν μπορει να το κανει και δεν θα επιβαλει ποινη ακομη και αν το μηνυμα υπαρχει και αυτο που ισχυριζεται ο καταγγελων ισχυει.
Το μηνυμα πρεπει να μπορει να το δει και ο διαχειριστης, αντιγραφη/επικοληση μυνηματος δεν λαμβανεται υποψη, πρεπει να γινει αναφορα του μηνυματος με τον πιο πανω τροπο οπως εξηγησαμε. Ετσι, πολλες φορες οι παιχτες που κανουν την αναφορα και λαμβανουν απαντηση οτι το θεμα δεν εχει επιλυθει, πιστευουν οτι ο παιχτης που ανεφεραν δεν τιμωρηθηκε απο λαθος του διαχειριστη, ενω δεν ειναι ετσι.

- Οι ποντοι ποινης που λαμβανονται απο αναφορες αθροιζονται και ειναι δυνατον να οδηγησουν εως και σε μονιμο αποκλεισμο απο το παιχνιδι. Γι΄αυτο πρεπει ολοι να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι στον τροπο συμπεριφορας μας σε αυτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή